2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul


tom_sawyer

#871
Un video gasit pe youtube, postat pe 18.08 (duminica, sfarsitul minivacantei), probabil filmat in aceeasi zi.

Ambuteiaj pe noul tronson Dn2/E85 reabilitat în varianta 2+1 alternativ

vancouver

Pe zona de 2+1 de pe DN7 pe Valea Oltului (Lazaret-Boita) au pus acum parapet median din beton cam pe 90% din cei 10-11 km de drum. Parapetul e din cel sanatos, inalt. Din cand in cand (cam la 1 km sa zicem) e intrerupt pe cate 30-50m, dar sunt puse bidoane. Posibil sa vina acolo alt tip mai scund si care se poate muta usor sau poate raman bidoanele, nu stiu. Oricum pare ok ce au facut.

Daca se dovedeste ca acolo merge parapet median pe 2+1, atunci ar trebui sa mearga si pe zona de 2+1 de pe DN2.

Eu am fost surprins pe DN7 de noua configuratie si nu am ajuns sa filmez (cu 2 sapt. mai devreme nu erau). Poate filmeaza cineva.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Nu am filmare, am doar cateva poze...
18 august, sens Sibiu->Rm.Valcea














Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovideatza

Tine de 2+1:

https://www.facebook.com/530667957315098/posts/893588991022991/

Este film cu marcajul pe Bunesti-Cumparatura, zona care este de multa vreme 2+1 urcare/ coborare. La marcajul nou banda 2 dispare si trebuie sa te retragi pe banda 1, semn de normalitate.
Nu sunt sigur, dar inainte cred ca era invers.

Merita postat si video daca poate cineva, pare ca si CNAIR mai da semne de viata.

Allex

Era invers inainte. Vedeti aici

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

neobluenet

Pe DN7 unde a fost largit drumul parca s-au pus niste separatoare New Jersey model mai vechi care nu au loc pentru scurgerea apei. Apoi au urmat cateva accidente datorita acvaplanarii pentru ca apa baltea in unele locuri si au decis sa scoata separatoarele. Am fost toamna trecuta pe acolo, curbele alea pot fi luate cu 90 la ora, dar pe tronsonul nou evident ca au pus o limitare de 50 in curbe :o.

Partea buna este ca cei de la CNAIR s-au desteptat un pic, iar pe DN1 intre Turda si Cluj-Napoca, intre Tureni si Copaceni mai exact, au pus de ceva vreme separatoare cu gauri din loc in loc. In locurile cu separatoare vechi, au pus cate o bucata de lemn sub unele, probabil tot ca sa se scurga apa.

vancouver

@TibiV: nu mai arata ca in pozele tale parapetii de pe Valea Oltului, zona 2+1. Au pus peste tot si sunt alti parapeti. E nevoie de o filmare noua / poze noi, poate trece cineva pe acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bogdan4ice

#878
@AlexAllex

Este exact ca inainte pe aceasta portiune. Filmarea recenta este din sens invers fata de cea din 2018.
Este in regula 2+1 sa apara pe un drum care este 1+1, dar pe DN2 unde fie ca vrem sau nu se circula pe toata latimea, cu siguranta nu aceasta este solutia adecvata si isi arata limitele si le va arata si pe viitor.

DN2 pana la Urziceni daca nu chiar pana la Buzau ar trebui sa fie 2+2 , dar nu cred ca vom vedea , macar daca s-ar apuca de drumul express sau autostrada spre Buzau-Bacau .

voicul

Cum va plac noile separatoare intre sensuri de pe DN2?



In rest oamenii astia stateau ... bara la bara. Probabil nu stiau ca au iesit deja din B.






Powered by API/PUM imgur uploader

alin2pas

Sunt eficiente împotriva intrărilor voluntare pe contrasens, permit depășirea în cazul unor accidente sau vehicule imobilizate pe sensul cu o singură bandă, dar nu știu cum vor rezista jaloanele acelea iarna dacă sunt zăpezi mari.

TibiV

La primavara va fi mare minune daca vor sa mai fie in picioare macar 1 (unul) din 10 (zece)...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlexxC

Poate sunt demontabile usor ,altfel nu vad cum se face dezapezirea eficient.

mariusj

Sunt eficiente pentru depasiri, dar daca cineva pierde controlul volanului e grav...

alecu26

Nu mai ziceti de dezapezire. Pentru noi acele cabluri sunt cei mai mari dusmani ai dezapezirilor si interventiilor. Nu stiu suedezii cum se descurca  :D
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).