Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

Masina (platforma) este in intregime a Dongfeng-ului, iar Renault-ul detine licenta de vanzare.

voicul

"Noul model EQA este acum în showroom-urile Țiriac Auto. Te așteptăm să faci cunostință cu noul membru al familiei Mercedes-EQ, creat pentru o nouă generație. Electrizant din orice perspectivă, acesta oferă o autonomie remarcabilă de peste 400 de km."


voicul

Ce înseamnă BLANĂ în Dacia Spring
Accelerație 0 - viteză maximă în electrica Dacia Spring. Testul are premiera mâine dimineață pe canalul nostru.

https://fb.watch/4N2NaFI-Zg/

Mamutu

Mercedes a lansat prima limuzină electrică de lux, EQS, capabilă să concureze cu Tesla Model S. Are o autonomie de 770 de kilometri, cea mai mare din clasa sa.
Imaginea este cea care vinde masinile de acest fel: sefi de state, fotbalisti sau proaspat imbogatiti. Sunt curios cine isi va cumpara la noi...

https://www.biziday.ro/mercedes-a-lansat-prima-limuzina-electrica-de-lux-eqs-capabil-sa-concureze-cu-tesla-model-s-are-o-autonomie-de-770-de-kilometri-cea-mai-mare-din-clasa-sa/



horyatm

Sunt active de săptămâna trecută. Sunt gratuite momentan.


Mamutu

Superchargerele din Romania functioneaza cu maxim 250kW ceea ce e bine (in Ungaria incarcatoarele au maxim 150kW).
Astept sa se deschida oficial si magazinul Tesla...


voicul

Nu pot sa cred ca sunt deja in Serbia si Bulgaria.
Poate era mai important culuarul ala.

Are dreptate ca o sa pierzi timp sa intrii in B sa iti incarci Tesla la Mall, deci probabil multi vor incarca la alte statii, dar pe de alta parte are o logica sa pui statia in mijlocul orasului.
Ideea este sa mai faca si alte statii in oras (probabil dupa ce deschid showroom-ul).

Mamutu

Asta e avantajul celor care adopta o tehnologie deja mai matura, hardware-ul este mai bun. (Ma refer la puterea stațiilor care este mai mare dacat in tarile vecine). La fel si cu masinile electrice, cele din ziua de azi au autonomie mult mai mare decat acum 3,5ani cand am cumparat-o eu pe a mea...

voicul

Europa a depășit China la vânzările de mașini "verzi", dar chinezii preferă modele pur-electrice și europenii încă vor hibride

Europa şi China domină piaţa mondială pentru autoturisme electrice, dar cu toate acestea sunt foarte puţine vehicule electrificate pe drumurile de pe mari pieţe precum Rusia, America Latină şi Africa, arată un studiu efectuat de Munich Mobility Show, informează Reuters.

Potrivit BusinessWire, peste 1,3 milioane de mașini electrice s-au vândut în China în 2020, reprezentând 41% din totalul vânzărilor la nivel mondial. În același timp, vânzările de mașini electrice din Europa au reprezentat 42% din totalul vânzărilor mondiale.

Anul trecut, pentru prima dată, în Europa au fost vândute mai multe vehicule electrificate noi decât în China iar studiul arată că cele două pieţe regrupează peste 70% dintre cele 9,9 milioane autoturisme electrificate vândute până acum, scrie Agerpres. Vânzările de automobile electrice şi hibride în Uniunea Europeană s-au triplat anul trecut, depăşind pragul de un milion de unităţi şi fiind responsabile pentru mai mult de 10% din numărul total de vehicule vândute, arată datele publicate de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

Munich Mobility Show, succesorul îmbunătăţit al Salonului auto de la Frankfurt, care ar urma să aibă loc în luna septembrie a acestui an, a examinat datele privind înmatriculările de vehicule din mai multe surse şi a descoperit că, în 2020, China avea 4,2 milioane de vehicule electrice în circulaţie, Europa avea 3,2 milioane şi SUA aproximativ 1,7 milioane.

Vânzările de vehicule electrice noi au crescut pe toate marile pieţe în 2020, în pofida pandemiei de coronavirus, cu excepţia pieţei din SUA unde vânzările au scăzut cu 6%.

În condiţiile în care 80% dintre vehiculele electrificate vândute până acum în China şi 79% din cele vândute în SUA sunt modele electrice pe bază de baterie, în cazul Europei (incluzând şi ţările EFTA) ponderea este de doar 54%, ceea ce înseamnă că vechiul continent est în continuare mult prea dependent de vânzările de automobile hibride.

De asemenea, studiul Munich Mobility Show arată că există diferenţe mari la nivel mondial în deţinerea de automobile electrice. De exemplu, în Norvegia, o ţară cu cinci milioane de locuitori şi un sprijin puternic pentru autoturismele electrice, un număr de 433.609 de autoturisme electrice au fost vândute până acum după ce, în 2020, au fost vândute peste 105.000 de noi exemplare. În schimb, în Rusia, o ţară cu aproximativ 145 de milioane de locuitori, anul trecut au fost vândute doar 1.760 de autoturisme electrificate.

De asemenea, înmatriculările de autoturisme electrice în America de Sud, un continent cu o populaţie de peste 420 milioane de locuitori, au fost mai mici de 18.000 de unităţi în 2020. În cazul Africii, un continent cu 1,2 miliarde locuitori, înmatriculările de autoturisme electrice au fost limitate exclusiv la Africa de Sud, şi aici s-au cifrat la doar 1.509 de autoturisme.

În România, numărul autoturismelor prietenoase cu mediul s-a situat, la finele anului 2020, la 8.902 unităţi, în creştere cu 33,3% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019, când erau înregistrate 6.678 de exemplare, conform datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA).

https://www.digi24.ro/stiri/economie/europa-a-depasit-china-la-vanzarile-de-masini-verzi-dar-chinezii-prefera-modele-pur-electrice-si-europenii-inca-vor-hibride-1504727

Liviu M

In momentul in care vorbesti de electrice, pana si sporturile motorizate trebuie regandite.
Tocmai s-a terminat in mod "spectaculos" etapa de astazi a Formulei E. Spectaculos pentru ca masina care a condus toata cursa a "ratat" finishul - a facut pana prostului la cateva sute de metri de linie.  :D
Concluzia sotiei, ca sa castigi cursele astea trebuie sa mergi incet.   :lol:

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

stangabriel

Centrul de greutate este jos, se comporta ok, dar trebuie sa fie un pilot la volan sa evite la asa viteza. Apoi astia fac testele la 77km/ora, fara casca pe cap ?  :lol:

Europiu

@Liviu: Sau, cum spunea Ron Dennis: " to finish first, you have to finish first"
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).