News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Elon Musk se răzgândeşte: Tesla păstrează mai multe locaţii deschise şi creşte preţul vehiculelor

Elon Musk schimbă în ultimul moment strategia de retail a Tesla şi păstrează majoritatea magazinelor companiei deschise, în timp ce alege să majoreze preţurile vehiculelor electrice, pentru a transfera costul de business, potrivt Bloomberg. Tesla va creşte preţul vehiculelor în medie cu 3% după ce a regândit un plan pe care l-a anunţat public în urmă cu mai puţin de două săptămâni – prin care urma să închidă o parte din magazinele companiei.

ZF

Ionut

Volkswagen pregăteşte revoluţia maşinilor electrice: Gigantul german creşte producţia maşinilor electrice, care va reduce numărul locurilor de muncă

Volkswagen va reduce numărul de locuri de muncă, crescând producţia de maşini electrice, ce necesită o mai redusă cantitate de muncă, transmite Reuters. Compania a spus că, până în 2028, planifică să lanseze până la 70 de modele noi de maşini electrice, dorind să ajungă în fruntea industriei auto cu emisii zero, ca urmare a scandalului din 2015, când a falsificat rezultatele testelor. Investiţiile în retehnologizarea fabricilor, precum şi încetinirea vânzărilor, din cauza noilor teste de certificare a emisiilor, au dus la o scădere a marjelor de operare la nivelul Volkswagen, Skoda, Audi şi Porsche, anul trecut. Marja celui mai vândut model VW a scăzut la 3,8% anul trecut, de la 4,2% în 2017.

Volkswagen se pregăteşte să lanseze în 2020 o nouă maşină electrică compactă, cunoscută sub numele de ID, ca parte a unui plan ce urmăreşte fabricarea a 22 milioane de maşini electrice până în 2028, în ciuda faptului că nu se cunoaşte nivelul de cerere a unui astfel de autovehicul.

ZF

voicul

Dupa prezentarea asta scurta ... n-as cumpara asa ceva. Dar 54 km electric - nice.

La volan. Hibridul alimentat la priză, o soluție pentru orașele aglomerate - VIDEO
SUV-urile pot face carieră și în oraș, dar pentru asta trebuie să promită un consum redus și să se supună normelor de poluare din ce în ce mai stricte.

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/la-volan-hibridul-alimentat-la-priza-o-solutie-pentru-orasele-aglomerate-1097872

cristi5

Mitsubishi Outlander PHEV mi s-a parut inghesuit in spate pt 3 pasageri, cat e el de SUV.

Dar trendul e clar, Volvo, VW, Kia vand cu mare succes masini cu motor electric pe doua din roti. Pt majoritatea soferilor nu e nevoie de mai mult de 30-40 km electric pe zi, si la o adica porneste motorul termic, care altminteri e doar plimbat pe gratis de cel electric...

Outlander are electric pe toate rotile, plus termic in fata... Usor exagerat.

voicul

Vânzări de mașini eco în România în ianuarie: electricele au crescut cu 13%, în timp ce piața de mașini plug-in hybrid s-a prăbușit cu 75%

Românii au cumpărat 35 de mașini electrice în luna ianuarie, în creștere cu 13%, însă au achiziționat doar 12 unități plug-in hybrid, în scădere puternică cu peste 75%.

Anul 2019 a început cu o evoluție contrastantă a pieței de mașini ecologice din România, potrivit datelor furnizate de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).
Astfel, pe piața din România au fost comercializate 35 de mașini electrice, în creștere cu 12.9% comparativ cu ianuarie 2018.

APIA susține că marca cu cele mai bune vânzări a fost Smart cu 9 unități, potrivit datelor estimate de organizație, în timp ce locul doi este ocupat de Volkswagen cu modelele e-Golf și e-Up.

Nissan a ajuns pe podium datorită celor 6 unități Leaf (foto) pe care le-a comercializat și a reușit să vândă mai multe unități decât BMW i3 (3 unități) și Renault Zoe (2 unități) la un loc.

Restul si numar de masini vandute electri/phev/hybrid pe marci, gasiti aici:
http://www.automarket.ro/stiri/vanzari-de-masini-eco-in-romania-in-ianuarie-electricele-au-crescut-cu-90115.html

Mamutu

S-a lansat modelul Y de la Tesla. In felul acesta s-a completat setul numele modelelor fiind S3XY.
Autonomie 300mile (480km), 0-100km/h 5,5 sec.
Pret de la 47.000USD, in perspectiva va scădea la 39.000USD.
E făcut pe arhitectura modelului 3, seamănă bine cu acesta dar e mai înalt, are accesul la portbagaj mai bun și poate avea pana la 7locuri.
Dacă vreți sa comandați:
https://www.tesla.com/modely/design#battery

https://insideevs.com/tesla-model-y-revealed/

Mamutu


voicul

Despre masina electrica facuta in Ardeal. Nu prea sunt multe detalii si acelea au cam mai fost spuse.

PRIMA mașină electrică fabricată în România: mai ieftină dar cu confort nu prea ridicat

Doi oameni de afaceri din Cluj și Baia-Mare construiesc prima mașină electrică din România.

Doi antreprenori din Ardeal vor scoate pe piață prima mașină electrică autohtonă, GTC Oxygen. Prețul este unul mic comparativ cu alte automobile de acest gen dar confortul nu este prea mare.

Bateria oferă o autonomie de 90 km, dar poate avea și alte baterii pe litiupentru încă 50 km. Are o cutie de viteze automată cu "reglaj continuu", adică de tip CVT, în timp ce motorul este o unitate trifazată asincronă, alimentată la 48V și cu o baterie de 150 Ah. Viteza maximă a acestui model este de numai 55 km/h. mașina seamănă cu o Mahindra ieftină sau cu modelele chinezești electrice.

https://www.money.ro/prima-masina-electrica-fabricata-in-romania-mai-ieftina-dar-cu-confort-nu-prea-ridicat/

Ionut

China, cea mai mare piaţă mondială pentru automobile, suspendă vânzarea maşinilor Tesla Model 3

China a suspendat autorizaţiile vamale, comercializarea şi folosirea automobilelor Tesla Model 3, decizie ce vine în urma descoperirii unor nereguli printre care se află şi înmatricularea necorspunzătoare a vehiculelor, scrie Business Insider. Tesla urmăreşte să crească vânzările în China, cea mai mare piaţă mondială pentru autovehicule. În acest scop compania s-a pregătit să livreze în această lună cele mai ieftine modele de autoturisme către clienţii chinezi. Odată cu anunţul făcut de autorităţile chineze se pare că Tesla va trebui să amâne atingerea acestui obiectiv.

ZF

mircea

Fie autorul articolului nu știe să se exprime ( cum adică înmatricularea necorespunzătoare?! le-au încadrat la căruțe uitând că au motor electric? ce presupune asta mai exact?), fie chinezii o întreabă pe Tesla de bască în contextul tensiunilor dintre americani și chinezi pe filieră politică ( mult mai probabil).

mvmocanu

Quote from: Ionut on March 19, 2019, 08:12:08 AM
China, cea mai mare piaţă mondială pentru automobile, suspendă vânzarea maşinilor Tesla Model 3

ZF

A ajuns si la ZF informatia din 5 martie. Pe langa asta traduc si prost si nu dau toata informatia
https://www.bbc.com/news/business-47463003

Quote
Clearance was held up after Chinese customs discovered misprinted labels on certain Model 3 cars.

Quote
Tesla said it had "already reached a resolution with Chinese customs".

A spokesperson said: "We are working closely with them to resume clearance procedures on these vehicles."



Mamutu

Tesla își va deschide service in Cehia și Polonia in primăvara aceasta, se pare ca se apropie de noi.
Cum vor fi gata autostrăzile cum deschid și la noi ;-).

https://rmx.news/czech-republic/tesla-open-its-first-czech-service-center

Ionut

Eu sper sa nu aștepte autostrăzile pentru ca astea vor fi gata în 40-50 de ani. Sper sa vina mult mai repede, poate în vreo 5-7 ani.

voicul

Primul pas este in Ungaria si dupa ne gandim si la Romania.

In Ungaria ar fi avantajul ca vei merge pana la Budapesta, nu pana la Viena sa ii faci service-ul. (nu sunt asa optimist ca deschid prea repede la noi)

horyatm

Oricum pentru partea de vest a României e mai facil un service la Budapesta decât la București. De exemplu un drum până la Budapesta din Timișoara e cam 2 ore 30-3 ore, chiar dacă ar fi autostradă, întotdeauna va fi mai rapid la Budapesta. Pentru România ar fi bine unul la București și unul la Sibiu ca să împace pe toată lumea. Din păcate nu e vorba de infrastructură, ci de piață. Nici în Norvegia nu sunt autostrăzi, însă piața e foarte mare. Când o să fie mulți cumpărători în România o să apară și aici. Deci fiți cu ochii pe vânzări, nu pe deschideri de autostrăzi.

Și nu contează așa mult câte Tesle sunt imatriculate în România, că majoritatea vin din Germania/Olanda, ci câte sunt cumpărate prin Tesla.