2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nirolf

Am trecut și printre 2 tiruri + mașină din sens opus, și am rămas cu toate oglinzile, dar eram mai tânăr și ușor inconștient. Sper să facă 2+1 peste tot ca să scăpăm de ruleta rusească, cum bine i-a zis alecu26.

TibiV

"...eram mai tânăr și ușor inconștient."

Ce eufemism....

In general, toate razboaiele s-au purtat cu tineri... Cei tineri se simt mereu nemuritori si invincibili... Din pacate, nu au niciodata dreptate... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

Daca montau NJ..



Urziceni - Bucuresti, 23.09.2019!

pelan87

Dar si ala cu TIR-ul... avea destul loc sa intre macar cu jumatate din latime pe acostament, in felul asta cu WRSB (nu cu NJ) era loc sa treci pe langa el, cred eu. Se vede in poza ca acostamentul e destul de ok pentru a stationa.

dr4qul4

tu ai schimba roata la tir cu cricul pus pe acostament? Sau ai prefera sa-l pui pe asfalt?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pelan87

Normal ca de preferat ar fi pe asfalt, atunci cand se poate. Dar daca aveam parapet median, ce-ar fi fost? S-ar fi blocat complet circulatia? Nu stiu in Suedia cum se procedeaza? Poate ne ajuta @cristi5 cu info.

alecu26

E mai lat in Suedia. Cred ca s-a mai discutat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Poti sa pui NJ pe tot tronsonul si sa faci intreruperi din loc in loc pentru astfel de cazuri.

Io

La rigoare ai linie dubla continua. Adica stai si-astepti... Bun, imi inchipui ca dureaza ceva sa schimbi roata la un TIR.
Sigur ca in practica il vei depasi cind vei putea si in caz de te vei certa cu politistul. Situatia mi se pare ca trebuie anuntata la 112 si Politia trebuie sa vina imediat si sa dirijeze.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

ghrt

Firesc e să dirijeze poliţia, nu să pândeşti când să ţâşneşti.
Cont (aproape) inactiv.

cristi5

#910
In Suedia sensul cu 1 banda are latime suficienta pt depasirea unui camion la viteza mica. Din 2 motive care la noi nu se intampla:
- benzile pe sensul de 2 benzi au 3,25 nu 3,5m
- separatorul median are 10cm nu 1m (daca ar fi NJ)

Ambele probleme sunt birocratice:
- banda de 3,25m nu exista in normativ
- separatori ingusti WRSB sau Birsta 1P nu de practica, sa nu ne puna capitalistii la plata, si probabil pt ca sunt metalici

Se vede profilul la inceputul topicului. Daca cautati "oglinzi rabatate" gasiti discutia cu 2 TIRuri


cristi5

#911
In poza se vede ca stalpii de plastic sunt pe mijlocul zonei de separare, in loc sa fie cat mai aproape de sensul cu 2 benzi cum e orice separator ingust in Suedia.

Pe scurt au facut drum cu ce stiau ei; cu ce erau obisnuiti... Banda de 3,5m de 3 ori, loc de separator NJ, gandire simetrica pe zona de separare etc etc. Poate incet-incet o sa invete ca drumul asta se face putin altfel.

JohannDB

#912
Scurt citat......"""Dar si ala cu TIR-ul... avea destul loc sa intre macar cu jumatate din latime pe acostament, in felul asta cu WRSB (nu cu NJ) era loc sa treci pe langa el, cred eu. Se vede in poza ca acostamentul e destul de ok pentru a stationa.""""
      Când aud enunțuri de acest fel, îmi vine în minte, o întrebare .... Măi oameni buni...., mai conduce careva, altceva, înafară de "turismul" personal ??
     "Cu jumătate din lățime pe acostament"...... Hai să fim "serioși"... Ce acostament și care ?? Și așa, după imagine omul "lucrează" din iarbă....
    Chiar mă bucuram să fie N.J. pe vreo 10 km nu pe vreo 2-3 km.... Una e să fi cu "conserva" și alta să-ți rupi rinichii pe tir sau să mai cari și "bau-bau" de vreo 3,80m...4,20m sau mai late..."hărbării"....
..............................Dar ce ziceți de asta, că eu nu mai comentez.....http://www.cdep.ro/interpel/2017/i326A.pdf

P.S. ..... Văd că apare o febră a unor "impuneri" prin comparație..... Chiar sunt sănătoase, toate (??)..., că de aplicare, am dubii.....!!  Toate soluțiile de la alții sunt "superbe" și "la ei acasă" nu le înjură nimeni sau nu blochează activități ?? Când va face careva vreo, cel puțin, 2000 km în două zile prin țară, mai vorbim......

v46is

Din pacate la noi in Romania nu merge decat cu separator pentru a ordona traficul atat auto cat si pietonal. Eu locuiesc aproape de DN6 si separatoarele au salvat multe vieti in ultimul an de la Bucuresti pana la Mihailesti GR . Chiar si asa sunt oameni " viteji " care trec dintr-o parte in alta drum de 2x2 escaladand separatorul New Jersey . Nu avem educatie rutiera nici tineri nici batrani . Traversam pe unde ne taie capul , nu ne asiguram cand traversam , parca am fi o natie inconstienta .Carutele si bicicletele merg pe contrasens , alcolemia cred ca e mare de asemeni . Am fost in Vest si acolo disciplina e disciplina . Nu traverseaza pietenoii pe rosu , nu sar garduri nu alearga nebuneste. Trebuie urgent educatie rutiera in scoli si gradinite si politia sa scoata chitantierul si etilotestul  pentru toti de pe strada .