Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Mai si aspectul: 1 Tesla = 4 ZOE vandute, deci daca Renault a vandut 3 ZOE si Tesla 1 model, chiar a fost intrecuta Tesla?

Totusi dupa mine Tesla este la limita. Mai are 2019 care trebuie fructificat la maxim si din 20 20 nu prea mai are marja de eroarea pentru ca toti marii producatori o sa prezinte ceva electric sau PHEV.

Mamutu

#841
Avantajul Tesla tine de baterii, de rețeaua de încărcătoare rapide și de conducerea autonoma. Și de faptul ca sunt capabili sa ofere produsul acum.
Ceilalți producători se pare ca nu pot tine pasul cu evoluția rapida a firmei Tesla.
Articolul de mai jos speculează la deficientele concurentei recunoscute chiar de ei.
https://www.autocar.co.nz/autocar-news-app/porsche-and-audi-pivot-after-model-3-teardown
Chiar peste 2-3ani când vor intra VW și ceilalți mari in producție de serie, Tesla își va păstra locul. Tesla nu va fi capabilă însă sa vândă mai mult de 2milioane de mașini/an, restul pana la 60-70milioane le vor face ceilalți.
Elon Musk e un individ care a reușit sa catalizeze pe cei din jurul lui sa fie mult mai eficienti decât cei din structurile preexistente.
Cel mai bun exemplu este firma lui de rachete SpaceX care a reușit sa fie prima firma privată care ajunge in spațiu, care oferă prețuri fără concurenta și care a scos complet de pe piata libera de lansări comerciale firmele americane (Boeing și Lokheed), și de asemenea pe lansatorii ruși.
Dacă alte instituții lansau pentru teste o racheta la 2-3saptamani firma lui Musk ajunsese la 2-3lansari de test pe zi!!
https://www.publica.ro/ashlee-vance-elon-musk.html
Dacă aveti timp citiți biografia lui. Individul pare a fi un geniu atât pe parte de inginerie cât și pe parte financiar-antreprenoriala.
Pana una alta se anunța Logan electric ieftin și asta e foarte bine.

mvmocanu

Quote from: Mamutu on February 26, 2019, 11:16:50 PM
Avantajul Tesla tine de baterii, de rețeaua de încărcătoare rapide și de conducerea autonoma. Și de faptul ca sunt capabili sa ofere produsul acum.

In plus, faptul ca fac masini pur electrice de 7 ani isi spune cuvantul si la capitolul eficienta, unde un model X bate audi etron si jagura ipace:
https://nextmove.de/autobahn-test-tesla-model-x-beats-audi-e-tron-jaguar-i-pace/


Ionut

Următorul Porsche Macan va fi electric. Apare în 2021-2022

A doua generație Porsche Macan va avea doar propulsie electrică, a anunțat producătorul german de mașini sport. Anunțul vine la doar câteva luni de la introducerea pe piață, la final de 2018, a ,,noului Macan" – o versiune puternic restilizată. La ieșirea de pe piață a acestei prime generații Porsche Macan, cel mai probabil prin 2021-2022, următorul model va avea doar propulsie electrică.

,,Electromobilitatea și Porsche se potrivesc perfect. Nu doar pentru că ambele reprezintă o abordare de înaltă eficiență, ci mai ales datorită caracterului lor sportiv", a declarat Oliver Blume, președintele Consiliului de Administrație al Porsche AG. ,,Până în 2022, vom investi peste șase miliarde Euro în mobilitatea electrică, iar până în 2025 50% dintre toate vehiculele noi Porsche ar putea fi electrice. Cu toate acestea, în următorii zece ani ne vom concentra pe o combinație de motoare compusă din motoare pe benzină optimizate, modele hibride plug-in și mașini sport pur electrice. Scopul nostru este acela de a deschide noi drumuri în tehnologie și, din acest motiv, vom continua să aliniem în mod consecvent compania la tendințele de mobilitateale ale viitorului", a explicat Blume.

0-100/Hotnews

Mamutu

Volvo va lansa Polestar 2, o limuzina in clasa modelului 3, cu performante asemănătoare si pret comparabil (la început 60.000eur, apoi 40.000).
Autonomie 500km, 0-100 5sec, dar va începe livrările anul viitor (din câte înțeleg eu). Pana atunci Tesla va mai vinde 300.000 masini.
Dacă vor fi capabili sa producă in număr mare va fi o optiune serioasă la Tesla.
(Volvo e proprietatea Geely din China! )

https://www.autoexpert.ro/polestar-2-informatii-si-fotografii-oficiale/

AFC

^ Eu chiar cred ca Volvo ii poate concura pe Tesla. Am un XC60 T8 twin engine + Polestar, 417cp si isi face treaba foarte bine si fix asa cum este prezentat. Autonomie electrica 40km( 35 iarna). In B merg 90% electric, consumul fiind undeva la 30-35kwh/100km cu toate sistemele functionale. Afara, motorul pe benzina de 2.0 optimizat Polestar scoate 330cp si impreuna cu cei 87cp de la cel electric ( livrati permanent datorita managementului bateriei) iti da senzatia de supercar.  Consumul e de 10l/100km pentru viteze pana la 140km/h. Peste, evident creste dar nu sare de 12l/100km, average. Excelent finisata ( peste BMW de exemplu ) si cu optionale extrem de interesante ( Intelisafe sau suspensie pneumatica de exemplu). Pretul este mai mic decat ceva comparabil de la BMW, Audi sau Mercedes.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Mamutu

#846
S-a lansat Tesla Model 3 la 35.000USD in SUA!
Timp de așteptare 2-4 saptamani!
Autonomie 350km. Pentru 2000USD in plus primești 35km in plus și ceva îmbunătățiri.
In SUA se mai primesc încă 3700USD subvenție de la statul federal (pana la 01.iulie când se va înjumătățite din nou), iar diverse state acorda o aubventie suplimentară (ex. California da 2500USD).
La prețul asta însă se mai plătesc taxele fiecărui stat și adusul mașinii - 1100.
Oricum băștinașii de acolo pot lua o Tesla noua cu prețuri finale pornind de la 32.000 banii jos (după calculele mele).
Lucrurile devin interesante și pentru omul de rând de acolo (prețul mediu de vânzare a unui autoturism nou in SUA este de 34.000USD.
Mediana venitului/familie/an in California este de cca 63.000 înainte de impozitare. 
Am calculat echivalentul pentru salariile din România (2xvenitul mediu pe 7luni) grosier prețul unei Tesla pentru americani ar fi cam cât o mașina de 10.000eur pentru un roman (mai ieftin decât un Duster!).

https://insideevs.com/tesla-base-model-3-price/

voicul

E ca si completare la ce s-a pus mai sus si e mai mult o analiza economica a ce se intampla la Tesla:

Tesla închide magazine și reduce considerabil preţul automobilului M3. Compania nu va avea profit în primul trimestru

Tesla nu va obţine profit în primul trimestru, în condiţiile în care va oferi pentru prima oară o versiune mai ieftină, de 35.000 de dolari, a automobilului Model 3, compania anunţând şi că vânzările la nivel global vor avea loc numai online, măsuri care au rolul să mărească cererea şi să reducă cheltuielile, transmite Reuters, citat de News.ro.

Directorul general Elon Musk a dat avertismentul referitor la profitabilitate în timpul unei conferinţe cu presa la care agenţia Reuters nu a fost invitată, iar anunţul contrastează cu estimarea făcută luna trecută, când compania anticipase un profit net "foarte mic" pentru primul trimestru.

Acţiunile Tesla au scăzut cu 3,4% după închiderea tranzacţiilor de joi. Investitorii şi-au exprimat îngrijorarea că Tesla nu va putea menţine marja de profit prin tăierea costurilor, cum ar fi prin concedierile care au avut loc recent, dacă reduce preţurile celui mai nou vehicul.

Restul:
https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/tesla-inchide-magazine-si-reduce-considerabil-pretul-automobilului-m3-compania-nu-va-avea-profit-in-primul-trimestru-1090849

rota

Loganul electric: viteză maximă - 110 km/h, autonomie - 200 km. Inginerul Marc Areny: Orice service din România poate face conversia

https://www.youtube.com/watch?time_continue=305&v=3l7-it7w4iQ

Loganul electric ar putea fi mașina low-cost perfectă pentru buzunarul și străzile românilor – crede inginerul francez Mark Areny. El a reușit să transforme un Logan obișnuit într-o mașină electrică funcțională și crede că orice service din România ar putea face această conversie.

Inginerul francez a fost plăcut surprins de disponibilitatea autorităților din România. "Cei de la RAR au fost foarte deschiși și ne-au ajutat foarte mult. Bineînțeles, ne-au cerut foarte multe informații despre ce modificări am făcut mașinii, ce am montat pe ea. Când a fost ceva în neregulă ne-au spus și așa am mers mai departe. Prima omologare a fost o omologare individuala si a durat în jur de o lună. Mașina este un model din 2014, are tot ce-i trebuie: aer condiționat, servodirecție și o baterie mult mai mare.

Hotnews

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

voicul

Stau sa ma intreb ce cutie de viteza are Logan-ul electric?

Intradevar garantez si eu ca (  :D ) este prima Dacie electrica, DAR dupa cealalta Dacie electrica care este fabricata de vreo 2 ani.  8)

Ionut

Germanii îngroapă moştenirea motoarelor cu combustie şi vor să investească 60 mld. euro în următorii trei ani în maşini electrice

Producătorii germani de automobile vor să investească aproape 60 de miliarde de euro (68 de miliarde de dolari), în următorii trei ani, în maşini electrice şi automate, susţine preşedintele Asociaţiei Industriei auto din Germania (VDA), Bernhard Mattes, citat de site-ul agenţiei de ştiri Reuters. ,,Vom investi peste 40 de miliarde de euro în mobilitate electrică, în următorii trei ani, şi alte 18 miliarde de euro în digitalizare şi în automobile conectate şi autonome", a declarat Bernhard Mattes, sâmbătă, înaintea Salonului Auto Internaţional de la Geneva, care va avea loc între 7 martie şi 17 martie.

Gama de modele de automobile electrice produse în Germania se va tripla în următorii trei ani, ajungând la aproximativ 100 de modele, conform preşedintelui VDA. ,,Rampa de lansare a mobilităţii electrice vine în Europa. Fără aceasta, obiectivele Uniunii Europene în materie de reducere a emisiilor de CO2 nu vor putea fi atinse până în 2030, a adăugat Mattes, care a făcut un apel pentru stabilirea unor condiţii adecvate de reglementare în Europa.

Infrastructura de alimentare pentru autovehiculele electrice trebuie extinsă, la fel şi stimulentele oferite cumpărătorilor de autoturisme electronice, a mai susţinut preşedintele VDA.

ZF

Ionut

Tesla lansează noul model de SUV

Modelul Y al Tesla, pregătit de anul trecut ca un SUV mai accesibil, va fi prezentat la jumătatea acestei luni, pe 14 martie, la Los Angeles, a anunțat Elon Musk. Model Y va avea la bază platforma folosită pentru Model 3, însă va fi mai mare și va fi mai încăpător. Mai exact, conform șefului companiei, Model Y va fi cu 10% mai mare decât Model 3, va avea o autonomie ceva mai mică și va costa cu aproximativ 10% mai mult. Versiunea de bază a lui Model 3 costă 35.000 de dolari, însă poate ajunge și la peste 60.000 de dolari dacă sunt preferate opțiuni precum pilotul automat sau o baterie de capacitate mai mare.

Profit.ro

Ionut

Cele mai vandute masini electrice in lume in 2018: Tesla Model 3, lider detasat

Tesla Model 3 a fost cea mai vanduta masina electrica in lume in 2018. Nissan Leaf si Renault Zoe au inregistrat cresteri puternice de vanzari, insa au coborat in clasamentul general in favoarea unor rivali din China, potrivit Automarket.ro. Vanzarile globale de masini electrice au ajuns anul trecut la 1,26 milioane de unitati, in crestere cu circa 73%. Prima pozitie in clasament a revenit lui Tesla Model 3, care s-a comercializat in aproape 146.000 de unitati, cele mai multe dintre comenzi fiind inregistrate pe piata din Statele Unite.

Wall-Street.ro

Ionut

Producătorii de automobile electrice caută sunetul perfect pentru vehiculele pe care le produc. Zgomotul, necesar pentru a proteja pietonii

Producătorii de automobile caută sunetul perfect pentru futuristele lor maşini electrice, astfel încât pietonii să aibă posibilitatea de a auzi vehiculele, lipsite de caracteristicile sonore ale motoarele cu combustie internă, spun executivii prezenţi la show-ul auto de la Geneva. BMW, Mercedes-Benz, Audi, Mini şi VW se pregătesc să lanseze vehicule pe baterii, dar caută şi modul de a ,,vinde" potenţa vehiculelor cu emisii zero. ,,Sunetul vehiculului electric este identitatea să. Nu poate fi prea intruziv sau enervant. Trebuie să fie futurist şi nu poate suna ca în trecut. Nu putem adăuga sunetul unui motor cu combustie", spune Frank Welsch, responsabil pentru dezvoltarea tehnică la Volkswagen, pentru Reuters.

Automobilele electrice VW vor avea difuzoare proiectate pentru a atrage atenţia pietonilor, a adăugat Welsch. "Modelele performante trebuie să aibă un sunet mai puternic, cu mai mulţi başi. Nu poate fi sunetul unei maşini de cusut. Trebuie să fie futurist ", a spus el, adăugand că SUV-urile vor avea un sunet mai profund, pentru a reflectă dimensiunile lor mai mari. VW a ales deja sunetul pentru autovehiculul compact Volkswagen ID, care va fi prezent în showroom-uri din 2020. Pentru noul său model EQC, rivalul german Mercedes-Benz a dezvoltat un mormăit artificial suficient de puternic pentru a avertiză pietonii că vehiculul se apropie, dar care să nu deranjează pasagerii.

Mediafax