Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

rota

^sunt confuz, Baluta se lauda ca se deschide in Sectorul 4 pe Calea Șerban Vodă, se deschid 2 birouri sau 2 statii de incarcare poate?

horyatm

https://www.listafirme.ro/tesla-motors-romania-srl-43602301/

În sectorul 4 este sediul social al societății nou înființate. Locațiile stațiilor de încărcare nu sunt cunoscute încă. Nu are nicio legătură locația sediului social, care e într-o clădire de birouri cu stațiile de încărcare Supercharger.

voicul


Mamutu

Tesla a inaugurat in China o fabrica noua pentru statii de incarcare (supercharger). Capacitatea de productie: 10.000unitati/an. Pana acum Tesla are instalate cca 20.000unitati in toata lumea.
Pana acum toate statiile erau produse la fabrica din statul New York.
Sunt curios ce o sa scrie pe statiile care vor fi instalate la noi (made in....).

https://electrek.co/2021/02/03/tesla-opens-supercharger-factory/

Mamutu

#2224
O lista cu automobilele elctrice si caracteristicile lor (preturi de Germania).

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1m3QqVURB3-GGnMnqkdGvrA-n6IDpCkSf-hOtRzhLy_k/htmlview

voicul

Audi a prezentat astăzi noul model 100% electric e-tron GT (476 CP, 630 Nm) și versiunea sportivă a acestuia, RS e-tron GT (598 CP, 830 Nm).
• În modul Launch Control, cele două versiuni primesc temporar 530 CP, respectiv 646 Cp.
• Modelul este un sedan-coupe cu patru uși, având dimensiuni asemănătoare cu A7 Sportback: 4.99 metri lungime, 1.96 metri lățime și 1.41 metri înălțime.
• Bateria Litiu-Ion are o capacitate netă utilizabilă de 85 kWh (brut: 93 kWh).
• Autonomia maximă: 487 de kilometri.
• Sistem complex de management termic al bateriei, cu patru circuite de răcire. Pompă de căldură standard.
• Structural, Audi e-tron GT este construit pe aceeași platformă avansată cu sistem electric la 800 de volți pe care este bazat și Porsche Taycan.
• Puterea maximă de încărcare: 270 de kW de la stații ultrarapide DC.
• 0-100 km/h: 4.1 secunde (Audi e-tron GT) și 3.3 secunde (Ausi RS e-tron GT)
• Viteză maximă: 245, respectiv 250 km/h.
• Elemente tehnologice importante: suspensie pneumatică adaptivă, direcție pe roțile spate, Audi Virtual Cockpit (12.3 inch), ecran central de 10.1 inch, lumini Matrix LED cu Laser,
• Jante între 19 și 21 de inch
• Producție: Böllinger Höfe, Neckarsulm, Germania. Pe aceeași linie de producție care scoate Audi R8. Audi a anunțat că întreg procesul de producție este neutru din punctul de vedere al amprentei de carbon.
• Prețuri anunțate în Germania: de la 99.800 de euro (e-tron GT) și de la 138.200 de euro (RS e-tron GT).





Powered by API/PUM imgur uploader

oc7avian

N-am reușit să aflu mai multe informații despre Teslounge România, dar văd că au deschis aparent recent un Showroom în București pe Fabrica de Glucoză. Ei sunt un dealer Tesla neafiliat companiei.

sursă: pagina lor de Facebook



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Oare acum Tesla poate intra in programul Rabla?

naivu

Nu prin Teslounge, dar am înțeles că Tesla mamă își deschide repr+service în România; caz în care trebuie doar să așteptăm noul Rabla!

oc7avian

Personal, nu știu. Când am auzit prima oară de ei, a fost un eveniment la Iași cu ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor (Costel Alexe) unde au declarat că da.

Iar pe site-ul lor scrie de asemenea că da:

Eligibilitate în programul Rabla Plus
Toate modelele din oferta Teslounge sunt eligibile pentru programul Rabla Plus. Astfel poți beneficia, pentru prima dată în România, de subvenția oferită de Guvernul României în valoare de 45.000 RON pentru automobilele electrice. Eco-tichetul pentru automobile electrice poate fi suplimentat cu Programul Rabla Clasic, în valoare de 6.500 RON, putând să ajungă la o finanțare de 51.500 RON.

Echipa Teslounge îți oferă tot suportul în vederea realizării dosarelor pentru accesarea subvenției.

naivu

Aveți puțintică răbdare (măcar până la final de martie)!
În anul când s-a lansat Rabla pt electrice au fost cumpărate doar câteva sute BEV noi, anul trecut au fost spre 3000, la anul vor sări de 5000. Avem cea mai mare subvenție pt electrice din Europa și nu știu dacă statul român va mai fi dornic/capabil să suplimenteze fondul pt Rabla de fiecare dată când se golește! Poate va limita tichetele la primii 1000 de cumpărători, poate va reduce valoarea tichetului ca să ajungă la mai mulți, poate va subvenționa doar mașinile sub 40-50.000 € (e un pic ciudat să dai subvenție unui client de Porsche Taycan sau Jaguar I-Pace). La fel și cu Teslounge, odată instalată Tesla în România, s-ar putea la fel de bine să-i ignore, să-i cumpere sau să nu le permită să mai vândă!

voicul

Sa stii ca si pentru clientii de Taycan trebuie subventii.
Altfel poate isi iau motoare de 3l termic care ... polueaza.  :)

dumbravaandrei

#2232
Masinile peste 65.000 EUR fara TVA (inainte de deduceri - adica si inainte de rabla+) nu mai primesc eco-tichet. Si asta e scrisa in ghidul programului inca din 2019. Asa ca mai usor cu pianul pe scari cu voucher pentru Taycan, e-tron, i-Pace sau alte masini de la 65.000 fara tva. De la Tesla, numai Model 3/Y s-ar incadra la limita la eco-tichet. Si chiar de ar fi asa, faptul ca nu bagi un V8 in piata, care scoate o caruta de gaze de esapament, ar merita cei 10.400 EUR.


Eu zic ca anul asta sarim bine de 10.000 de electrice vandute. Sunt anuntate niste flote serioase la car-sharing si car-rental, VW se pregateste serios sa vand cat mai multe ID-uri, Renault e si el pe val, nu mai zic de ceilalti. De cand constructorii s-au trezit ca UE chiar aplica amenzi pentru emisii la masinile vandute, au de scazut niste costuri serioase.


Si la cate amenzi pe mediu isi ia Romania in fiecare an, mai e loc de cel putin 100.000 de vehicule electrice la nivelul asta de subventie.
Sa nu uitam ca dintr-un parc auto de 9.222.280 de vehicule (conform DRPCIV - Parc auto la 31.12.2020), 7.766.541 (84%) sunt mai vechi de 9 ani. pana acum  nu avem decat 6.407 vehicule electrice, din care 5803 autoturisme, 159 de autobuze si microbuze si 212 vehicule de transport marfuri. A, si 223 de motociclete si 7 mopede.

adiarc

si asa mi se pare suma mare..

pt mine nu are sens sa "ajuti"  pe cineva sa cumpere o masina atat de scumpa...sa-i subvenționezi pe cei care oricum isi permit...e un non sens....de fapt are o logica...dar nu cea a bunului simt
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura