Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

igorashu


cezar-mario2012

#1306
 Astăzi s-a deschis ofertele pentru autostrada A2 Hemus, secțiunea Yablanitsa-Lovech/Plevna, lot 1 si , etapa I-a, tehnica.  Au depuse 16 oferte , câte 6 pentru fiecare lot. Documentul oficial este de pe www.ncsip.bg :

"Design and build of Hemus Motorway, Stage 1 under separate positions: position I – section from A2 (Yablanitsa) to III-307 and position II – section from III-307 to II-35
On 03.04.2015 at 14:00 in the office of National Company Strategic Infrastructure Projects a public opening of the received applications filed in the restricted tender procedure for ,,Design and build of Hemus Motorway, Stage 1 under separate positions: position I – section from A2 (Yablanitsa) to III-307 and position II – section from III-307 to II-35" was held.Sixteen applications for participation were received as follows:
1. ,,ASTALDI" SPA, participating for separate position II
2. ,,PST Hemus 2" JV, participating for separate position II and comprising the following entities:,,PST GRUP" EAD,,HYDROSTROY" AD,,PATSTROY BURGAS" EOOD,,EVRO ALIANS TUNELI" AD
3. ,,HEMUS BG" JV, participating for separate position I and comprising the following entities:,,ISA 2000" EOOD,,ORS-INFRASTRUCTURA" OOD
4. ,,TAŞYAPI İNŞAAT TAAHHÜT SANAYI VE TICARET" A.Ş, participating for separate position II
5. CONSORTIUM ,,HEMUS 1 – 2015", participating for separate position II and comprising the following entities:,,GBS INFRASTRUCTURNO STROITELSTVO" AD,,PATSTROY-92" AD,,GEOSTROY" AD
6. ,,YTY ASFALT İNŞAAT MADENCİLİK NAKLİYAT İTHALAT İHRACAT TİCARET VE SANAYİ ANONIM SIRKETI" A.Ş, participating for separate position II
7. ,,AM HEMUS LOT 1" JV, participating for separate position I and comprising the following entities:,,G P GROUP" SL,,CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS" SL,,MR CIVIL WORKS" SL
8. ,,GULERMAK – YSE JV" JV, participating for separate position I and comprising the following entities:,,GULERMAK AGIR SANAYI INSAAT VE TAAHHUT" A.S.,,YSE Yapi Sanayi ve Ticaret" A.S.
9. Serenissima Costruzioni S.P.A., participating for separate position I
10. ,,JOINT VENTURE CONDOTTE - MONOLIT" JV, participating for separate position II and comprising the following entities:,,Societa Italiana per Condotte d'Acqua" S.p.A.,,Monolit Sofia" S.A.
11. ,,HEMUS MPPA 2015" JV, participating for separate position I and comprising the following entities:,,Metrostav" a.s.,,PONSSTROYENGINEERING" EAD,,PATSTROYENGINEERING" AD
12. ,,Strabag" AG Austria, participating for separate position I
13. ,,Hemus Yablanitsa" JV, participating for separate position I and comprising the following entities:,,TRACE GRUP HOLD" AD,,STANILOV" EOOD
14. COOPERATIVA MURATORI & CEMENTISTI – C.M.C. DI RAVENNA SOCIETA COOPERATIVA, participating for separate position II
15. NGE Contracting, participating for separate position II
16. Consortium ,,CORSAN-SK13" JV, participating for separate position I and comprising the following entities:,,SK-13 PATSTROY" AD,,Corsan-Corviam Construccion" S.A.
  The indicative value of the tender is BGN 434 000 000 excluding VAT, divided for the separate positions as follows:for position I - BGN 168 000 000for position II - BGN 266 000 000The financing of project is envisaged within the parameters of Operational Programme on Transport and Transport Infrastructure 2014-2020.03.04.2015"

cheetah

#1307
Quote from: cezar-mario2012 on April 01, 2015, 07:29:06 PM
Un info cu ce s-a întâmplat prin Bulgaria în luna martie 2015. În primul rând infrastructura a avut foarte mult de suferit, din pricina condițiilor meteo nefavorabile, multe drumuri au degradări majore datorate alunecărilor de teren și inundații. Zonele cele mai afectate sunt în regiunea munților Rodopi,

dar și pe valea Struma (drumul național Sofia-Kulata).

În cea mai mare parte problemele au fost înlăturate, dar cu costuri considerabile, ceea ce a facut ca bugetul alocat construcției de noi drumuri sa fie ușor diminuat. 


Pe valea Struma nu s-a remediat, m-am intors sambata dimineata. Se circula pe o mica deviere pietruita, improvizata, foarte aproape de ce se vede in foto.
Nici pe ultimii 16 km pana la Kulata nu s-a schimbat nimic, in loc sa faci 12-14 min. pe fostul DN, faci 30-45 min. pe devierea enervanta prin Petrich, in functie de trafic.

neaguionutu

#1308
@cezar-mario2012,  super documentat, multumim pentru update si pentru efortul tau! :cheers:



neaguionutu

#1309
Info de pe drumurile si autostrazile din Grecia :

La sfarsitul lui martie a fost data in folosinta portiunea de autostrada Stylida bypass , de pe Autostrada A1 Aegean , la 12 km de Orasul Lamia
Portiunea respectiva Stylida bypass are  3 tunele .
Google MapsOpen Street Maps, Wikimapia

Pozele sunt facute in noiembrie 2014.






























Video cu noua portiunea de autostrada Stylida bypass , de pe Autostrada A1 Aegean,
Actiunea incepe de la minutul 1.36.
Filmarea este facuta din drectia  Salonic - Larissa -  Raches catre Lamia - Atena.


http://www.youtube.com/v/V2H0R6syB9c

Informatii preluate de pe SSC Grecesc !

alpha_sqrt

#1310
O filmare interesanta despre lucrarile sistate de pe M4 din Ungaria intre Abony si Fegyvernek
http://www.youtube.com/v/M4kE6N40YmU

ciprebbe

Si acu intrebare:
E oficial sistarea lucrarilor pe M4?
  Stirea era ca UE a oprit finantarea. Continuarea poate fi facuta de la buget. Se poate reduce ritmul de lucru se poate amana finalizarea tronsonului dar e cam drastic sa opresti total lucrarile mai ales la ce se vede in filmare si cat de mult au avansat cu podul de peste Tisza.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

Se pare ca da. Si de fapt UE a intervenit doar dupa ce au primit rapoarte interne, din Ungaria, privitoare la pret. Daca am inteles bine, este vorba despre un conflict politic in interiorul FIDESZ intre Orban si Lajos Simicska, un fel de mogul de-al Ungariei.

horatiu.cosma

Dar ce oferte puteau veni la 13 mil euro/km. Nu s-a castigat cu oferta cea mai mica, sau erau intelesi ofertantii in prealabil?

laszlo.robert

#1314
Din cite am citit eu lotul a fost propus catre finantare din 2013 catre CE,dar nu a fost niciodata acceptata,acum a venit raspunsul ca nu va fii acceptat deoarece CE considera pretul prea mare.Atunci guvernul Ungariei a declarat banuiala cartelizarii firmelor cistigatoare.Lucrarile au fost sistate din data de 1 apr.urma ca in sedinta de guvern de ieri sa se hotareasca continuarea sau oprirea lucrarilor.Deci CE nu a platit nici un €,ori cum se vorbeste despre conflictul Orban-Simicska.
intrebari dubioase sunt multe:de ce abia acum sau gindit ca este prea scump,cind statul a platit deja 48 mrd de forinti~150 mill €,catre constructori.
Daca se opresc lucrarile firmele vor da statul in judecata opriind posibilitatea de a relicita lucrarile ramase.
Daca se continua lucrarile Ungara nu o sa respecte deficitul bugetar pe 2015 si 2016,daca nu erau siguri de finantare de ce s-au apucat de constructie.
Sunt curios cum se termina tot?

cricric

Din cate inteleg, lotul asta l-ar fi vrut facut cu bani europeni. Restul, de la Abony pana in M5, era vorba sa fie facut cu bani de la bugetul de stat (practic transformarea drumului 4 si 405). Din cauza ca respectivul judet e destul de bogat si nu pot primi bani europeni.
Deci treaba asta da planurile peste cap.


Viny

Intrebare : Autostrada Belgrad - Cacak pe cand ar trebui data in circulatie? ce an?
           sau A1 de la Leskovac pana la granita cu Macedonia, sau Nis-Dimitrovgrad ?

frunzaverde

#1317
Quote from: Viny on April 10, 2015, 11:52:39 PM
Intrebare : Autostrada Belgrad - Cacak pe cand ar trebui data in circulatie? ce an?

In ordine de la Belgrad la Cacak:

- Belgrad - Obrenovac (26 km), planuri, nu se construieste nimic;
- Obrenovac - Ub (22 km), construit cu finantare chinezeasca, lucrari incepute in 2014, gata prin 2017;
- Ub - Lajkovac, 12 km, in exploatare; construit "de urgenta" din fonduri bugetare, nu chiar cu licitatie, dat in uz in 2014.
- Lajkovac - Ljig, 24 km, aceiasi finantare chinezeasca, gata 2017-18;
- Ljig - Preljina, 40 km, finantare azera, Azvirt constructor, gata in 25.08.2016.


- Preljina - Cacak - Muntenegru - nu sunt bani; practic, Serbia nu mai are disponibilitati financiare la noi imprumuturi multa vreme. Ambitiosul program de infrastructura combinat cu criza a facut ca datoria guvernamentala sa sara de la 25% din PIB la 75% din PIB in 5 ani; finalizarea a ce e in constructie acum va duce datoria la 85-90% din PIB pana la sfarsitul lui 2016. Romania e, spre comparatie, stationara la 38% din PIB din 2013 pana azi.

Quote from: Viny on April 10, 2015, 11:52:39 PM
sau Nis-Dimitrovgrad ?

Nis Est - Dimitrovgrad Vest probabil in 2016, anumite segmente in 2015 (centura Bela Palanka, poate). Anumite zone sunt intarziate, posibil 2017. Parti din Pirot - Dimitrovgrad (vechiul lot Alpine) s-ar putea deschide partial inspre septembrie-noiembrie 2015, in functie de cat de repede se misca Trace.

Quote from: Viny on April 10, 2015, 11:52:39 PM
A1

2 segmente, care necesita constructie pe amplasament nou, nu au nici finantare, nici data de finalizare. Restul, care implica doar constructia caii 2 la semi-autostrada construita in anii '70-'80, in 2015 si 16, pe loturi.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Viny

Multumesc pt raspuns!
In decembrie 2012 am mers in Grecia, prin Serbia si in partea de sud se lucra la autostrada A1. ma gandeam ca ar fi trebuit terminata pana acum dar se pare ca nu.

neaguionutu

#1319
O noutate pe care am descoperit-o azi dimineata !

Google Street View este disponibil si in Thassos ! Imaginile sunt capturate din octombrie 2014 !
Sunt capturate drumul principal din jurul insulei , principalel orase si statiuni de pe drumul din jurul insulei , Panagia , Theologos, Maries !
Vizionare placuta ! Spor la documentare si informare !

Nu stiu daca a mai fost postata acesta informatie !