[CJ] Centura Metropolitana Cluj-Napoca

Started by alexV, September 23, 2015, 11:09:33 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexV

prea devreme pt asa ceva. cred ca abia la viitoarea licitatie de design and build se decide daca se sparge in loturi, daca se implementeaza  in etape, etc, etc.

da, in unele puncte cred ca ies din coridorul PUG, pt a creste viteza curbei. doar unde se poate, pe lungimi super mici.

alexV

Studiul de trafic il fac maine, 28 Mai.

Anchetele se vor realiza în ziua de marți, 28 mai 2019, în intervalele orare 8.00-10.00 pentru sensurile de intrare în municipiu, respectiv 16.00-18.00 pentru sensurile de ieșire din municipiu

5 zone de intrare-ieșire din municipiu: Calea Florești -zona fostului magazin Praktiker, Calea Turzii- zona Petrom, str.Traian Vuia- după Lukoil spre centru, Bd. Muncii (după intersecția cu str. D.Georgescu Kiriac spre centru), str. Frunzișului zona stațiilor de transport în comun adiacente liniei nr. 29

Întrebările ce vor fi adresate șoferilor în cadrul anchetei sunt următoarele:
1. Din ce direcție se deplasează? (exemplu: Florești sau Oradea etc.)
2. Înspre ce direcție se deplasează? (exemplu: Baia Mare sau Dej sau cartierul Mărăști etc.)
3. Care este scopul deplasării? ( exemplu: serviciu sau școală, tranzit, comerț etc.)

sursa

kumar

S-a decis traseul Centurii Metropolitane! Încep lucrările pentru studiile topografice și geotehnice



Primăria Cluj-Napoca a dat ordinul de începere pentru întocmire SF, PUZ și DTAC pentru proiectul "Drum Transregio Feleac TR35" în toamna anului trecut (octombrie 2018), iar anul acesta (în luna martie) s-a predat documentația "Studiul alternativ de traseu", care cuprinde un număr de 8 variante de traseu studiate. La recomandarea specialiștilor, Municipiul Cluj-Napoca a optat pentru varianta 8- V8. Urmează stabilirea și definitivarea tuturor lucrărilor și funcțiunilor prevăzute în această variantă, după care, conform procedurilor specifice, echipele tehnice se vor deplasa în zonele studiate pentru a efectua lucrările necesare acestei faze: măsurători, marcaje, bornări, foraje, amenajări tehnice.

"Solicităm cetățenilor ce dețin cu orice titlu imobile situate de-a lungul coridorului și în cadrul zonelor studiate să permită accesul echipelor tehnice și utilajelor acestora pentru efectuarea în bune condiții a măsurătorilor topografice, a studiilor geotehnice, a studiilor arheologice și a oricăror operațiuni necesare studiului de fezabilitate – în conformitate cu prevederile Legii 255/2010. Activitățile menționate mai sus vor fi realizate în perioada mai-septembrie 2019. Primăria Cluj-Napoca este la dispoziția cetățenilor pentru informații cu privire la proiectele sale de investiții aflate în diferite faze de dezvoltare, iar consultarea traseului se poate face AICI!"

https://ziuadecj.realitatea.net/administratie/s-a-decis-traseul-centurii-metropolitane-incep-lucrarile-pentru-studiile-topografice-si-geotehnice-harta--186788.html


RobertH

#154
Vand apartament 2 camere langa viitoarea centura  :lol:   

Imi place Varianta 8. Totusi nu inteleg cu drumurile de legatura. Doar nr. 13 adica Baciu-Centura TransRegio Feleac e batuta in cuie , restul sunt doar propuse ?

alexV

De la stanga spre dreapta:

1. In Gilau unde se intersecteaza cu A3, centura nu trece pe sub viaductul existent, ci se inghesuie intre cimitirul Gilau si A3, apoi tece printr-un pasaj nou nout construit pe sub A3 lotul UMB.
2. Nodul 2 al centurii se leaga printro bretea la dubla trompeta din Gilau, de pa A3. Se foloseste de acel nod "trompeta dubla" pt a asigura iesiri in 4 directii. Imi place asta.
3. Nod la Aqua parc Floresti :)
4. Doua noduri in 600 metri: in giratoriul Cora si la Podul N. Sa fie.
5. Ocoleste depoul CTP, dupa care tunel, nod, tunel.
6. Trece prin stanga aeroportului si se uneste cu blv Muncii, care bulevard va fi transformat de acolo incepand in centura cu 4 benzi. Merge pana se intersecteaza cu centura de diamant in giratoriul cu OMW (expropriamus OMW  :o ) De aici se suprapune si cu centura de diamant, care va fi largita la 4 benzi in caz ca nu e deja, nu mai stiu.

Si mie mi se pare ok varianta 8. E interesant cand aflam de exproprieri si cat costa acelea.

ladposta

la punctul 1. esti sigur ca va fi pe sub A3 si nu peste A3?

ladposta

fiind un 'fiu al Manasturului' m-ar interesa in detaliu traseul centurii pe traiectul Nod 6->7->8->9->10. este un loc unde se poate consulta traseul? Multumiri anticipate.

alexV

da, pe sub A3.

mai detaliat decat acel ortofotoplan postat pe siteul primariei nu cred ca este la ora actuala. baga zoom maxim pe un ecran, nu pe telefon, si urmareste varianta 8 albastra.

Intreaba la primarie de o eventuala dezbatere, unde poti merge sa pui intrebari. Stiu ca proiectantul are rafturi cu volume, dar numai beneficiarul are acces.

ladposta

mersi. am ajuns pana la zoom de 300% pe ecran de 24''

RobertH

#160
^^^ Punctul 6 : nu este deja la 4 benzi, is doar 2.
Esti sigur ca se expropiaza OMV ? Eu zic ca ar avea loc de facut nodul mai spre sud mai ales ca oricum centura Apahida-Valcele se va modifica dupa reamenajarea Somesului.

Alta chestie ce nu inteleg e ce fac la Cora-Bucium. Pe portiunea asta centura defapt va fi pe strada Bucium ?

ladposta

cam asta vroiam sa stiu si eu: tunel sub parcul colina ... sau centura = strada bucium

StefanCelMare

#162
Cred că acolo va fi viaduct până la Unirea, paralel cu nodul N existent.

Later Edit:
Cam așa (simularea îmi aparține, prin comparare cu ortofotoplanul - nu se vede perfect cum va fi, dar cam așa ceva pare) - cel mai probabil, mare parte pe piloni, suspendat. Pata galbenă e nodul.
Dat fiind că pe Colina este dat nod, nu cred că va fi tunel.
Același lucru îl indică și faptul că trebuie să treacă peste nodul N (nu are cum pe sub), iar în capăt la baza Unirea, va intra în tunel direct, dar peste Drumul Sf. Ioan.





Powered by API/PUM imgur uploader

Ca să fie și mai clar, am încercuit cu galben străzile Bucium și Drumul Sf. Ioan. Știu că e multă informație pe grafic dar cred că se vede.





Powered by API/PUM imgur uploader


Deși nodul ar fi mai logic să fie trompetă cu conexiune doar cu strada Bucium, la cum sunt desenate conexiunile (bandă roșie întreruptă), așa pare să arate.

RobertH


StefanCelMare

#164
Eu așa zic, că adio parc Colina.
Teoretic rămân părți, dar practic... nu va mai fi parc, nu are cum, doar ceva zone verzi.
Să mă contrazică cei care știu mai bine traseul.
Orice traseu se alege acolo, e cam același rezultat, cu conexiuni cu tot.
Nu prea ai alternative.