News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Soseaua Berceni

Started by TibiV, October 04, 2017, 08:56:07 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cristi N

In schimb s-a lucrat la santierul pentru reorganiarea parcarilor si trotuarelor pe sos Berceni.

Vedere de ansamblu venind dinspre Piata Sudului spre Aparatori


Sub in santul acoperit cu nisipul din poza se afla 4 copexuri rosii cu fi de pe la 70mm la 120mm.


Pe partea cu cimitirul au lungit putin coltul de trotuar. La fix pentru o masina al carei propietar nu stie noua formulare din codul rutier privind parcarea dar il iertam ca nu e singurul si e santier.


Vedem aproximativ linia bordurii si o viitoare latire a trotuarului pe care nu o inteleg.


Detaliu de imbinare.


Mai avem inca vreo 4-5 locuri de parcare pana la colt.


Pe partea opusa trotuarul proaspat latit este ocupat de masini ale caror posesor nici ei nu stiu legea asa ca ii iertam si pe ei.


Revenim pe partea cu blocurile si vedem cum va arata coltul intersectiei.


Tot pe partea cu cimitirul mai avem cateva masini parcate pe trotuar.


Tot pe latura blocurilor dar dupa intrarea Berceni acelasi sant de mai devreme acoperit cu nisip. Copexul rosu proaspat instalat urca pe stalp, iar capatul celalalt iese in scuarul dintre sensuri.

Cristi N

Pe tronsonul acesta nu vor mai fi latiri de trotuar.


De pietoni am inteles ca nu le pasa dar se pare ca nici de masini. Fiecare sofer trebuie sa incetineasca serios daca vrea sa nu decoleze.


Traversam din nou pe partea cu cimitirul sa vedem lucrarea mai de aproape. Alveola copacului pare relativ ok ca dimensiune.


Locul pe care este Fordul negru e putin mai scurt, ar fi potrivit pentru o Fiesta.


La limita incape si el.


Cam asta e latimea finala a trotuarului. Este acceptabila dar era bine daca mai puneau vreo 30-50 de cm, locurile de parcare sunt destul de lungi.


Copexul de mai devreme care rasare din scuarul median. Si o aducere aminte de cine e facuta lucrarea.


Inainte de intrarea in benzinarie cam asa le-au iesit locurile. O masina nu incape, poate doar vreo 2 motociclete desi eu nu mi-as lasa-o acolo.


Aici se vede foarte bine ca mai ramane loc de la fundul masinilor pana in prima banda


Intrarea in benzinarie si vedem ca le-au ramas vreo 15 mp de asfaltat

Cristi N

Alt scuar pentru pomi dar de data asta ceva mai mic.


Si aici locurile sunt la fel de lungi.


Masina este putin abandonata, inainte sa inceapa lucrarile masina era pe partea cealalta dar cei de la Locala au preferat sa o mute pe partea asta decat sa ii faca actele si sa o duca la depozit.


Un prefabricat uitat.


Lui i-a ramas mic locul de parcare dar pana la urma a reusit sa se inghesuie, nu mai conteaza ca s-a suit pe ce a nimerit.


Dupa iesirea din Omv pana la iesirea de la Lidl au fost desfiintate toate locurile de parcare.





Probabil va urma si o asfaltare a carosabilului la cum arata marginea.


Nici in dreptul blocului Amiro nu se mai parcheaza la bordura, vom avea doar statia pentru autobuz.


Aici pare ca vom avea o trecere de pietoni dar amplasarea pare cam ciudata.

Cristi N

Parcarea Lidl e plina de masinile riveranilor plus vreo cateva dube parcate la gard.


Lucrarea continua si dupa iesirea de la Lidl.


Aici iar au uitat cativa mp de asfalt.


Un scuar pentru copac in lucru. Ma deranjeaza foarte tare cupoanele alea de fer-beton lasate asa, oricand se poate infige cineva in ele.


Bordura sub forma de Lego.


Si locul asta de parcare va fi destul de scurt.


Dupa intrarea de la spitalul Sf. Luca trotuarul se prezinta cam asa.


Revenim pe partea cu blocurile si vedem ca scuarurile initiale permiteau curgerea usoara a apei pluviale.


PE aceiasi parte avem o portiune de spatiu verde alternat cu sectiuni de biscuiti.


Sa ne uitam putin si spre noua bretea de acces Lidl.

Cristi N

In plan apropiat avem scuarul initial, iar in departare se vede prelungirea acestuia facuta de curand.


Orice spatiu cat de mic e bun de parcare.


Probabil noua trecere de pietoni.


Cele 4 copexuri de care am zis la inceput.


Pietonii si nici cainii nu ar trebui sa circule cu mai mult de 30 km/h


Santul copexurilor inca neumplut complet.


Traversarea straii Parincea.


Aceiasi portiune de mai devreme dintre str. Parincea si intr. Berceni dar vazuta invers, spre Piata Sudului

Cristi N

Am profitat de ocazie ca a plecat o masina si am zis sa studiez mai in detaliu placa asta de beton. Se pare ca muncitorii nu au avut rabdare sa o arnajeze la cota cu restul asfaltului.


In poza nu se vede foarte bine dar rigola este putin mai sus decat asfaltul.


Si o ultima poza, se pare ca cineva s-a gandit ca biscuitii astia ar putea fi recuperati asa ca i-a stvuit cu grija pe un palet.



Powered by API/PUM imgur uploader

Bogdan_Cluj

Quote from: Cristi N on April 17, 2018, 01:09:52 AM

Traversam din nou pe partea cu cimitirul sa vedem lucrarea mai de aproape. Alveola copacului pare relativ ok ca dimensiune.



Nu sunt specialist, dar mi se pare de bun simt ca alveola sa fie prelungita "in diagoanala", adica paralela cu pozitia de parcare pana la trotuar din mai multe motive:
- spatiul curent, cel asfaltat, este pierdut. Nu este folosit nici de masina, nici de pieton
- va aduna praf acolo, sau in cel mai bun caz va crea timp aditional pentru cei care matura zona (costuri mai mari)
- ar creste (putin ce ii drept) metrul patrat de spatiu verde, sau daca in timp nu se intretine si ramane pamant cel putin nu mai "reflecta" caldura asa de tare ca asfaltul
- (si cel mai important) ar creste "zona de captare" pentru apa de ploaie pentru copaci. Nu stiu daca acel metru patrat ajunge pentru un copac asa de mare. Radacinile sunt sub asfalt, probabil ca in solul acela singura apa este ajunge este cea care cade pe acest metru patrat.

Bineinetels se aplica pentru toti copacii care sunt in situatia de mai sus, deci se aduna.

PS: stiu ca pare un detaliu, dar cu cost zero (poate chiar cu cost mai redus) puteau sa aduca un beneficiu (ii drept, mic) in plus


Cristi N

As mai adauga vreo 2 idei la observatiile tale:

-ar trebui un sistem de irigat pentru toti copacii astia in conditiile in care exita deja un sistem functional la 3-4 m distanta in gradinile blocurilor si care surprinzator functioneaza destul de bine.

- as fi incercat o uniformizare a "pattern-ului". Daca intre 2 stalpi de iluminat avem ~25m si un loc de parcare presupunem ca are maxim 2.5m latime cred ca ar fi mers un aranjament de forma: stalp+3 masini+ copac+ 3locuri+ copac+3 locuri+ stalp.

danutzu_1069

Supralargire.....pardon, largire sos. Berceni, intre Aparatori si Piata Sudului....
Este mai mult ... serpuire..\
Poze!
Asta e vedere spre Aparatori... se vede ...anomalia

Din acelasi loc, vedere spre P. Sudului....
Se vede in plan indepartat ...anomalia

Si in continuare, poze de ieri dimineata... din loja :D


Baietii la sedinta operativa, de dimineata



Si o idee cu  ... "decoratiunile" de pe trotuare (puse in opera... incomplet, acum mai bine de o luna...)

voicul

Pentru niste imagini din zona. In rest lucrarea nu e finalizata, dar ar fi fost interesant de ce s-a ales planificarea care lasa stalpii in drum pentru ceva vreme.

Muncitorii care au lăsat stâlpii și semafoarele în mijlocul unei șosele din București - VIDEO

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/muncitorii-care-au-lasat-stalpii-si-semafoarele-in-mijlocul-unei-sosele-din-bucuresti.html

TibiV

Tot de la alectrici, de ieri...
Quote from: neb1Ceva fin,frumos,elegant..
Atentie pe timp de noapte ,sunt semnalizate exemplar,se vad chiar si de pe LUNA.  :shock:








Sursa: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=16&t=4114&start=161#p276872
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

#41
Sa vedem cum mai evolueaza lucrarile la sos. Berceni si in capatul opus, respectiv intre Piata Sudului si Spitalul Sf. Luca. Primul set de poze e facut joi seara, dupa ploaie.

In viitoarea statie de autobuz avem balti. Nu prea le avem cu planeitatea, aici chiar ne-ar trebui un Serbanescu ;)


Si pe partea cu cimitirul aceiasi situatie. Pe partea asta pana la OMV lucrarea e aproape gata, doar cei de la Apa Nova mai instaleaza o conducta de apa prin foraj orizontal si hidranti dar deranjul e minim.


Sa revenim pe partea cu blocurile, aceleasi balti si pe trotuar


Nici in intersectia cu aleea de acces nu le-a iesit planeitatea.


Urmatoarele poze sunt facute vineri dup-amiaza. Spatiul Verde a fost transformat in parcare in spic.


Presupun ca parcarea supraterana de pe partea opusa va ocupa inclusiv trotuarul actual si locul pe care acum sunt parcate masini va deveni trotuar.


Cam asta va mai ramane din vechiul spatiu verde.


Incepand de aici si pana la OMV scuarul median a disparut si nu inteleg de ce.


Balta din statia de autobuz #rezista.


Avem si masini pe trotuar.



Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

Scuar nu, marcaje nu, balie nu, drept urmare fiecare conduce pe unde il taie capul.


Aceiasi situatie este si spre Aparatorii Patriei.


Apreciez faptul ca au pastrat locurile unde au fost copaci candva. Le voi trimite o sesizare ca nu cumva "sa uite sa instaleze" si copacii la toamna.





Au decupat trotuarul, probabil vor instala un camin de vizitare pentru cele 4 copexuri care sunt ingropate dedesubt.


Au uitat un palet cu cateva borduri. In plus trebuie neaparat montati stalpisori, borduri verticale, bile sau orice altceva altfel o sa se umple de masini toate colturile.


Unul din noii hidranti de care ziceam mai sus.


Imi place ca au coborat bordura in dreptul aleii de acces.


Nu inteleg ce a fost in mintea ceor de la Apa Nova cand au instalat hidrantul pe un loc de parcare. Ce ii costa sa il puna 2m mai incolo?


Din punctul meu de vedere locurile de parcare sunt exagerat de lungi. Au ingustat trotuarul inutil, iar in dreptul cimitirului l-au largit pe o portiunie iarasi inutil.



Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

A lesinat indicatorul.


Baietii cu microbuzele si-au tras statie ad-hoc. Daca as fi hater as zice chiar ca au pretentia ca locurile de parcare din fata le apartin avand in vedere suportii de balize pusi strategic.


Cred ca a fost ceva in aer ca nu numai lui "Oprirea interzisa" i s-a facut rau. :D


Inca nu avem scuar, abia dupa iesirea din benzinarie isi face aparitia.


Era chiar asa greu sa alinieze gurile astea 2 de scurgere?


Unii parcheaza mai bine, altii mai prost, e drept ca nici amenajarea nu e cea mai fericita.


Altii vor sa se suie in copac cu tot cu masina.


Saracul pom nu prea are parte de pamant doar doar se usuca si la anul facturam altul.


Cateva garduri uitate, nu e ca si cum ar fi singurele.


Sunt bune scuarurile astea, poti sa le folosesti inclusiv ca spatiu de depozitare.



Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

#44
Si lui ii e putin "raut"


Gardurile astea nu puteau sa stea in aceiasi stiva cu cele de mai devreme, sunt certate intre ele?


Yeeee, avem scuar si o sa avem si ghivece cu luminite.


Sa mai aruncam rapid o privire in urma.


Aici inca mai avem statie de autobuz dar ea va fi mutata dupa interesctie, in fata blocului Amiro.


Nu numai sos. Berceni are parte de reabilitare ci si multe din blocuri. De asemenea stalpii foarte degradati se inlocuiesc cu altii noi tot din beton.


Trecerea de pietoni ramane in acelasi loc.


Unul din locurile in care se va monta un ghiveci.


Distanta intre 2 ghivece e undeva la ~ 15m


Alte materiale abandonate.



Powered by API/PUM imgur uploader