Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

RaduC

A mea, Kona, sună ca un arcuș pe struna subțire a vreo 4 viori. La 30km/h se oprește. Și mi se pare destul de decent, adică nici prea tâmp, nici prea old school

Mamutu

VW-ul meu are un zgomot de motor termic, extrem de enervant si destul de tare. Mi se pare absurd sa fac maisini pe benzina la care sa nu se auda niciun zgomot (ex Bentley face mai putina galagie decat o masina electrica) iar la cele elctrice sa provoc in mod artificial un zgomot mai puternic.
Cat timp nu e obligatoriu am ales sa il opresc.
https://www.quora.com/Why-do-they-want-to-add-a-stupid-noise-to-Electric-Cars-What-would-this-noise-be

kitsune

Să lase boxele acolo și ne-om pricepe noi să "customizăm" sistemul și băgăm Ramstein în loc de mormăit. Sau, la nevoie, manele la maxim și geamuri deschise. Parcă un nene de la Vâlcea are i8, din branșa asta.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Mamutu

Mercedes a prezentat un concept car clasa V.
Autonomie 400km, baterie 100KWh, incarcare rapida.
https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/vehicles/passenger-cars/v-class/concept-eqv/

Mamutu

Audi a lansat Q4 e-tron, baterie de 82KWh, autonomie 450km, 0-100km/h in 6,2 sec.



https://insideevs.com/audi-q4-e-tron-debuts-geneva/

voicul

Dementiale led-urile fata/spate si sigla E-tron.


Mamutu

Se pot personaliza de către proprietar!

voicul

Apropo de E-Tron - numai cuvinte de lauda are.


voicul


Mamutu

Vanzarile de modele hibride si electrice sunt din ce in ce mai mari in Europa.
In Suedia in Februarie 12% din vanzari au fost electrice/hibrid,
in Olanda in Ianuarie 7%, iar in Decembrie anul trecut 31% (era ultima luna cu subventie mare de la stat).
Acestea sunt procente inainte de intrarea Tesla Model 3 pe piata.
Olanda are o infrastructura foarte buna pentru incarcare rapida, dimensiunile tarii si vremea nu foarte rece favorizeaza masinile electrice.
https://insideevs.com/new-cars-sold-sweden-ev/
https://insideevs.com/dutch-plug-in-ev-market-doubled/

kitsune

Între timp Volvo livrează primele mașini de gunoi full electrice în Suedia. Pe când o siglă de Polaris pe ele? Nu de alta, mirosul de gunoi se armonizează perfect cu cel de "dizăl" dar aș renunța la fum măcar.
În altă ordine de idei, la regimul de mers al mașinii de gunoi, cu mii de porniri/opriri pe zi, consumul de carburant este foarte mare, soluția EV este chiar potrivită.

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Cred ca este evident ca "electrica" este solutia pentru toate aplicatiile in care vehiculul mai mult sta, indiferent ca la semafor sau la tomberon...
De aia electricele se vor dovedi perfecte pentru aplicatiile strict urbane.

Gunoieri, taxi, autospeciale pentru intretinerea iluminatului stradal, livrari de la producator catre comercianti pe o arie limitata si strict definita (masina de paine, ca sa fiu mai exact) si altele similare...
Masina de paine este un bun exemplu... Am o "butică de cartier" vis-a-vis de casa mea, și alta tot pe stradă, dar la 200 de metri mai încolo... Baietii descarca dimineata cate 7-8 lazi de paine in fiecare loc, dar nu opresc motorul decat daca vor sa faca o pauza si sa bea si o cafea...

Dar nu m-as duce la pescuit pe balta cu o electrica nici mort. Nu in urmatorii 20 de ani. Iar dupa aia oricum o sa fiu in randul "celor drepti"...  :lol:

(Ma amuza mereu imaginea unui cetatean la o margine de DC, tinand in mana si scuturand o baterie electrica goala... "Hai ma nene, da-mi si mie macar 15 Coulombi!...."  ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Mamutu

Și prima mașina de curățat strada electrica. Autonomie 8-10ore.


Ionut

Porsche îşi majorează producţia primei sale maşini electrice

Porsche AG va creşte producţia modelului Taycan, un sedan cu patru uşi, după ce peste 20.000 de cumpărători potenţiali s-au înregistrat pentru a achiziţiona întreaga producţie anuală iniţial programată, relatează Bloomberg. Taycan va fi prezentat în septembrie, cu o gamă de preţuri menite să concureze cu Tesla Model S, situate între cei 74.800 de euro ai modelului Cayenne şi cei 97.800 de euro ceruţi pentru coupe-ul Panamera. Maşina face parte din valul de noi modele electrice de la Jaguar, Mercedes-Benz şi Audi.

ZF