Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

RaduC

Tot ce tu poti face cu o termincă, eu pot face cu o electrică
Sunetul ăla, totuși, nu știu ce să cred despre el, îmi place dar...


kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RaduC

Aceeași tonalitate o are și a mea, dar volumul e mult sub... 😂

kitsune

Am găsit azi un video cam "behind the scenes" cu Ken Block testând "freza" și zgomotul e doar la turații mari. La cele reduse s un pic mai acceptabil. E multă vorbăraie in video, dar se prezintă și mașina mai amănunțit.

Spoiler! E prototip:

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#1925
Polonezii vor să intre pe piața electricelor cu Izera, prezentată pe 28 iulie. Ei zic că intră în producție în 2023



Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Mamutu

Nici China nu sta pe loc.
La Chengdu auto show sunt expuse cele mai noi modele electrice. Inclusiv Toyota.
Atenție standardul pentru autonomie NEDC este foarte optimist, trebuie revizuit in jos 10-20% pentru viața reala.



voicul

Oare de ce mai folosesc NDEC-ul? (ca sa para mai buni in rezultate, dah)

Multe masini intradevar si pentru toate gusturile. Preturi WOW, dar si materiale pe masura, in functie de pret.
O sa tot vedem masini electrice (in special in clasa mini sau mica), pentru ca e relativ usor sa faci o productie mica.

Hai Toyota ca se poate si cu EV.  :D

naivu

Ca aproximatie generala, autonomia conform WLTP este de obicei cam cu 30% mai mica decat autonomia conform NEDC, iar autonomia conform EPA (standardul folosit in USA) cu 10% mai mica decat cea conform WLTP.

TibiV

Deci...

EPA = 0,9 x 0,7 =  0,63 NEDC

CORECT?....

Nashpa, la mai putin de 2/3....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Deci e cam istorie si cu incarcatul greu la electrice:




Io

#1932
Numele masinii asteia continua seria numelor, sa le zic, "neinspirate". Sa vedem cum se va vinde Kona pe pietele de limba portugheza  :D
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dimitrie

A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.