Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

voicul

#1875
Honda breveteaza ideea de full hybrid, care inseamna full electric, dar cum nu se poate jumatate electric (sau mai stii), ramane full hybrid = electric.
"Noua gamă Jazz a sosit cu un sistem hibrid avansat e:HEV și un aspect dinamic și modern. "

Penibil si pe masura concurentului Toyota care anunta o inventie extraordinara - hybrid-ul lor nu trebuie incarcat la priza.

cristi5

Da, de vreo doi ani din marketing-ul Toyota reiese c-au inventat perpetuum mobile, trebe doar niste benzina din cand in cand.

Mamutu

Vorbind in continuare despre Toyota, in US a aparut deja modelul RAV4 Prime, un plug-in hibrid cu autonomie de pana la 60km (decent zic eu), fara posibilitate de incarcare rapida DC, dar care pentru oras ar fi o optiune buna (daca o bagi seara in priza). Pretul in US este de asemenea competitiv 38.000USD.



https://www.promotor.ro/stiri-auto/toyota-rav4-phev-18607620
https://www.motor1.com/reviews/431633/2021-toyota-rav4-prime-suv-first-drive/

Mamutu

Intre timp productia de energie electrica in Germania a ajuns la 72% din regenerabile plus nuclear, carbunele mai reprezinta 20% (luna Iulie). Si vanzarile de masini electrice au inceput sa creasca in Germania.

https://www.energy-charts.de/energy_pie.htm?year=2020&month=7

voicul

Japonezele dupa ce au lansat moda hybrid, probail au crezut ca o sa tina avantajul asta forever.
Auzi primult PHEV in 2020!

Suzuki lansează noul ACROSS, primul model hibrid de tip plug-in al mărcii

Suzuki, primul producător care oferă doar modele hibride în gama sa, anunță lansarea noului ACROSS. Un SUV robust cu valențe sportive, echipat cu un sistem hibrid de tip plug-in sofisticat dar și cu sistemul inovator 4x4 E-Four, ACROSS oferă performanțe și eficiență fără compromisuri, însoțite de abilitățile și designul unui SUV modern desăvârșit.

ACROSS devine astfel primul model dezvoltat prin parteneriatul stabilit de Suzuki și Toyota Motor Corporation.

Atributele-cheie ale noului Suzuki ACROSS
Design impresionant, tipic unui SUV modern

ACROSS se face remarcat prin designul poligonal care îmbină calitățile unui SUV robust cu o parte frontală cu caracter sportiv, dominată de grila supradimensionată.

Sistem hibrid de tip plug-in de ultimă generație

ACROSS primește un tren de rulare plug-in hybrid ce oferă o economie de combustibil impresionantă și emisii reduse de CO2, dar care în același timp răspunde prompt și liniar la accelerare.

Abilități 4x4 de top

Echipat cu sistemul 4x4 E-Four, ACROSS inspiră încredere prin manevrabilitatea impecabilă și controlul oferit utilizatorilor, inclusiv în condiții de aderență foarte scăzută.

Sisteme de siguranță moderne
Noul Suzuki ACROSS este echipat complet cu cele mai noi funcții și sisteme de siguranță, oferind astfel încredere și liniște sufletească cu fiecare deplasare, atât celui de la volan cât și pasagerilor.

Sistem hibrid de tip plug-in de ultimă generație
Trenul de rulare plug-in hybrid cu care este echipat noul Suzuki ACROSS oferă o economie de combustibil de neegalat, accelerații line și emisii reduse de CO2 – doar 22 g/km.*

La baza acestuia se află un motor electric puternic care livrează un nivel generos de cuplu la viteze mici, combinat cu un propulsor termic de 2,5 litri care asigură o accelerare rapidă la viteze superioare.

Motorul electric produce 134 kW și un cuplu maxim de 270 Nm. Acesta este alimentat de o baterie Li-ion cu capacitatea de 18,1 kWh, amplasată sub podea.

Acestui ansamblu i se alătură motorul termic A25A-FXS Dynamic Force, care funcționează ca un generator care încarcă bateria. In același timp, unitatea termică poate asista motorul electric cu un plus de resurse la viteze superioare, în cazul în care situația o cere. Conceput pentru a livra un nivel ridicat de putere indiferent de condiții și în același timp un consum scăzut de combustibil, motorul dispune de un raport de compresie ridicat și de o cursă lungă a pistoanelor, precum și de injecție directă (DI) și indirectă (PFI).

Sistemul plug-in hybrid disponibil pe noul Suzuki ACROSS oferă și patru moduri de rulare pre-setate – EV, Auto EV/HV, HV și Battery Charge. Acestea pot fi selectate și utilizate în funcție de condițiile de drum sau trafic, dar și de nivelul de încărcare al bateriei.

În modul EV, ACROSS este propulsat doar de motorul electric, chiar și atunci când pedala de accelerație este apăsată mai ferm. În modurile Auto EV/HV și HV, motorul termic intervine și asistă motorul electric cu un plus de resurse în momentele în care accelerația este apăsată mai ferm sau complet (de exemplu, la efectuarea unei depășiri sau la încadrarea pe autostradă). Modul Battery Charge asigură stocarea energiei electrice în baterie atunci când aceasta este aproape de punctul descărcării, folosind motorul termic pe post de generator pentru a reîncărca bateria.

*Conform standardelor WLTP

Abilități 4x4 de top
Sistemul E-Four de ultimă generație prezent pe noul Suzuki ACROSS oferă utilizatorilor performanțe 4x4 autentice, în contextul unei economii de combustibil excelente.

E-Four utilizează un motor electric de 40 kW amplasat pe puntea spate care funcționează în tandem cu motorul electric de pe puntea față. Astfel, distribuirea cuplului între cele două punți poate varia de la 100% pe puntea față până la 20% pe puntea față și 80% pe puntea spate. Beneficiile acestei soluții includ o stabilitate sporită la plecarea de pe loc în condiții de aderență foarte scăzută (de exemplu, pe drumuri acoperite cu zăpadă sau gheață) și o manevrabilitate superioară în viraje, pe toate tipurile de suprafețe.

Sisteme de siguranță și tehnologie de ultimă oră

Noul ACROSS este complet echipat cu cele mai noi sisteme de siguranță, oferind astfel încredere și liniște sufletească cu fiecare deplasare, atât celui de la volan cât și pasagerilor. Printre acestea se numără și funcții de asistență la condus precum Pre-Collision System (PCS), Lane Tracing Assist și Dynamic Radar Cruise Control (DRCC) – aceasta din urmă utilizează senzori radar și o cameră pentru a detecta autovehiculele din jur. Sistemul E-Call, ce poate iniția un apel de urgență cu o singură apăsare de buton în cazul unui accident rutier, este de asemenea prezent pe noul Suzuki ACROSS.

Noul Suzuki ACROSS este așteptat să debuteze pe piață în ultimul trimestru al acestui an. Având în vedere nivelul redus de emisii de CO2 pe care îl oferă, noul ACROSS va deveni primul model Suzuki eligibil pentru programul Rabla Plus; astfel clienții pot beneficia de subvenția oferită de autorități.


https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/p-suzuki-lanseaza-noul-across-primul-model-hibrid-de-tip-plug-in-al-marcii-1334421



Mamutu


Mamutu


kitsune

#1883
Ce ziceți de mobra asta?





Powered by API/PUM imgur uploader

With 5 kW peak performance, 80 km/h top speed & 70 km range, it is perfect for commuting & outdoor trips. The removable battery can be charged at home & it is possible to double the range with a second battery. The bikes are designed with easily interchangeable motorbike parts, giving people the option to modify their bike their own personal way. In Europe, it only requires a car driving license (legal speed limit 45 km/h).

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

perfidus

#1884
Cred ca mai bine arata asta:



https://www.e-scutere.ro/super-soco-tc

QuoteMotor 17' BOSCH

Experimentați mobilitatea electrică fără schimbare sau reumplere a uleiului, fără gaze de evacuare, fără poluare sonoră.
Motorul cu roți dezvoltat împreună cu BOSCH are o putere maximă de 3000 de wați ce aduce performanța rapid și fără întârziere direct pe stradă,
va accelera mai rapid decât motoarele uzuale pe benzină la viteza maximă.

QuoteSuper SOCO TC poate fi echipat simultan cu până la două baterii.
Ambele sunt ușor de detașat, deci nu este nevoie să le carați în apartament sau în camera de zi.
Fiecare baterie este alcătuită din zeci de celule litiu-ion de înaltă performanță de la Panasonic, LG sau Samsung - sistem inteligent de gestionare a bateriilor (BMS) inclus.
Acesta este motivul pentru care Super SOCO este primul moped european cu o autonomie de până la 160 kilometri - 100% electric.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

yetiman

Mi se pare "slabut" motorul. Sigur, au scris 3000 W (la prima vedere, ce cifra mareeee...)

Dar: 3000 Watts = 4.0231 Cai putere

Cam la nivel de scuter/Mobra (pentru cine mai cunoaste) de 50 cmc.
Pentru deplasari in oras e absolut suficient, atat ca si putere, cat si autonomie.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

perfidus

#1886
Offtopic:



:D :D

PS. Dau puterea in watt pentru ca unii clienti sunt obisnuiti cu gama de biciclete si scutere electrice cu motoare mici de cateva sute de W.
Asa ajungi sa te lauzi ca sunt varf de gama!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Tesla renunță la un model mai ieftin pentru că Elon Musk spune că o autonomie sub 400 de kilometri este "inacceptabilă"

Compania plănuia să lanseze o variantă mai ieftină a acestui model, cu preț de pornire sub 40.0000 de dolari. Crossover-ul cu preț mai redus urma să aibă un singur motor electric, tracțiune spate și o baterie cu capacitate mai mică, informează CNN.

În weekend, Elon Musk a răspuns unei întrebări referitoare la acest model pe Twitter, spunând că nu se va mai produce, întrucât autonomia lui ar fi fost "inacceptabil de mică", sub 400 de kilometri cu o singură încărcare completă. Cu toate acestea, la o astfel de autonomie, modelul ar fi intrat între primele 10 mașini electrice de pe piață.

Compania a anunțat că nu renunța la planul de a face o varianta mai accesibilă a Model Y, dar cu o autonomie mai mare decât cea oferită de cel mai ieftin Model 3. Din această cauză, probabil va fi oferită și la un preț mai mare.

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/tesla-renunta-la-un-model-mai-ieftin-pentru-ca-elon-musk-spune-ca-o-autonomie-sub-400-de-kilometri-este-inacceptabila-1337743

rota

#1888
BMW iX3, primul SUV electric al bavarezilor, are 286 CP și autonomie de 460 km

prom

Ahh, damn, ma uit la dacia electric si parca un mic ma oftic  ;) Tocmai am intrat in posesia unui E-up (asta de 32 Kw), dc aveti intrebari sau orice altceva, shoot. For now, ce e super tare, e cum se infige in plaja de 0-70 km, mai ceva ca un "dizal"  :lol: