News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

Arata masinile astea electrice intr-un mare fel, probabil si de la introducerea led-urilor.




voicul


Mamutu

Fabrica Tesla din China este intr-o continua expansiune pentru producția de baterii și model Y, poate la toamna sa fie gata dacă evoluția este ca și anul trecut!



voicul

Top 10 mașini electrice cu cea mai mare autonomie în 2020

Ultima tendință în industria auto este dezvoltarea pe scară largă a mașinilor electrice. Aceste autovehicule sunt un răspuns la situația delicată în care a ajuns planetei și la problemele cauzate de poluare din pricina emisiilor de combustibili fosili. Popularitatea acestor mașini a fost stânjenită până nu demult de distanța scurtă pe care o parcurgeau până la un ciclu de consum al bateriei. Specialiștii au făcut studii și, de la an la an, au dezvoltat sisteme electrice care propulsează automobilele pe distanțe tot mai lungi. Mai jos avem un top 10 al mașinilor electrice cu cea mai mare autonomie în anul 2020:

https://www.academiabarbatilor.ro/top-10-masini-electrice-cu-cea-mai-mare-autonomie-in-2020/

voicul

Tesla are vanzari peste lunile anterioare in China (10,160 masini vandute) si UE in Martie.

La cata lista de asteptare au, probabil sunt comenzi vechi care au fost onorate.

ghrt

Tesla oricum nu are volum, şi fiind pentru o clientelă afluentă şi doritoare de gadgeturi şi adrenalină este de aşteptat să îşi păstreze vânzările.
Cont (aproape) inactiv.

voicul

#1641
Tesla are o capitalizare bursiera in crestere, in timp ce restul cam pica.
Un motiv pentru asta este constientizarea oamenilor de poluare, mai ales acum cand aerul in toate orasele a devenit mult mai bun. Asta va duce la trecerea (mai rapida) de la termic la electric.

----
Apropo de Tesla:


Mamutu

Fabrica Tesla din Germania se pregătește de construcție. Terenul arata planuri extinse ca suprafața.
Gigafactory.


voicul

#1643
Cautam sa vad daca poti sa dai km in spate la Tesla. Nu am gasit, dar tinand cont ca toate informatiile despre masina sunt si la Tesla pe server ... cred ca ar fi o pierdere de vreme si bani sa ii dai inapoi.

Oricum am gasit video-ul de mai jos. El confirma ce ziceam si eu: km sunt mai putini importanti la masinile electrice. Pierdere capacitate baterie - vreo 10% la 200 - 300 de km.
Eu zic ca masina rezista bine dupa 700.000 de km.
Costul de intretinere (reparatii) ar fi de 0.04 centi pe km deci vreo 0.18 ron pe km. Comparativ eu am cost acum de 0.93 ron (cu combustibil inclus, dar fara vreo 200 de euro care trebuie investiti, deci probabil voi ajunge pe la 1 leu/km).
Pret vanzare: 15.000$. In Europa am vazut ca incep de la 25.000 euro la vreo 200.000 km. Eu as cumpara Tesla la 15.000$, mai ales ca ultima baterie e cea de 90.

https://www.youtube.com/watch?v=rhbD44jXffY&feature=emb_title

voicul

Deci Tesla de 750.000 km e de la 15000$ sau ai putea da 70.000 de euro ca sa ai un PHEV.
Ajung la concluzia ca PHEV-urile sunt la misto.
Chiar nu m-a impresionat cu nimic acest 330e. Da consum 1.9 l e wow, dar si costurile pentru 2 motoare de la BMW e la fel de wow.
Asta e parerea mea: mai bine o Tesla de vreo 30.000 euro cu care nu iti e rusine (vechime 4 - 5 ani si vreo 200.000km sau chiar mai putin) si inca 40.000 euro in buzunar, decat oricare PHEV de pe piata.

https://www.youtube.com/watch?v=an7dRIp-aOc&feature=emb_title

Mamutu

Nu stiu dacă s-a postat aici (Știrea nu e chiar noua):Opel lansează anul acesta modelul Vivaro-e, dubița electrica de oras.




https://www.opelcasaauto.ro/noutati-opel/vivaro-e-2020/

voicul

In China s-au micsorat costurile de la care se poate obtine "rabla +" la ei, astfel incat sa fie afectata Tesla foarte mult si sa fie incurajati producatorii locali.
Tesla abia ce a deschis fabrica, doar nu o ia in spate si se duce in alta tara.  :lol:

naivu

Tesla sunt relativ scumpe, chiar si printre electrice. Dupa parerea mea, in China, masinile Tesla se vor adresa unui public tinta "premium" care nu se bazeaza prea tare pe rabla+ ca sa-si ia ce-si doreste!


voicul

Tesla e posibil sa fi primit un cadou nesperat de inca vreo 2 - 3 ani avantaj competitiv.
Zic asta pentru ca producatorii traditionali vor taia fonduri in primul rand de la partea electrica. Nu zic ca toti banii, dar niste procente generoase de acolo o sa dispara.