Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gruia88

#4905
Se pare ca se Bulgarii se axeaza pe Vidin-Kulata, pentru mine e un mare avantaj ca e drumul meu spre Grecia.
"
Minister Tsekov: I want to see about 60 km of new highways built on the Vidin-Kulata Road this year"

https://3e-news.net/en/a/view/51567/minister-tsekov-i-want-to-see-about-60-km-of-new-highways-built-on-the-vidin-kulata-road-this-year

Un video cu lotul Mezdra- Botevgrad se pare ca e deschis alternativ :


gruia88

#4906
Si cu lotul 2 , ce e interesant e ca lucreaza sub trafic lotul 1 si lotul 2 .

Puteau sa faca aceeasi abordare si la noi cu Valea oltului sau sa faca acelasi lucru pe A8 ?



dr4qul4

Nu cumva era DN acolo si acum doar il upgradeaza?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

misiekwas

^cam asa. Chiar logica soluție in Bulgaria pentru ca drumul aia avea geometrie ok și chiar comfortul decent chiar dacă a fost cu o singura banda pe sens. În general drumuri in Bulgaria au traseu mai bun decât DNuri românești, ocolind majoritatea de localității și unde se poate, cu curbe line. La noi asta ar fi fost problema.

gruia88

Da , au abordarea asta sa dubleze DN-ul,le-a permis au fost mult mai drepte si ocolesc localitatile si la inceputul drumului langa Vidin au aceeasi abordare, sper sa termine cat mai repede loturile astea de la Vrata la Botevgrad ca sa nu mai fiu nevoit sa o iau pe Montana si pe serpentine .

JohnDoe

Avanseaza bulgarii pe tronsonul Vidin catre Botevgrad. Pe ei ii deranjeaza traficul de camioane, pentru noi Lugoj Caransebes Severin Vanju-Mare Calafat e un moft.

Vin alegerile parlamentare, va dam scoli, va dam spitale.

gicu

O mini-inaugurare în Ungaria acum 2 săptămâni, s-a mai dat în folosință un tronson de 5km din drumul expres M44, în capătul nordic, în jurul localității Lakitelek. Se lucrează în continuare la porțiunea până la nodul cu M5, la nord de Kecskemet.

Varianta asta devine tot mai atrăgătoare către vest față de varianta prin Szolnok, din cauza traficului mai redus, drumurilor prin Ungaria mai bune și a vămii de la Salonta care este mereu goală.

https://www-beol-hu.translate.goog/helyi-gazdasag/2024/05/m44-atadtak-lakitelek-szentkiraly-szakaszt?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=ro&_x_tr_hl=en-US&_x_tr_pto=wapp&_x_tr_hist=true

voicul

De moment singurul motiv ar fi timpul mare de asteptare in vama (daca e cazul).

In rest Sibiu - Budapest 6.30h pe M43
prin turnu 7.18h - deja este exclus
Prin Salonta 7.39h (catastrofa)

Poate dupa ce se leaga cu M5 (desi nu cred)
Dupa ce se face A11, deci peste 5 ani ... cam asa.

pentium10

eu am fost din Tg Mureș prin Salonta când vad Bors timp așteptare peste 20min pe portalul ungurilor. Partea romana timpii declara suboptimi.

Ca timp cred ca am ajuns cu 30m mai târziu dar nu am stat deloc, și putea fi mai rău la Bors Vama.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Vlad94

^^^legat de M44, nu am găsit nicio schiță cu nodul cu M5. Pe OSM pare că șantierul se termină în drumul național 5.

gicu

N-am fost eu destul de clar, cu traseele, mă refeream la traseele din Cluj spre vest. E clar că tot ce e mai la sud iese pe la Nădlac.

Referitor la nodul M44-M5, într-adevăr nu apare, schițele arată că s-ar lega în nodul actual DN5-M5.

https://m44ut.hu/66-ujabb-jo-hirek-az-m44-es-ut-folytatasarol

voicul

Ok - asa chiar are logica. Cu centura E Oradea (nu stiu cum sa ii zic, cea facuta de PORR + daca o misca si Asfamixt pe S), probabil o sa devina cel mai scrut drum spre V.

@gicu si eu am citit Szolnok Szeged (doar in capul meu - ca prima gandire a fost din perspectiva mea care vin din S).

vm75

Vecinii bulgari au inceput sa lucreze in aprilie la primul lot din A7 Ruse - Veliko Tarnovo - bypass Byala. Sunt aprox 35 km. Durata 5 ani.

Detalii aici:

https://youtu.be/qWOAPekG81w?si=MnQmNGzTN3uOxW-K

Drone video of the construction of the Ruse - Veliko Tarnovo Lot-2 highway (bypassing the town of Byala)

Section N2: Bypass of the town of Byala from km 40+640 to km 76+040 (intersection with road I-3 Byala - Pleven Station)

The bypass section of the town of Byala, with a length of 35.4 km, is planned to have a G27 gauge and a design speed of 120 km/h, with four lanes for active traffic, a dividing strip and two lanes for emergency stopping. The section will start at the 40th km, immediately after the junction with the road I-5 Ruse - Veliko Tarnovo, and will end at the 76th km after the junction with the road I-3 Gara Byala - Pleven.

According to the conceptual project, a total of 8 road junctions and viaducts are planned in the section:

road junction with road RSE1001 Gorno Ablanovo at km 44+619;
road junction with road II-54 Svishtov - Byala at km 61+734;
junction with road II-54 Svishtov - Byala near Byala Station at km 68+566;
road junction with road I-3 Pleven - Byala at km 75+345;
viaduct at km 49+444;
viaduct at km 57+167 over the Yantra River;
viaduct at km 66+207.
viaduct at km 70+956;
1 agricultural overpass and 3 agricultural underpasses are also planned in the section.

The design and construction contractor is DZZD "AM RUSE TARNOVO".
Partners in the association are:
- "European Roads" JSC
- "Groma Hold" EOOD
- "Water Construction - Blagoevgrad" JSC
- "Vitez Prospect" AD ("Hemus Motorways" AD)
- "Road Project 2000" Ltd.

Value: BGN 660,425,563.84 excluding VAT
Term: 1,810 calendar days


reed

Am tras azi o tura pe A2-ul bulgăresc.E spectaculos însă e "rupt" grav.Pana la Botevgrad mi-au sarit plombele și la 100 la ora.
A1 la Sãliște e parfum
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)






panda80

#4919
Un traseu prin centrul Chișinăului si drumul pana la Cricova: