News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

#1770
Zic asa in video: ca bateria sa te tina cat mai mult, atunci o incarci cand este intre 5 si 80%. Asta reduce cu ceva range-ul initial.

https://www.youtube.com/watch?v=F3jsOnhKeek&feature=emb_rel_end

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Telvanni

Impresionant santierul de langa Berlin iar organizarea nemteasca este impecabila ca de obicei. Ma uimeste ca au fost de acord sa despadureasca o suprafata atat de mare.

Mamutu

Era vorba de o padure tehnica, plantata pentru exploatare, iar Tesla s-a angajat sa planteze cate 2 copaci pentru fiecare copat taiat. Cu toate acestea s-au gasit bastinasi sa demonstreze ca nu sunt de acord cu taierea arborilor...

voicul

Ford vrea o varianta la F150 (cel mai vanduta SUV din lume) pana in 2022.


SB76UFO

Nikola Motor Company is a pioneer in electric heavy duty applications. Nikola offers both pure electric and also hydrogen electric powertrains to cover class 8 in transportation.












https://nikolamotor.com/


"Prostia este eternă și invincibilă"

Mamutu

Referitor la Ford și la firmele tradiționale care au dezvoltat motoare cu ardere interna timp de mulți ani: nu au niciun interes economic sa schimbe macazul. Vânzarea de Ford F-150 aduce o groaza de bani pentru ca toată investiția in cercetare și dezvoltare s-a amortizat de mult. Se pregătesc și posibil sa aibă posibilitatea de a face mașini electrice bune dar se abțin cât pot de mult. Reclama își fac ca sa dea impresia ca își dau silinta, au cumpărat o parte din Rivian și au acces la tehnologie, dar nu se grăbesc sa pună nimic in practica pana nu vor fi obligați. Aici intervine politicul: in Europa și China trebuie ca producătorii sa aibă emisii tot mai scăzute sau sa aibă un anumit procent din vânzări fără emisii de CO2.
In SUA multe state nici nu au reglementări legate de emisiile de CO2, administrația Trump susține industria petrolieră ... California face excepție și a forțat introducerea electricelor și hibridelor.
De asemenea aceste camionete care au motor de 3-5litri sunt mai puțin impozitate decât un automobil obișnuit (sunt considerate ca fiind unelte pentru serviciu și dacă sunt folosite in primul rând pentru serviciu se pot aplica scutiri de taxe de pana la 100% din prețul de achiziție in primul an!), prețul unui F-150incepe de la 28.500USD.
VW au fost implicați in Dieselgate și au interes sa își spele imaginea.
Toyota a făcut hibride bune dar încă nu aduce BEV pe piata.
Tesla încă nu sunt capabili sa producă un număr suficient de mare de mașini ca sa pună presiune pe producătorii clasici, dar când va intra Cybertruck pe piata americană jocul se va schimba fundamental!
Concluzia mea: introducerea masiva a electricelor nu mai este o problema de tehnologie ci una politica.
Pana se va rezolva probelma asta și in SUA o sa tot vedem reclame de la Ford și GMC dar nu si mașinile lor pe piata. Poate după alegeri...

Liviu M

Concluzia ta e gresita. Introducerea masiva a electricelor a fost intotdeauna una politica. Fara politica verde, in afara de Tesla si Toyota nu-si batea nimeni capul cu electrice/hibride.

Parerea mea (r)(c),  desigur. Hac!

ghrt

Cred că firmele astea ştiu destul de bine că dacă nu inovezi, altcineva o va face iar consecinţa e că mori lent. Între firmele mari e un joc într-o logică feudală, toate ţin un portofoliu comun astfel încât să prindă eventuale creşteri neprevăzute pe nişe de piaţă. Că nu au interes să aibă costuri iar o tehnologie nouă costă mult, e adevărat, dar după ce apare un produs de la altcineva vor veni şi ceilalţi cu o ofertă.
Cont (aproape) inactiv.

voicul

Interesul care este politic este finantat cu zeci si zeci de milarde de $$$ anual, de vreo 50 de ani! de industria petrolului.

Intradevar toata lumea stie ca se merge spre electric, dar uite cum nu prea se grabeste nimeni sa ajunga acolo.

Singurul vinovata 100% pentru schimbarea asta este UE cu al ei EURO 1 care e de prin anii 1990.
Totusi nu poti face schimbari de pe azi pe maine:
1. Tehnologic e imposibil.
2. Zecile de mii de oameni din fabricile auto ce fac?

Concluzia: cam asta e ritmul de schimbare. Poate ar fi putut fi mai accelerat putin, dar nu cu mult. Si asa dieselgate a ajutat enorm.

Mamutu

Prima mașina electrica funcțională in era modernă a fost făcută de General Motors la presiunea statului California, dar la schimbarea legislației a fost retrasa de pe piata și distrusă, cu excepția a câtorva exemplare rămase exponate.
GM face și acum mașini electrice bune (de ex. Bolt EV), dar nu le promovează.



ghrt

La maşină electrică se ajungea oricum, deoarece motorul electric oferă o curbă de sarcină foarte bună, tehnologia în sine permite chestii mai interesante decât cea cu motor termic, iar avansurile în materia chimiei bateriilor au fost sponsorizate de industria telefoanelor mobile.

S-au adăugat factorul poluare (mutarea ei la coşul centralei, unde este filtrată mai uşor, mai ieftin şi e în afara oraşului) şi poate şi că foloseşte un combustibil, energia electrică, mai neutru politic decât petrolul.
Cont (aproape) inactiv.


Mamutu

Chestia cu mașinile electrice nu e așa de noua, tehnologia bateriilor nu a fost însă suficient de dezvoltata pana acum.
Și apoi a apărut modelul T de la Ford.
In 1899 90% dintre taxiurile din New York erau electrice!


https://www.todayifoundout.com/index.php/2011/04/in-1899-ninety-percent-of-new-york-citys-taxi-cabs-were-electric-vehicles/