News:

.

Main Menu

Retail in Romania

Started by Harry, November 20, 2017, 12:07:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Harry

Dupa o perioada destul de lunga de pauza, lantul de discount-cash&carry Supeco, parte a grupului francez Carrefour a reluat expansiunea in Romania.
Cel mai nou magazin va fi deschis in Baia Mare, langa gara.

Harry

Data de 13 septembrie se anunta una cu noroc pentru cei de la Lidl care vor deschide simultan 3 noi magazine.

Primul este amplasat in capitala pe strada Ramnicu Valcea la numarul 10-12A si dispune de green roof, al doilea este in Pantelimon pe strada Cernica la numarul 6 si vine la pachet cu un loc de joaca pentru copii, iar cel de al treilea in Giroc, pe Calea Timisoarei la numarul 11.

Harry

Fratele Omer Susli isi va lansa un lant de magazine oarecum in genul Zara Home, dar ca suprafata se va duce spre 1.000 si usor peste 1.000 mp. Primele 2 magazine vor fi deschise anul asta.

Harry

Kaufland Mamaia Nord, bancuta de gradina la 60 de lei. S-a lasat cu omor :)))

https://www.facebook.com/253384614694884/videos/1718351638275090/

tom_sawyer

Un retailer olandez de produse noi şi second-hand a deschis primul magazin în franciză în România şi vrea 10 unităţi în cinci ani

Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi folosite, a deschis primul magazin din România la Cluj-Napoca şi vrea ca în cinci ani să acopere marile oraşe ale ţării.

ZF

RobertN

Salutare!

Carrefour România va inaugura încă trei hypermarket-uri până la finalul acestui an (Roman, Satu Mare, Baia Mare).

Mulţumesc.

Dominik

#201
Hypermarket Carrefour in Roman ??
You're in Steelers Country

Harry

Da, in cadrul Roman Value Center


Ionut

RAPORT: Comerţul online din România va ajunge la valoarea de 3,6 miliarde de euro în 2018, în creştere cu 30% faţă de anul trecut

Comerţul online se dezvoltă într-un ritm alert în România şi va ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018 cu o creştere de 30% comparativ cu anul 2017, procent semnificativ mai mare faţă de media europeană, în contextual în care extinderea în online reprezintă o oportunitate de menţinere a afacerii în faţa marilor lanţuri comerciale, potrivit datelor publicate marţi de Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO). Conform INS, România are o populaţie de aproximativ 19,5 milioane de locuitori, dintre care 12,6 milioane se încadrează în categoria de vârstă 16 – 65 de ani, iar 11 milioane sunt utilizatori de internet. Conform unui studiu Kantar Millward Brown, până în 2018, în România au fost înregistraţi 8,28 milioane de cumpărători online.

News.ro




RAPORT: Comerţul electronic va creşte cu 8,8% pe an până în 2022 în cele şase pieţe mari ale Europei Centrale şi de Est

Un scenariu conservator de creştere estimează extinderea comerţului electronic în cele şase pieţe mari ale Europei Centrale şi de Est (ECE) cu 8,8% pe an, de la o valoare iniţială de 13,1 miliarde euro, până la 20 miliarde euro, potrivit celui mai recent raport al companiei de consultanţă imobiliară Colliers International. Totodată, există încă mult loc de creştere pentru retailul online şi cel tradiţional, care pot coexista pe termen mediu în ECE, cu oportunităţile cele mai bune în România şi Bulgaria, potrivit raportului. Astfel, ar exista suficient spaţiu evolutiv pentru ca mai multe concepte să continue să înflorească în condiţiile unei creşteri solide a vânzărilor de retail cu 4,9% pe an sau 71,5 miliarde de euro până în 2022.

News.ro

Harry

Kaufland România a deschis cel de-al doilea magazin din Reșița și, totodată, cel cu numărul 120 al rețelei. Acesta este situat pe Bd. Revoluția din Decembrie, nr. 1. Noul magazin Kaufland Reșița are o suprafață de vânzare de 3300 de metri pătrați. Printre raioanele disponibile se numără cele de legume-fructe, vitrină cu servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. Kaufland oferă și un punct grill în exteriorul magazinului, pentru cei care vor să ia masa rapid.

O noutate foarte utilă pentru clienți o reprezintă vitrina cu pește proaspăt, ce cuprinde aproximativ 30 de articole, inclusiv specialități de pește și fructe de mare, printre care ton roșu, scoici maro și scoici albe pescuite. Pe lângă gama premium, clienții vor putea găsi și alte sortimente obișnuite de pește proaspăt, de proveniență locală sau internațională, fie întreg, fie tranșat file sau rondele, dar și icre, salate de pește, pește afumat sau marinat.

Galeria comercială din cadrul magazinului este dotată cu food court, unde clienții vor descoperi un spațiu special amenajat pentru servirea mesei, ce include operatorii locali Bistro Maestro și Racing Cafe. Tot în interiorul galeriei se află și o farmacie Help Net și un ATM BRD.

Magazinul este amenajat după cel mai nou concept de design Kaufland România, pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături simplificată, rapidă și plăcută. De asemenea, pune la dispoziția cumpărătorilor o parcare cu peste 240 de locuri și rastel pentru biciclete.


tom_sawyer

Quote from: Harry on September 03, 2018, 05:48:22 PM
Quote from: tom_sawyer on July 26, 2018, 01:20:31 AM
Un discounter din Rusia vrea să-şi facă loc în comerţul modern local

^^ Se pare ca va pica combinatia. Ramane de vazut.

Svetofor, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine de tip hard-discount din Rusia, va deschide vineri, 26 octombrie, primul său magazin din România, la Snagov. Unitatea va opera sub brandul Mere, iar oficialii companiei primit că va fi cel mai ieftin hard-discounter de pe piaţă.

Svetofor plănuieşte ca până la finele acestui an să aibă o reţea de cinci magazine deja operaţíonale. Următoarele deschideri ar trebui să fie la Braşov, Piatra Neamţ, Suceava şi Tecuci. "Planul era ca până la sfârşitul acestui an să avem 15 magazine, dar a mers foarte greu. Au fost probleme cu avizarea, cu echipamentele etc. În 4-5 ani sperăm să ajungem la o reţea de 50 de magazine

economica.net

Harry

Dap, se pare ca si la Brasov deschiderea va fi in curand. O poza de la Snagov


Ionut

10 milioane de români îşi fac cumpărăturile de pe internet. Care sunt produsele preferate

Mai mult de jumătate dintre români folosesc e-commerce, electronicele fiind cele mai achiziţionate produse, cu o pondere de 33% din total, relevă un studiu realizat în cele şase pieţe mari ale Europei Centrale şi de Est (ECE) de compania de consultanţă Colliers. Electronicele sunt urmate, în preferinţele cumpărătorilor, de produse de hobby, decoraţiuni interioare şi jucării (23%), haine şi încălţăminte (20% din total), de mobilier şi electrocasnice (16%) şi de mîncare şi îngrijire personală (8%). Potrivit raportului Survival of the fittest, piaţa românească va creşte de la 1,91 miliarde de euro în 2017 la 3,34 miliarde euro în 2022. Pentru comparaţie, piaţa poloneză va creşte de la 6,52 miliarde de euro la 9,88 miliarde de euro, cea din Ungaria de la 1,48 miliarde de euro la 2,24 miliarde de euro, iar cea din Bulgaria de la 0,43 miliarde de euro la 0,7 miliarde de euro.

Mediafax

RobertN

Salutare!

Astăzi se deschide Roman Value Center (la Roman), având ancoră principală Carrefour.

Mulțumesc.

Harry

Mere. Layout-ul asemanator, dar mult, mult mai rece si industrial comparativ cu SUPECO, zona de frig foarte spartana aspectul general destul de slabut. Nu le dau mult de trait in Romania.