Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Înmatriculările de autovehicule electrice au atins în Europa un nou record. Modelele Tesla au fost depășite

Înmatriculările de autovehicule electrice au atins în Europa un nou record în 2018, așa cum era de așteptat, avansul pieței fiind unul de aproape 50% față de 2017. Volumul total de mașini electrice s-a apropiat deja de pragul de 200.000 de unități. Europa a înmatriculat 195.200 de automobile electrice în 2018, cu 47% mai multe față de anul anterior, când erau înregistrate doar 132.800 de unități. Fenomenul migrării către propulsia electrică pare că a fost accelerat de măsura Comisiei Europene, de introducere a testelor WLTP, dar și de scanurile diesel și Brexit, toate împingând cumpărătorii europeni către mașini cu emisii zero, care nu au probleme de taxare de niciun fel. Analiștii de la Jato Dynamics sunt de părere că lărgirea ofertei, prețurile mai bune și o notorietate în creștere sunt factori importanți care au dus la creșterea segmentului.





Profit.ro

voicul

Skoda Vision iV, un nou concept-car electric al cehilor, în premieră la Geneva

Skoda va prezenta la Geneva primul SUV electric al mărcii, sub forma unui concept-car ce va avea, ulterior, o versiune de serie. Vision iV Concept a fost dezvoltat pe aceeași platformă electrică a VW Group. Skoda, marca accesibilă a grupului Volkswagen, pregătește un concept-care pentru Geneva care va anticipa un viitor model electric construit de cehi. Primul SUV electric al Skoda va fi dezvoltat pe platforma MEB, o platformă modulară ce va găzdui prima serie de mașini electrice a grupului VW.

Conceptul a fost botezat Skoda Vision iV, făcând parte astfel din seria Vision, în cadrul căreia fusese prezentat Vision E, în China. Odată cu informația privind conceptul, Skoda a publicat câteva schițe, care conturează un crossover coupe, cu detalii interesante: fără oglinzi, fără mânere ale ușilor, o grilă nouă.





Powered by API/PUM imgur uploader


Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/skoda-vision-iv-un-nou-concept-car-electric-al-cehilor-in-premiera-la-geneva-18850906

rota

Volkswagen anunţă intrarea în producţie a primului model electric neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon



Automobilul electric Volkswagen ID. va intra în producţie la finalul acestui an, la Zwickau, fiind primul model electric neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon pe tot parcursul ciclului de viaţă, dacă proprietarii aleg să alimenteze cu energie din surse verzi, informează Volkswagen.

Doar în faza de producţie, amprenta de carbon a modelului ID. este îmbunătăţită anual cu peste un milion de tone de carbon. Această cifră corespunde impactului unei centrale termice pe cărbuni care produce energie pentru alimentarea a 300.000 de locuinţe. De asemenea, Volkswagen lucrează la un program amplu de eliminare a emisiilor de carbon si va oferi peste 20 de modele complet electrice până în anul 2025.

După acest model vor urma un SUV electric ID. CROZZ, noul ID. BUZZ şi berlina ID. VIZZION. Volkswagen are în plan investiţii de circa nouă miliarde euro în mobilitatea electrică până în anul 2023.ZF

voicul

Am fost curios sa vad care este ID. VIZZION.
Se pare ca au investit prea mult in trecerea de la termice la electrice SI acest model nu a mai primit buget si pentru proiectarea volanului  :lol:


yetiman

Se va conduce autonom.  :D
La ce mai e nevoie de volan?
:lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rota

^^ E doar un concept in prezentarea respectiva, check this one: 
E oki volanul? :))

Ionut

Kia prezinta la Geneva un nou concept car electric



Kia Motors Europe va dezvalui la inceputul lunii martie cu ocazia Salonului Auto de la Geneva un nou concept car, 100% electric. "Am dorit sa proiectam un automobil 100% electric care nu doar sa inlature indoielile consumatorilor in ceea ce priveste autonomia, performanta, retelele de reincarcare si comportamentul dinamic, dar si un automobil care intoarce privirile atunci cand trece pe strada si iti trezeste pasiunea atunci cand il conduc. De aceea, conceptul nostru 100% electric este proiectat nu numai pentru a va creste pulsul, ci si pentru a semnaliza abordarea noastra emotionala asupra electrificarii", spune Gregory Guillaume, Vicepresedinte de Design al Kia Motors Europe.

Kia Romauto, distribuitor oficial al marcii Kia in Romania, aduce anul acesta mai multe modele plug-in pe plan local, printre care crossover-ul e-Niro in varianta 100% electrica si Kia e-Soul 100% electrica.

Wall-Street.ro

Ionut

Noi recorduri pe piața auto. În 2018 s-au vândut aproape 30 de milioane de SUV-uri în lume și 1,2 milioane de mașini electrice

Mașinile full-electrice au avut cel mai bun an de până acum, cu 1,26 milioane unități, față de 727.000 în 2017 și sub 400.000 în 2016. În China s-au vândut cele mai multe (769.000), urmată de SUA (207.000), Norvegia (46.000), Germania (35.000), Franța (31.000). Tesla Motors a vândut 230.000 de mașini, iar chinezii de la BAIC, 152.000. Pe trei au fost chinezii de la BYD, cu 95.000 de unități, iar Nissan a "bifat" 92.000 de unități. Estimările JATO indică faptul că Tesla Model 3 a fost cea mai vândută mașină electrică.

Hotnews

Liviu M

230+152+95+92=569, adică mai puțin de jumătate. Cine o fi vândut restul?

kitsune

#834
Păi mai sunt nemții (BMW, VW, Mercedes), francezii (Renault, PSA), zeci de firme noname (pentru noi) din China, coreenii (Kia, Hyundai), japonezii, ceva pe la americani, o căruță de producători mai puțin cunoscuți vând mașini electrice.
Piața chineză nu e numai BAIC și BYD. Uite
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

#835
Intradevar multe, multe no name-uri, gen firma din Maramures.

Importa componente din China si face masini electrice. Dimenisiuni: cat un Smart, dar nu are motor electric, deci este electrica. Pret ... pana in 10.000 de euro (deci accesibil si facil pentru destul de multi ca masina de oras).

Este plin de jucarii ca astea in Oslo. 4 dintr-un foc intr-o singura parcare.





Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Alte cifre din China, cica s-au vandut peste 1 milion de masini electrice. Cred ca sunt incluse si cele hibrid, nu doar cele full-electrice.




Ce tara cumpara una din doua masini electrice vandute la nivel global

Numarul masinilor electrice vandute in China s-a dublat in 2018 fata de anul precedent, fiind depasit pentru prima data pragul de 1 milion de vehicule vandute in aceasta tara. Astfel, in timp ce per total industria auto a cunoscut un declin anul trecut in China, vanzarile de masini electrice, categorie in care intra si masinile hibrid reincarcabile, au atins 1,2 milioane de unitati, ceea ce reprezinta mai mult de jumatate din numarul de masini electrice vandute la nivel global, conform datelor prezentate recent de ONG-ul german Centrul de cercetare in domeniul energiei solare si a hidrogenului Baden-Wurttemberg, citate de Quartz.

China este urmata de Statele Unite, unde s-au cumparat aproximativ 360.000 de masini electrice anul trecut. Pe un distant loc trei se afla Norvegia, urmata de Germania si de Marea Britanie. Lumea are in prezent in jur de 5,6 milioane de vehicule electrice, conform sursei citate.

In acelasi timp, vanzarile de masini conventionale au inregistrat anul trecut un declin in China, pentru prima data in aproape trei decenii. Beijingul si-a intensificat de-a lungul ultimului deceniu eforturile pentru promovarea unui transport public electric, inclusiv prin masuri precum facilitati fiscale pentru consumatori si subventii pentru producatorii auto. In China se afla cel mai mare producator de vehicule electrice din lume dupa vanzari cumulate, BYD, dar tara este o piata importanta si pentru Tesla. Producatorul californian a inceput recent constructia primei sale fabrici din China.

Ziare.com

voicul

LAMBORGHINI prezintă primul supercar hibrid

Supercarul LB48H își va face debutul în septembrie, la Salonul auto de la Frankfurt. Toate cele 63 de automobile care urmează să fie produse au fost deja rezervate, prețul de pornire fiind de 2,5 milioane de dolari.

Conceptul supercarului LB48H Terzo Millenio al companiei Automobili Lamborghini a fost prezentată încă din 2017 și este rezultatul colaborării dintre inginerii italieni și colegii lor de la laboratoarele Massachusetts Institute of Technology (MIT). Ei au lucrat împreună la viitoarele autoturisme electrice sport, concentrându-se pe diferite aspecte de tehnologie și design, inclusiv acumulatori, materiale și motoare inovative.

"Ceea ce ne-am propus este de a combina un motor V12 cu un motor hibrid. Noul model nu face parte din categoria mașinilor care parcurge 70 sau 100 de kilometri folosind exclusiv electricitatea", a subliniat directorul Lamborghini, Federico Foschini.

Creatorii supercarului LB48H au gândit un sistem care să acumuleze și să exploateze în mod simetric energia electrică. Astfel, V12 va răspunde de rotația roților din spate, în timp ce funcționarea axei față va fi asigurată de motorul electric.

Grație tehnologiilor avansate utilizate, autoturismul are capacitatea de a monitoriza singur starea sistemelor și de a semnala eventualele nereguli.

https://www.money.ro/lamborghini-prezinta-primul-supercar-hibrid/

cristi5

#838
Probleme de calitate la Tesla model 3 in consumer report.

Se asteapta o crestere a masinilor cu pila de combustie (fuel cell, sau fool cell cum ii zice Elon Musk). Vedem cum se vor raspandi statiile de incarcare pe hidrogen.

http://m.hotnews.ro/stire/22997375



(Subaru a urcat pe primul loc)

Mamutu

Consumer Report a publicat rezultatele legate de probleme in toamna anului trecut, de atunci majoritatea lor au fost rezolvate, tot ei afirma ca cei mai satisfacuti de masina lor sunt posesorii de Model 3 de la Tesla?!.
Cererea de Tesla e in continuare uriasa pe piata mondiala si in urmatorii 2 ani nu va putea fi satisfacuta de nicio firma concurenta (exceptand poate de producatorii chinezi).
Dupa parerea mea Tesla nu numai ca nu va da chix ci va depasi in continuare numeroasi alti producatori majori (asta e si motivul pentru care stirile negative legate de Tesla sunt mult mai mediatizate decat cele pozitive).
Mercedes a amanat din nou lansarea modelului EQ, Audi e-tron nu poate satisface cererea... Hyundai si Kia de asemenea nu au destule masini (dar nu intra chiar in aceeasi clasa cu Tesla).
Afirmatii de gen Tesla a fost depasita in vanzari in Europa (vezi o postare de mai sus) sunt lipsite de continut in contextul in care modelul de masa (3) de abia din Februarie a intrat pe piata europeana.
Totul se datoreaza avansului tehnologic de cativa ani pe care il are Tesla fata de conucrenta
Cainii latra, caravana trece...