[CJ] Centura Metropolitana Cluj-Napoca

Started by alexV, September 23, 2015, 11:09:33 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

csebi24

Deci sa inteleg ca se liciteaza cu PT facut? Practic cand se atribuie constructoru ar puta de a doua zi sa intre in teren. Daca dureaza 5 ani, 5 ani sa fie doar sa stim ca e gata in atata. Poate si cu ceva deschideri partiale.

Mi se pare din toate oreasele mari ale tarii Cluj-N a fost cam evitat de proiecte mari de infrastructura ( cred si sper ca a fost doar datorita geografiei )

ciprebbe

Asta trebuie sa avem livrat de catre Explan.

"Valoarea contractului este de 17.180.500 lei, fără TVA. Criteriul de atribuire a contractului a fost cel mai bun raport calitate-preț.
Obiectul contractului: întocmirea studiului de fezabilitate, PUZ și DTAC pentru proiectul Drum TRANSREGIO FELEAC TR35."
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

in care DTAC inseamna Documentatie Tehnica in vederea obtinerii Autorizatiei pentru Construire.

Implicit Acordul de Mediu obtinut, si celelalte 20+ de avize si acorduri.

Deci viitorul constructor nu mai proiecteaza, nu mai optimizeaza.


TibiV

Mishto...

Accesarea "DOCUMENTELE POT FI CONSULTATE AICI! - centura metropolitană Cluj-Napoca" da ca raspuns:
"Pagină indisponibilă
Articolul solicitat nu a fost gasit."


Mama proștilor este mereu gravidă... :)


RobertH

Vesti bune pentru fostu/viitorul parc Colina. :lol:   




Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Pare așa, un deja-vu, tot la câteva săptămâni se resetează memoria colectivă despre acest proiect și o luăm de la zero  :lol:. Deci, procedura de mediu pentru obținerea acordului de mediu nu este încă lansată, stadiu zero barat, tot mă uit să văd dacă apare ceva pe APM Cluj sau ANPM, nimic, blank complet. Respectiva procedură va dura 6-8-12-18 luni, în funcție de cât de complexă va decide Agenția de Mediu că trebuie să fie (studiu de evaluare adecvată sau nu, studiu de impact asupra apelor sau nu etc). Deci mai este mult și bine până să se termine acest contract care presupune realizarea studiului de fezabilitate, obținerea avizelor, realizarea proiectului pentru AC și obținerea AC. Va urma după toate astea licitația pentru proiectare și execuție, unde se va face proiectul tehnic și lucrarea. Realist, discutăm despre 2022 (primăvară/vară) finalizarea contractului actual, licitare PT+execuție, finalizare licitație în 2023, proiectare până pe la mijlocul 2024 și lucrări până în 2028-2029.

bacovia


nicolaem

nu. La nord trecea prin padurea hoia si prin mai instabilul deal Lomb.
si nu ar fi atras trafic "metropolitan".
Pe nord era doar o centura pentru cei care ocoleau clujul. Asa atrage trafic din cele mai mari aglomerari Manastur- zorilor- Iulius Mall.
Plus ca din sud ai legatura rapida pana in centru pe Calea turzii.
Daca veneai din Floresti la Tribunal, cu ce te ajuta o centura care te lasa prin dambul rotund? De acolo pana in centru faci cu masina exact cat faci si de la pod N pana in centru. Era inutila

dragos76


klax187

nici nu are rost discutia... e extrem de irelevanta

bacovia

nope. ceva de genu asta. nu trecea prin nici o padure.





Powered by API/PUM imgur uploader

dragos76

No, deci relevant pentru un drum nu e ce cu ce leagă, ce deservește, ci faptul că trece sau nu prin o pădure, nu?

bacovia

eh, zicea cineva mai sus ca pe nord ar strabate padurea Hoia. la asta m-am referit.

si da, faptul ca pe sud avem Fagetul, e cam nasol. poate-s io mai iubitor de natura nu nu-mi plac proiectele ce presupun defrisari.