2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alin2pas

Dacă mai faceți multe comparații cu Suedia, s-ar putea s-și trimită CNAIR angajații la specializare în Suedia, după modelul primăriilor care își trimit angajații la cursuri de perfecționare de două ori pe an, vara la Mamaia și iarna la Poiana Brașov, câte o săptămână, eventual și cu familia  :lol: :lol: :lol:

alecu26

Suedia nu e Mamai si Poiana Brasov. Prea ieftin. Acolo merg saracii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

salman rushdie

Am mers duminica trecuta pe acest sector, de la Buzau la Bucuresti! Destul de aglomerat, am plecat de la Buzau in jur de 16:30. Cat a fost marcajul vechi cu o banda si 3/4 nu au fost probleme! La primul sector de 2+1, in locul unde se trece de la 2 benzi la una pe sensul  spre Bucuresti a fost un accident care a dus la un blocaj destul de maricel! La noi soferii nu au habar de regula fermoarului! 

Liviu M

Deci ar fi momentul demararii unor campanii de informare/actualizare a regulilor de circulatie.
Da' teama mi-e ca sunt destui pe care nu-i intereseaza regulile. Fie ele scrise sau nu.

cristi5

Inteleg ca in Romania regula fermoarului nu exista in legislatie. Poate ar fi momentul sa fie introdusa si sa se invete la scoala de soferi.

vancouver

Pentru cine stie germana, aici https://de.wikipedia.org/wiki/Rei%C3%9Fverschlussverfahren articolele de lege din Germania si Austria, care se refera la regula fermoarului, mai precis la OBLIGATIA DE A LASA sa se intercaleze cate un vehicul de pe banda care se termina sau de pe banda pe care continuarea drumului este imposibila datorita unui obstacol.

Se insista foarte mult in Germania, ca intercalarea sa aibe loc NUMAI SI NUMAI EXACT in punctul in care se termina banda, nu aleatoriu cu mult timp inainte. Exista si indicatoare:

Adica "intercalare abia in 200m". Acest lucru se refera evident la intercalarea in caz de ambuteiaj. In situatia de circulatie fluenta intercalarea poate sa se faca si mai devreme, practic atunci discutam de revenirea pe banda 1 imediat ce este libera, dupa depasire.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

reed

Eu mi-am luat-o acum 3 ani cand am emigrat in Olanda..se terminase banda amicului de pe banda din stanga,si nah,asa cum stiam din tara,ai prioritate pe ba da...nu a fost sa fie asa si mi-am luat flasuri si claxoane la greu.Nu e necesar sa fir semn...e regula fermoarului peste tot

tom_sawyer

Şoferul unui Golf este filmat cum repetă o greşeală de mai multe ori. În final provoacă un accident pe E85 - VIDEO

promotor.ro
https://www.facebook.com/groups/trafictube/permalink/2705091592883881/

dimitrie

^ Din pacate pe DN28 (in special Tg. Frumos -> Valea Lupui) conduci mereu cu sentimentul ca asa ceva se poate întâmpla orice clipa... Doamne fereste !
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

voicul

Filmare din 2015 ... ?
Acolo e sectorul de 2+1.

In rest ... nasol.

alecu26

Dar e mine ma distreaza cum unii inca sustin ca tot e mai bine asa...ca e "fluida" circulatia. Mai bine joci ruleta ruseasca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

@voicul: E chiar intre Sinesti si Movilita accidentul?

voicul

La intrare in Movilita cum cobori spre intrarea dinspre B, dar e in 2015. Arata altfel acum.

cristi5

Cred ca se poate face turism pt amatorii de senzatii tari. 5 puncte pt depasire masina mica, 10 puncte pt depasire TIR. Depsire la mustata 100 de puncte. Triplare 200. Daca te depaseste cumva careva, -500.

Din pacate e un joc video cu o singura viata.

dr4qul4

Eu am impresia ca si cel de pe sensul opus depasise putin linia. Se vede ca era in depasire. pe DN2, 4 masini au loc in acelasi timp, dar e la limita. In localitati, cand se merge cu 60km/h, este loc, insa cand depasesti 100, tirul de langa pare foarte aproape (si chiar e).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist