Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alexV

Supercar electric este si in Croatia, producatorul se cheama Rimac.

De mult timp Bulgaria s-a concentrat pe o productie de supercar (productie mica, pret mare) versus Romania care face productie de serie (Dacia, ceilalti de la Craiova, am un lapsus). Productia bulgareasca de supercar nu conteaza in nicio statistica.

Ei, similar, daca bulgarii incearca sa faca un supercar electric, nu inseamna ca "iau fata" celor de la Tesla, care fac productie de masa cu electrice.

Mamutu

Mașinile Tesla sunt cele mai sigure din cele testate de autoritățile din USA!

https://insideevs.com/how-tesla-makes-safest-cars/

adiarc

as vrea totusi si un test Euroncap
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

thinker

adica sa distrugi inca o tesla, uff ce sacrilegiu  :lol:, nu sunt asa multe, mai lasa-i un an sa creasca productia
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

BNP Paribas vinde credite cu o dobândă de 5,9% pentru achiziţia de autoturisme hibrid şi electrice

BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucureşti, prin marca sa comercială Cetelem, a lansat creditul cu dobândă preferenţială de 5,9% pentru clienţii care doresc să cumpere autoturisme hibride şi electrice. Totodată, banca extinde parteneriatul cu importatorul auto Hyundai, finanţând achiziţionarea modelelor Ioniq şi Kona Electric. Clienţii care vor să cumpere autoturisme electrice sau hibrid vor putea accesa noul produs de finanţare prin Programul de Stimulare a Înnoirii Parcului Auto RABLA şi RABLA PLUS, care a reînceput în luna septembrie 2018. Creditul are dobândă fixă de 5,9%, faţă de nivelul de 8,9% practicat pentru restul produselor financiare ale băncii. Perioada de creditare este cuprinsă între 6 şi 36 de luni, cu un avans minim de 30% la încheierea contractului.

În primele nouă luni ale anului 2018 în România au fost vândute 2.922 de maşini electrice, hibrid electrice şi hibrid, o valoare dublă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. ,,Ponderea autoturismelor ecologice în totalul vânzărilor la nivel naţional în primele trei trimestre ale anului a fost de 2,6%, faţă 1,9% pentru aceeaşi perioadă a anului trecut. Asta înseamnă că interesul românilor pentru acest tip de autoturisme este din ce în ce mai mare. Ne dorim ca România să se alinieze celorlalte ţări europene unde conceptul de electromobilitate este adoptat la scară largă, de aceea ne bucurăm să încurajăm acest trend prin lansarea de produse financiare dedicate unor astfel de achiziţii", a declarat Bruno Leroux, CEO al BNP Paribas Personal Finance SA sucursala Bucureşti. Începând cu 1 martie 2018, Cetelem IFN SA a devenit - BNP Paribas Personal Finance SA Paris sucursala Bucureşti, ca urmare a fuziunii strategice transfrontaliere dintre Cetelem IFN SA şi banca-smamă franceză BNP Paribas Personal Finance.

ZF

voicul

Volkswagen va concura Tesla cu un (nota mea: nou, ca au E-Up si Golf deja) automobil electric care va costa sub 20.000 de euro

Volkswagen va concura Tesla cu un automobil electric care va costa sub 20.000 de euro (22.836 dolari) şi va converti trei dintre fabricile sale în unităţi producătoare de vehicule electrice, în cadrul unui amplu program de restructurare, a declarat joi o sursă apropiată situaţiei, transmite Reuters.

https://www.news.ro/economic/volkswagen-va-concura-tesla-cu-un-automobil-electric-care-va-costa-sub-20-000-de-euro-1922411509002018110918654053

Ionut

Românii încep să prindă gustul maşinilor electrice: România a înregistrat un record istoric de înmatriculări de maşini electrice, cu 382,5%

În primele nouă luni ale anului România a avut cea mai mare creştere procentuală a înmatriculărilor de maşini electrice din UE, cu 382,5%, de la 97 de unităţi anul trecut la 468 în acest an, informează Asociaţia Constructorilor de Automobile din România. Numărul de autoturisme electrice noi înmatriculate în UE a crescut de la 70.362 unitãţi în primele 9 luni din 2017 la 98.035 unitãţi (+39.3%) în perioadã ian-sept 2018.

La volume, topul înmatriculãrilor de vehicule electrice este condus de Germania, cu 24.678 de unitãţi, urmatã de Franţa cu 20.256 unitãţi şi Olanda, cu 15.330 unitãţi. Înmatriculãrile de maşini diesel au crescut în România cu 12,6%, (de la 40.151 unitãţi la 45.212 unitãţi) în condiţiile în care în UE înscrierile au scãzut cu 16,9% (de la 5,194 milioane unitãţi la 4,316 milioane unitãţi). În Marea Britanie înmatriculãrrile de maşini diesel au scãzut cu 31,3%, în Cehia cu 20,5%, în Irlanda cu 20,3%, în Slovenia cu 26%. La automobile alimentate cu benzinã, înmatriculãrile de automobile noi au crescut în România în primele nouã luni cu 58,7%, de la 35.930 unitãţi la 57.009 unitãţi, aceasta fiind cea mai mare creştere din uniune. În UE înmatriculãrile au crescut cu 16,6%, de la 5,760 milioane unitãţi la 6,716 milioane unitãţi.

ZF

Mamutu

In SUA Tesla Modelul 3 se menține și in Octombrie in top 20vanzari ln toate clasele de automobile.

https://insideevs.com/wp-content/uploads/2018/11/666.png

Ionut

Noul preşedinte al Tesla, în locul lui Elon Musk, va fi australianca Robyn Denholm

Robyn Denholm, în prezent director financiar la Telstra, cea mai mare companie de telecomunicaţii din Australia, va deveni noul preşedinte al boardului Tesla, în locul lui Elon Musk. Compania producătoare de maşini electrice a anunţat că Robyn Denholm va părăsi Telstra după o perioadă de preaviz de şase luni. Denholm este deja în boardul Tesla. Elon Musk a acceptat, la sfârşitul lunii septembrie, să demisioneze din funcţia de preşedinte al companiei Tesla şi să plătească o amendă de 20 de milioane de dolari în cadrul unui acord cu autorităţile de reglementare din Statele Unite. În cadrul acordului, Elon Musk putea rămâne director general al companiei Tesla, dar trebuia să demisioneze în cel mult 45 de zile din funcţia de preşedinte al Consiliului de administraţie. Nu va avea dreptul să fie reales în această funcţie timp de trei ani. Elon Musk şi Tesla plătesc o amendă de 20 de milioane de dolari.

Mediafax

Mamutu

In Europa procentul de autobuze electrice e estimat la 9% din total pentru 2018 (in jur de 2000bucati), mai mare decât procentul electricelor între autoturisme.
Și Romania e pe lista cam la același nivel cu Austria.
https://insideevs.com/electric-bus-orders-more-than-doubled-last-year-in-europe/

ghrt

Îmi amintesc ce schimbare perceptibilă a calităţii aerului în centrul Bucureştiului a avut loc când au înlocuit vechile autobuze Roman cu noile Rocar-uri.
Cont (aproape) inactiv.

georgec

#671
Cred ca anul 2019 va aduce la final peste 300 de autobuze electrice in Romania, multe municipii au proiecte pe POR axa 4 si o sa inceapa procedurile de achizitii, evident livrarile vor dura 6-12 luni.

Ionut

Tesla a mărit prețul pentru versiunile de bază ale lui Model S și Model X: clienții plătesc cu 1.500 de euro mai mult

Tesla a mărit cu 1.500 de euro prețurile de bază pentru Model S și Model X pe piața europeană și a eliminat o serie de opțiuni pentru interior prin care a simplificat oferta. Pe piața europeană, principala noutate este reprezentată de creșterea prețurilor versiunilor de bază ale celor două modele cu 1.500 de euro. Astfel, pe piața din Germania, Model S 75D poate fi achiziționat pentru un preț de pornire de 88.200 de euro, în timp ce pentru Model X 75D trebuie să scoți acum din bancă cel puțin 98.380 de euro. În schimb, prețurile pentru versiunile superioare Model S 100D și Model X 100D au rămas neschimbate.

Simplificarea gamei de opțiuni a fost anunțată recent chiar de CEO-ul Elon Musk ca parte a planurilor de a îmbunătăți capacitatea de producție a celor două modele. Tesla a luat aceste măsuri ca urmare a necesității de a crește producția lui Model 3, care a devenit recent cea mai vânduta mașină electrică din lume.

AutoMarket.ro

Mamutu


Ionut

VW va avea cea mai mare rețea pentru fabricarea de vehicule electrice din Europa

Volkswagen a anunțat că va transforma două dintre uzinele actuale din Europa în unități de producție pentru vehicule electrice, în cadrul planului ,,pentru o mobilitate curată" După Zwickau, Volkswagen Group va converti uzinele din Emden și Hanover din Germania astfel încât acolo să fie produse vehicule electrice, Saxonia Inferioară urmând să devină al doilea centru de e-mobilitate. Herbert Diess, CEO-ul companiei, a declarat că ,,VW implementează ofensiva electrică consistent".

,,Ne mișcăm cu viteză maximă spre producția de vehicule electrice. Emden și Hanovra vor fi următoarele uzine din Germania. Împreună cu Zwickau, acestea vor forma cea mai mare rețea de producție a vehiculelor electrice din Europa", a spus Gunnar Kilian, membru în Consiliul de Administrație pentru HR. Astfel, uzina din Emden va produce vehicule electrice din 2022, iar Hanovra va produce modele din familia ID.Buzz, ,,probabil din 2022", alături de vehicule convenționale. Vor fi, cu certitudine, versiuni comerciale ale acestui model, prezentat ca un succesor electric al seriei Type 2. Thomas Sedran a subliniat, de altfel, că ,,facem VW Comerciale potrivită pentru transformarea industriei noastre".

Profit.ro