Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


yetiman

QuoteVisul electrificatilor cu bani care conduc masini Tesla de peste 60.000 de euro incepe sa apuna si in Romania pentru ca din data de 9 martie 2023, americanii de la Tesla au anuntat ca incarcarea la supercharger se face DOAR cu BANI.
...
1 kwh la superchargetul Tesla va avea un pret de 2.5 lei, iar daca te faci ca-ti uiti masina la incarcat cum o fac foarte multi cocalari cu Tesla, costul extra este de 5 lei pe minut, respectiv daca lasi masina la supercharger 1 ora dupa finalizarea incarcarii trebuie sa platesti extra suma de 300 lei.




Sursa: Autolatest
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

prom

TOTI ar trebui sa introduca taxa de blocare statie. Recent am avut drum in Bucuresti si aveam treaba in zona aviatorilor. E o statie fast charge acolo de la Eldrive, la un Petrom, cu un CCS de 50 kWh. Peste 3h a fost ocupata pe post de parcare mufa de CCS...

pentium10

#2943
Am realizat o analiza a proiectelor aprobate la Electric UP in contextul statiilor de incarcare

Daca cumva sunteti in posesia unor informatii care sa ne clarifice anumite aspecte ale 1, 2 sau mai multe proiecte puteti sa ma contactati in privat, si ele contribuie la informarea corecta a publicului.

https://electromobilitate.com/electric-up-lista-statiilor-de-incarcare-aprobate-analiza-interactiva/

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dumbravaandrei

Prima electrica care va fi fabricata in Romania! Felicitari Ford!


ciprebbe

La SUC Tesla pretul pe KWh e 1.65 lei (1.7 la Sibiu si Cluj) si nu 2.5 cum au dat-o de gard( tot mai des) cei de la Autolatest.
Pt stationare dupa ce e finalizata incarcarea au un sistem dinamic de taxare pe minut functie de cat de aglomerata e statia (2.5 lei/ min daca e 50% ocupata sau 5 lei /min daca e full). Doar umbland la buzunar inveti soferul sa fie responsabil :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dumbravaandrei

Autolatest le da de gard intentionat... e RTV-ul de pe palierul asta... n-are sens sa-ti bati capul cu ei/articolele lor/adeptii lor infierati  O:-)

TibiV

Probabil ca @AlinC nu stie ca avem topic dedicat: ECO CHALLENGE Ciugud 2023, campionatul national dedicat masinilor electrice

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nicolaem

nush cat de real e asta....

The Telegraph: ,,Revoluția" mașinilor electrice este un dezastru înainte de a începe / Politicienii impun mașinile electrice unui public care nu și le dorește

https://www.g4media.ro/the-telegraph-revolutia-masinilor-electrice-este-un-dezastru-inainte-de-a-incepe-politicienii-impun-masinile-electrice-unui-public-care-nu-si-le-doreste.html


ma gandesc ca e o teama a industriei ca va fi pur si simplu spulberata de china.

pest1969

E destul de evident ca mai e mult pana EV-urile vor ajunge ceva comun si larg acceptat.
Provocarile tehnologice sunt destul de mari si progresele nu sunt chiar asa de semnificative pe cat ne spun producatorii.
Elon Musk a inteles ca oamenii vor masini accesibile, dar de la vorbe la fapte e cale lunga.

pasadia

The Telegraph fiind recunoscut pentru obiectivate si lipsa de participare in razboaie ideologice. Da, stiu, el e acolo pentru a contrabalansa The Gurdian si doar atat, altfel ei nefiind propovaduitori ai conservatorismului, plin de trumpisme si alte border-line conspiratii. Bine, e distractiv cum nu reusesc sa spuna nimic rau de Elon, caci acesta e concomitent propovaduitor de masini electrice si de mesaje de dreapta. Adica Elon doar mentine cota de piata, ceilalti falimenteaza. Tesla "sustine cererea", dar totodata cererea aia nu exista ci este impusa de politicieni. Nimic ironic in pasajul asta. :))

hefaistos

Articolul este vadit exagerat dar sâmburele de adevăr exista
Iar reculul vânzărilor este. Cel mai probabil de la:
1. Epuizarea entuziaștilor
2. Experienta 'la a doua mana" adică deja toată lumea știe acum pe cineva cu electrica și primește feedback palpabil. Inclusiv cu aspectele negative.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

Articolul porneste de la doar doua informatii (ocolind cu grija orice alte informatii care ar putea contrazice titlul articolului)
1- VW se pare ca inregistreaza scaderi ale vanzarilor de electrice (dar nimic despre evolutia vanzarilor la ceilalti producatori majori de electrice)
2- Tesla a scazut putin din preturi (dar nimic despre faptul ca vanzarile Tesla continua sa fie in crestere sustinuta)

hefaistos

Ca sa fim și mai corecți nici nu știm dacă e o scădere. Știm doar ca e o ratere semnificativa a target-urilor de vânzări. Care erai oricum optimist de mari fata de anii precedenți, creșteri cu doua cifre. Probabil ca vom întra intr-o oarecare normalitate, în care electricele   vor creste organic nu forțat și pe marșuri triumfala.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

#2954
Problema VW este că electricele lor au ceva probleme de soft și eficiență; chiar dacă au început în forță, au început la câțiva ani după Hyundai-Kia (să nu vorbesc de Tesla) și asta (încă) se simte în performanța produsului.
Plus că au scos e-up din producție (sperând probabil că vor vinde în loc mașini mai scumpe cu marjă de profit mai mare).
Ceilalți producători ar trebui să se uite la problemele VW și să se trezească, Tesla e deja aici, curând vor veni și producătorii chinezi.