News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[CJ] Centura Metropolitana Cluj-Napoca

Started by alexV, September 23, 2015, 11:09:33 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alexV

Ce lectura interesanta va fi, o sa radeti chiar la pagina 1.
Buna ziua doamna Violeta de la DRDP Cluj, presupun, si bine ati venit pe forum.

Aveti noroc de un proiectant din localitate. Chiar si asa, se vor face 3 ani de contract pana obtineti avizul de mediu, iar contractul SF saracul l-ati licitat cu termen de 1 an.

Proiectul e bun, dati-i bice, vedeti ce puteti face in paralel.

elphax

presupun ca este aceeasi Violeta Rus care lucra acum cativa ani la DRDP Cluj, poate si in prezent

:-[

calino

Autostrada bicicletelor. Pista metropolitană, inclusă în proiectul centurii metropolitane
Quote
Media9 a anunțat, în urmă cu două săptămâni, decizia de a se include pista metropolitană de biciclete în proiectul centurii. Pe unele tronsoane dintre Florești și zona Emerson, pista va fi cuprinsă pe traseul centurii și ar urma să fie finanțată de CNAIR, din fonduri europene; în altele, să urmeze malul Someșului, iar costul să fie suportat de administrațiile locale.
https://media9.ro/pista-de-biciclete-metropolitana-parte-din-centura-metropolitana/

Deja se exagereaza cu pistele de bicicleta, nu am nimic impotriva lor dar acum carpesc un proiect deja stabil si cu aproape toate avizele cu niste piste de biciclete care vor avea o utilitate discutabila.
Daca pistele astea de biciclete erau esentiale tineau de ele in timpul proiectarii si nu sa ajungem la situatia asta absurda in care trebuie modificat aproape tot proiectul pe ultima suta de metri.

neobluenet

Total de acord. Ce om intreg la cap merge cu bicicleta din Floresti la Apahida via Faget? Care va fi limita de viteza a masinilor pe centura daca va fi si o pista de biciclete? Din cauza catorva biciclisti vocali, unul dintre ei fiind Dohotaru, se iau masuri absolut cretine. Cei cu pistele sunt si cei care doreau inca un tunel in Hoia si erau impotriva centurii la modul general pentru ca in viziunea lor oamenii ar trebui sa mearga exclusiv cu bicicleta sau pe jos.

cristi5

Eu cred ca e vorba mai degraba de subtraversari cu bicicleta, adica terasamentul centurii sa nu blocheze traseele cicliste. Astea trebuie gandite pt ca sunt "structuri"

Sigur nu va fi pista de bicicleta intre banda 1 si banda de urgenta...

nicolaem

intradevar in Cluj mai nou se fac piste fara logica, uneori in dauna pietonilor. avem trotuare pe care nu poti merge decat in sir indian, nici macar nu te poti plimba 2 oameni umar la umar, si dincolo de bordura 1m de pista goala frumos vopsita si delimitata.

in cazul de fata daca cititi atent  pista nu va urca in Faget, va merge pe malul Somesului avand doar la capete segmente comune.
Asta daca chiar va fi si nu e doar o declaratie.

alexV

Explan a inclus piste inca de la inceput. Tin minte ca am povestit despre asta la prima mea viizta la sediul lor. Drumurile de santier puteau fi convertite in piste, cu atat mai bine. Au abandonat ideea cand beneficiarul a zis ca sa ne vedem de centura, fara alte fantezii. Acum cand UE cere proiecte verzi in PNRR, beneficiarul s-o fi gandit ce bine ar da sa includem niste piste...

Cred ca e o non-problema. Acordul de mediu e cel care va dura pana in toamna, nu ping pong-ul cu pistele. Desi aud zvonuri jenante despre ce se intampla pe la siguranta circulatiei in Bucuresti, unde trebuie sa se aprobe proiectul cu piste cu tot.

qionescu1

Da era vorba numai de capetele centurii pentru ca propunerea era piste de-a lungul Somesului. Chiar si altfel (cu varianta Faget) ce utilitate (avand in vedere diferentele de nivel) sau cata placere ai avea sa te plimbi in imediata apropierea a unui drum cu patru benzi? 

StefanCelMare

Și eu cred că este vorba despre benzile de biciclete de pe malul Someșului.
Pe centură nu are sens pentru nimeni, nici pentru șoferi, nici pentru bicicliști, nici pentru constructor, nici pentru beneficiar.

zol21

#609
QuoteEstimarea mea este că până la finele lunii aprilie să avem gata studiul de fezabilitate. După ce e gata, trebuie să fie votat în toate UAT -urile și trebuie să-l predăm la Guvern, care să demareze licitația de proiectare și execuție.

https://www.stiridecluj.ro/politic/centura-metropolitana-cluj-explicata-pas-cu-pas-de-viceprimarul-dan-tarcea-unde-va-fi-tunelul-de-800-de-metri-video?fbclid=IwAR1Agg4ZetAjHZSQQ9p4fn0AjnNbOBFNYFh58mJ6D-FzSu-ncseJGIreeP4

TibiV

Foarte buna prezentarea facuta de viceprimarul Dan Tarcea!

Usor de inteles si pentru ne-clujeni...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

sper sa fie un nou exemplu de succes.

Pana acum imi place.Toate primariile afectate colaboreaza ( au facut si SF-ul impreuna ) si se construieste tinand cont de o strategie pe viitorul apropiat si mediu,tinand cont de nevoile fiecarei localitati,cartiere noi de locuinte,constructia metroului,etc....super
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaduG

Și direct link-ul spre clip-ul din articolul de mai sus:


nenea_hartia

^ Mulțumesc. Într-adevăr, excelentă prezentarea, felicitări viceprimarului Dan Tarcea! Se vede că s-a implicat mult în proiect, a avut date, detalii și răspunsuri la toate întrebările. Păcat totuși că operatorul a preferat să stea cu obiectivul pe el, în loc să insiste mai mult pe hartă, în special în partea dreaptă (estul orașului).

TibiV

Operator de ziar, nu de televiziune....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)