News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marinul

coada de tiruri la granita Ungaria-Slovacia M30-R4
fac drumul asta anual in ultimii 10 ani, e prima data cand vad asa coada. din ce am inteles Ungaria a reintrodus  restrictii de circulatie in weekend peste 7,5t? poate sunt colegi care stiu mai exact. Nu vreau sa stiu cum arata granita cu Ucraina, pe panourile informative din Ungaria arata un timp de asteptare de 60 ore...






















Powered by API/PUM imgur uploader

in ultimele 2 poze se poate observa cum este semnalizata coloana, cu un echipaj de politie si o masina de la drumuri care semnalizeaza ingustarea si o limitare a vitezei. La noi in Bors 2 nu e nimeni, decat tiruri pe 2 benzi, banuiesc ca e la fel si la Nadlac 

pest1969

Probabil traficul Polonia-Ukraina e redirectionat prin Slovacia-Ungaria-Romania, date fiind blocajele aproape permanente de la granita dintre Polonia si Ukraina.

pentium10

La Bors 2 circulația camioanelor este normala. La granița cu Slovacia numere tirurilor pe care am apucat sa le vad, sunt toate de UA.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

marinul

Ce sa zic daca e normal sa ai tiruri staționate pe banda de urgență si banda 1 pe autostradă ne merităm soarta

oneLess

La Calafat e mult mai rău. E 1+1, tirurile trag ele mai spre dreapta și rămân 1+(cam)0,37 , e la mica înțelegere cum circuli treci pe acolo! Dar există înțelegere! Șî nervi ... Șî aceleași cozi ...

Tony7Y

#4880
Drum Express Vidin - Botevgrad - loturile de pe Vidin - Montana:

Lot 1 Vidin - Makresh 30km (undeva la 35%):

Lot 2 Makresh - Bela 14km (deschis):

Lot 3 Bela - Ruzintsi 11km (undeva la 40-50%):

Lot 4 Ruzintsi - Montana 30km - Ar trebui sa inceapa in 1-2 luni constructia.

alexandru_m

@marinul

Da, in perioada de iarna este permis traficul +7,5T in Ungaria, iar din Martie reintroduc restrictia de weekend. In fiecare duminica seara / luni dimineata vor reveni cozile kilometrice la vamile cu Ungaria.

Din pacate la Nadlac se formeaza coloane si de 15 km. Uneori raman camioanele la repaus zilnic in banda de urgenta, cei care inca merg incep sa le depaseasca si treaba maxim de faina e cand se gaseste cate un istet sa depaseasca coloana (lucru interzis) si alt istet il vede venind si iese sa il blocheze (alt lucru interzis), astfel blocandu-se complet circulatia pe toata autostrada. Alt lucru fain e cand coloana scade si raman pe banda de urgenta cei care si-au inceput repausurile.

tom_sawyer

#4882
Rețeaua Voivodinei de drumuri de mare viteză

Drumul de mare viteză de la Bački Breg la Srpska Crnja, lung de 186 km și nu 164 km, așa cum a apărut în unele mass-media până acum, progresează.

,,Acum lucrăm cu viteză maximă pe tronsonul de la Bački Breg spre Sombor. Planul este să începem lucrările la autostrada BG-NS-SU, tronsonul spre Srbobran și Vrbas, în cursul acestui an, pentru că așa construim o ocolire în jurul Vrbas și deschiderea unei zone industriale importante pentru dezvoltarea acelei regiuni. Până în 2026, porțiunea de drum de la Bački Breg la Kljajićevo ar trebui să fie finalizată, iar porțiunea către Vrbas va fi finalizată pe o lungime de aproximativ 10 kilometri." Ministrul Vesić a declarat pentru RTV.

Până în 2026, este planificată finalizarea unei părți a drumului BG-ZR-NS, cu o lungime totală de 105 kilometri, pe porțiunea până la Kovačica (26 kilometri). De asemenea, se proiectează o parte din drumul de mare viteză dintre Novi Bečej și Zrenjanin, pentru a conecta drumul ,,Zâmbetul Serbiei".

rtv.rs


După cum se vede, sârbii au cu totul alte planuri decât autostrada Belgrad-Vârșeț în Voivodina.

LE: am găsit ceva și despre Belgrad-Vârșeț:

Licitația pentru proiectarea anterioară a autostrăzii prin sudul Banatului, de la Pancevo prin Vršac până la granița cu România (trecerea frontierei Vatin), a fost suspendată la cinci zile de la publicarea sa în noiembrie anul trecut.
21.02.2024

După cum se precizează în explicația deciziei Drumurilor Serbiei din 20 noiembrie 2023, necesitatea acelei achiziții publice ,,a încetat" și nu se va repeta în același an bugetar, adică în următoarele șase luni.

Totodată, în planul de achiziții publice pentru anul acesta al Ministerului Construcțiilor, Transporturilor și Infrastructurii, se preconizează lansarea unei licitații pentru ,,proiectarea conexiunii dintre noul punct de trecere a frontierei Vatin și înaltul Belgrad-Vršac-Vatin. -drum de viteză". Achiziția este estimată la 40 de milioane de dinari, iar anunțul este planificat pentru primul trimestru al anului 2024.

În acest anunț de licitație, drumul Belgrad-Vatin este deci numit ,,drum de mare viteză" și nu autostradă (se presupune că este drumul de stat existent 10, dar nu este nici drum de mare viteză, ci mai ales un drum principal). Amintim că conform Decretului Guvernului privind categorizarea drumurilor de stat, tronsonul de circulație de la Bubanj Potok pe Pancevo până la granița cu România va avea profilul unei autostrăzi.

ekapija.com

panda80

#4883
In Republica Moldova s-a lucrat destul de mult in ultimii ani la reabilitat drumuri. Am mers in decembrie intre Cimislia si Castel Mimi(chiar recomand de vizitat). Traseul a fost pe M3, in prima parte drum nou 1+1, apoi 2+2 construit la final de anii '80, din placi de beton. Apoi am scurtat catre R2 pe drumuri secundare, care au fost totusi relativ ok de condus. R2 este similar cu DN2 la noi, 1+1 + acostament, se conduce identic, acostamentul este folosit ca banda pt. vehicule lente.


reed

Ucraina.Oras de 300 de mii. Uitati centura aici , nu prostiile gen TM sau Craiova









bogdymol

O harta a proiectelor actuale de autostrazi din Serbia:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

Interesant M7. Oare cand vor ajunge la Golubac, pentru ca de acolo mai raman 110 km pana la Portile de Fier.
Si uite asa, Rijeka va fi mult mai aproape de Bucuresti. Din 1100-1150 de km, doar vreo 200 raman pe DN (DX12 ar fi pana la Filaisi) si fara multe/sau mari localitati de traversat.
Practic sub 11 ore fara opriri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

slartibartfast

Am trecut pe acolo în 2022, ceva era deja în lucru pe acolo. Nu știu stadiul actual, dar m-am bucurat, pentru că pe acolo cea mai aiurea porțiune e drumul întortocheat prin localități de la Golubac la Pozarevac.

Dani

#4888
Filmare relativ recenta aici, sectiunea dintre autostrada A1 si Pozarevac:


reed

Asta ce standard e ?DNCB? ca aia cu casele au front in viitoarea autostrada/DX direct