Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alexV

Quote from: RaduC on December 28, 2018, 07:15:04 PM
Până una, alta, eu am comandat Hyundai Kona 64 kW. În ianuarie, după ce o primesc, o să îi fac o prezentare și pe forum.

Felicitari! Sa pui si cateva poze facute cu telefonul. Pe google gasesc mai mult poze de catalog, prea bine facute.
Hyundai conduc si eu de juma de an. Ioniq hibrid. Are un review cu cateva pagini in urma.

RaduC

#721
^
Mersi fain. Revin, după cum am și promis

^^
Impresia despre calitatea materialelor, a constructiei: panouri de uși ce sună, haion ce se curba când îl apucam de un colț, pentru a-l închide, scaunul șoferului care după o ora de șofat mi-a amortit fesa stângă, tija susținere capota deschisă și nu cilindru presurizat, etc. Adică eu comparam cu Superbul meu de 2004 și na, niciun fior, nimic. Toate de la o mașină de 32000 euro.
Altfel tehnologia pro pilot și epedal foarte impresionante. (într-un post din ianuarie am descris și limitările lor, descoperite în timpul turei de încercare.
Pt bateria de 40kW, autonomia nu a fost de 380km ci de 220, dar la dus am folosit tot ce avea: clima, jucăriile, muzica, s.a. Pe la întors m-am mai calmat.
Aspect drăguț, în opinia mea, se amestecă mult mai bine cu traficul comparativ cu prima generație. Pe scurt, la Leaf jucăriile impresionează, dar pare ca s-a tăiat la sânge de la restul pentru a limita costul final.

Mamutu

How it's made!
Am gasit un fimulet cu asamblarea modelului 3 de la Tesla pe care il postez mai jos.
Un an nou bun!

Ionut

Maşinile cu motoare electrice au ajuns spre 3% în 2018. Care sunt cele mai bine vândute mărci

Vânzările de maşini electrice, hibride şi hibride plug-in au "explodat în 2018 datorită programului "Rabla Plus" prin care Ministerul Mediului prin Administraţia Fondului pentru Mediu a oferit 10.000 de euro pentru o electrică şi 4.500 de euro pentru un hibrid. În cazul maşinilor electrice şi hibrid plug-in, cel mai bine vândut brand a fost Volkswagen, cu 237 de unităţi în primele 11 luni din 2018, de cinci ori mai multe decât în anul anterior. Pe locul secund se află BMW, cu vânzări puternic susţinute de i3, cu un total de 158 de maşini, în creştere cu 20% faţă de 11 luni din 2017. Pe locul trei este smart, cu 111 maşini, iar pe locul patru este Renault cu 76 de maşini.

De partea cealaltă, în cazul hibridelor "clasice", Toyota domină fără drept de apel. Brandul nipon a livrat în primele 11 luni aproape 1.800 de maşini hibride, în creştere cu 60%. La mare distanţă, pe locul doi, este Lexus, cu 124 de maşini, iar pe locul trei este Ford cu Mondeo Hybrid, cu 61 de maşini, faţă de numai patru în 2017.

Chiar dacă volumele sunt încă destul de mici (în raport cu celelalte două categorii de combustibili), creşterea înregistrată în acest an pe segmentul celor electrice (integral electrice şi cele plug-in) este una semnificativă , de 124,1% (847 unităţi în 2018 faţă de doar 378 unităţi în 2017 adică, de cca. 2,2 ori mai multe comparativ cu 2017), în timp ce, pentru cele hibride, care au şi un volum mai mare (3.169 unităţi în 2018, faţă de 1.980 unităţi în 2017), se înregistrează o creştere de ă60,1%.

ZF

adiarc

#724
hmmm...Renault pe locul 4...interesant...se pare ca cei care dau catre 30.000 euro sau peste pentru pe o "electrica",vor mai mult decat un "Clio electric "....si e de inteles....la banii aia trebuie sa fie impecabilă si la insonorizare,dotari peste cele deja clasice si de nelipsit,confort interior sau calitatea materialelor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Ceea ce intradevar ZOE nu prea are.

Dar mai e o idee: cine are bani de electrica, are bani. Nu mai conteaza cateva mii de euro si I3 este mult, mult, mult peste ZOE.

adiarc

da...conduc un Renault...cu raport pret/calitate/fiabilitate/intretinere excelent.....dar intradevar cu minusuri mari la insonorizare si apoi ceva mai mici la confort...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

#727
Nu am condus Talisman dar pare ca acolo totul e ok. Am condus Laguna 2 care este de o calitate excelenta - fara reprosuri, avand costuri de intretinere si achizitie mici (comparat cu altele). La 3 au mai dat-o putin bara. Clasa mare este ok la Renault.

Totusi ZOE e pe platforma si cu bordul lui Clio care are costuri minime de productie. Plasticul este plastic si se vede/simte asta.
Eu m-am urcat in I3 si dupa in ZOE si dezamagirea a fost mare, dar si daca ma urcam in ZOE prima data, eram dezamagit (comparand cu Laguna).

Au taiat costuri cam mult si din ce zice @Raduc, fratele Leaf, e cam in aceeasi situatie.
Eu m-am gandit la achizitia unui ZOE nou, dar dupa ce m-am urcat in el ... mai astept.

Ionut

Norvegia își consolidează poziția de lider pe piața vehiculelor electrice

Aproape o treime dintre mașinile noi vândute anul trecut în Norvegia au fost vehicule pur electrice, un nou nivel record, în condițiile în care statul nordic se pregătește să renunțe până în 2025 la vânzarea mașinilor pe benzină și motorină, transmite Reuters. Pentru reducerea poluării și a emisiilor de carbon, Norvegia a introdus scutiri masive de taxe, iar utilizarea stațiilor de încărcare și parcările din centrul orașelor sunt gratuite, în timp ce liniile pentru autobuze pot fi folosite de mașinile electrice, scrie Agerpres. Federația Rutieră Norvegiană (NRF) a informat că mașinile electrice au reprezentat anul trecut 31,2% din totalul înmatriculărilor noi, de la 20,8% în 2017, și doar 5,5% în 2013.

Profit.ro

kitsune

#729
Au apărut primele prețuri pentru Tesla model 3 în Europa. Mari. Foarte mari comparativ cu SUA, unde Model 3 Long Range AWD e 54000$ preț de pornire (fără ecobonus)

QuoteEuropeans will get two versions of the world's favorite electric car, namely the Long Range Battery (entry level) and Performance versions (top of the range), both equipped with a dual motor all-wheel drive system.

Depending on the country the customer lives in prices for both of the models can vary, at times greatly, especially because most countries also have various incentives for EV buyers in place.

The cheapest place to get your hands on the Tesla Model 3 in Europe is France, where the entry level starts at 53,500 EUR and the top of the range at 64,300 EUR. At the opposite end, the most expensive Model 3 sells in Finland – 60,500 EUR for the entry level and 71.700 EUR for the range-topper. In Germany, Europe's largest auto market, the car starts at 55,400 and 69,700 EUR, respectively.

The difference between the Long Range Battery and Performance trims is exactly that: the former focuses on range, while the latter other on performance. Range-wise, the entry level provides 560 km of autonomy on a full battery compared to the 530 km in the Performance.

It however loses points when it comes to acceleration and top speed: 4.8 seconds and 233 kph for the entry level against 3.5 seconds and 250 kph (155 mph) for the Performance.

There are five exterior colors offered in Europe for the  Model 3  - only one of them being free - with the most expensive adding 2,600 EUR on top of the starting price in France.

An extra 1,600 EUR can be spent on 19-inch wheels, 1,050 EUR on black and white interior, 5,300 EUR on the Enhanced Autopilot and you'll soon find yourself to a grand total of a little over 64,000 EUR in France for the Long Range Battery and 73,250 EUR for the Performance.

https://www.autoevolution.com/news/tesla-model-3-european-pricing-announced-starts-at-53500-eur-in-france-131391.html
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Mamutu

Elon Musk anunța stații de incarcare in toată Europa inclusiv Romania!

Într-o discuție cu un român care l-a întrebat: ,,Chiar și România? :)", Musk a răspuns simplu: ,,Da".

https://www.auto-bild.ro/stiri/e-oficial-tesla-vine-romania-2019-unde-se-instaleaza-superincarcatoarele-153980.html

Ionut

Stirea este deja veche, s-a pus pe thread-ul dedicat, cel de electromobilitate.

Mamutu


Mamutu

Shenzen a trecut aproape exclusiv la taxiuri electrice după ce a schimbat autobuzele cu unele electrice.

16.000 autobuze și cca 21.000taxiuri (in București sunt cca 10.000).


Ionut

Volkswagen, BMW şi smart domină vânzările de maşini electrice, un segment care creşte mult peste ritmul pieţei

Vânzările de maşini electrice, hibride şi hibride plug-in au explodat în 2018 datorită programului Rabla Plus prin care Ministerul Mediului prin Administraţia Fondului pentru Mediu a oferit 10.000 de euro pentru o electrică şi 4.500 de euro pentru un hibrid. În cazul maşinilor electrice şi hibrid plug-in, cel mai bine vândut brand a fost Volkswagen, cu 237 de unităţi în primele 11 luni din 2018, de cinci ori mai multe decât în anul anterior.

ZF