Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

yetiman

 :lol: Ce relativa e statistica...  :lol:

De parca masinile hibride (plug-in sau nu) nu ar avea motor termic....

Daca e sa fim corecti ar fi asa:

Full termic: 49.8%
Full electric: 20.3%
Mixt (termic + electric): 29.9%

(ca degeaba ai un hibrid cu autonomie electrica de 30km daca tu faci 100 km/zi - adica 70% din distanta o faci termic si doar 30% electric) - [la statistica ma refer]
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

hvm

Absolut, foarte relativa: daca stai cu picioarele in congelator la -70, cu capul in cuptor la +130, in medie stai bine undeva pe la 30C. La fel daca intr-un sat de 1000 de locuitori unul are 1 miliard averea si ceilalti cate un leu, in medie traiul in localitate este foarte bun: fiecare locuitor are o avere medie de 1000001.... :)
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

punktnet

Surprize notabile la ultimele teste Euro NCAP

-

Renault ZOE 2021 a luat fix zero stele

-

Dacia Spring a luat o stea mare si trimite o palma grea catre biroul de studii Renault Franta.

Enjoy
Just kidding.

stangabriel

Totusi, se si modifica mereu conditiile de acordare a numarului de stele .


dr4qul4

EuroNcap-ul a ajuns o mare vrajeala. Cum a primit Fiat 500E 4 stele cand se deformeaza identic cu Springul si Zoe?
A da, are lane assist si franare de urgenta la pietoni si ciclisti. Si e mai drept in fata sa nu-i rupi piciorul pietonului cand il calci. Mare branza. Astea sunt dotari care se vad in pret si care nu influenteaza direct soferul.

In schimb la impactul lateral, fiatul este degajat ca un balon. Adica va zbura intr-un cap de pod/stalp/sant/camion

Sa vina nenea de la EuroNcap si sa conduca masina cu lane assist in Bucuresti. Chiar sunt curios cat ii ia sa-l dezactiveze.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

AlexxC

@dr4qul4 e irelevanta perceptia ca se deformeaza identic sau nu masinile.
Scorul pentru ocupantii automobilului este dat de fortele masurate de manechini...diferenta este evidenta.

kitsune

#2631
Da, dar in același timp e irelevantă viteza aia. Cât prinde Spring-ul?  :lol:

Între timp, Allview se "bagă" in domeniul topicului ăsta:

​Visual Fan SA, compania ce deține brand-ul Allview, anunță intrarea pe o nouă piață, cea a mașinilor electrice. Demararea acestui proiect se va realiza prin deschiderea unei companii noi, ce va avea ca obiect de activitate principal distribuția de mașini electrice – Visual EV S.R.L. și al cărei capital este deținut în proporție de 95% de către Visual Fan S.A. Primul model va fi prezentat la jumătatea acestei luni.


Sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

horyatm

Cred că 125-130.

Eu personal am prins 120 cu Spring-ul, însă se simțea foarte periculos datorită roților. Făcea un balans la cel mai mic viraj de zici că conduceai o barcă, nu o mașină...

kitsune

#2633
Ciudat, văzusem deunăzi un video al celor de la Fully Charged și parcă era trecută viteza maximă de 99 km/h. La minutul 10:40:



Bănuiesc că au greșit...
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

horyatm

Clar au greșit.

Oricum nu merită să mergi mai repede de 100-110 în afara orașului. În niciun caz cu peste 120. Pe lângă faptul că e nesigur, e extrem de ineficient. Mașina e gândită pentru oraș.




kitsune

Mașina pe care o vor vinde cei de la Allview:

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

paulmare

^ sprint e limitat la 100 doar in modul eco

Mamutu

Un filmuleț care compara modelele actuale din punct de vedere al autonomiei pe autostrada, Audi, BMW, Ford, Hyundai, KIA, Skoda.
Cel mai bun consum e atins de doua masini si e in jur de 16,8kWh/100km (3,7mi/kWh).
Cea mai mare distanta parcursa: 436km.


dumbravaandrei

de mentionat ca testul s-a facut la viteze de drum expres, adica la 70 mile/ora (aprox 115 km/h).

stangabriel

A7 – Ploiești - Buzău - Focșani - Bacău - Pașcani (TEN-T Core)
Ploiești - Buzău: 63,25 km (6 stații cu 28 puncte de încărcare);
Buzău - Focșani: 82,44 km (8 stații cu 40 puncte de încărcare);
Focșani - Bacău: 95,90 km (13 stații cu 66 puncte de încărcare);
Bacău - Pașcani: 77,40 km (9 stații cu 50 puncte de încărcare);
Total: 319 km (36 stații cu 184 puncte de încărcare)

A8 – Tg. Mureș - Miercurea Nirajului și Leghin - Tg. Neamț (Moțca) (TEN-T Core)
Tg. Mureș - Miercurea Nirajului: 25 km;
Leghin - Tg. Neamț (Moțca): 34 km;
Total: 59 km (8 stații cu 40 puncte de încărcare)

A1 - Margina - Holdea (TEN-T Core): 9 km (2 stații cu 10 puncte de reîncărcare)

A3 – Nădășelu – Poarta Sălajului (TEN-T Comprehensive): 42 km (6 stații cu 30 puncte de
încărcare).

Ma uitam pe lista si cred ca statiile de incarcare de pe A8 o sa fie nefolosite mult timp, pana la finalizarea integrala a A8. Asta in cazul in care le prindem in proiecte.