News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

^ Nici chiar așa  :lol:
Sincer nu mi se pare avansul atât de mare, problema pe acest lot sunt structurile de care s-au apucat destul de târziu, de viaductul 2 nici nu s-au apucat, iar de supratranversarea DN nici atât.  Oricum dacă termină acest lot nu este benefic pentru nimeni, dar local.

Dominik

Bulgaria, A1 Hemus, sectiunea Boaza-Dermantsi, instalare de grinzi la podul peste raut Vit.

You're in Steelers Country

Drive_140

^^
Este un "trailer" de video postat de cezar-mario2012

cezar-mario2012

 Noutăți de prin Bulgaria, s-a dat drumul parțial la trafic pe lotul 2 di A6 Europa (Slivitsa - Dragoman) de circa 15 km, mai sunt lucrări de efectuat pe unele secțiuni, dar vor fi finalizate până la sfârșitul anului. Lotul a presupus transformare actualului DN în autostradă, lucrările au început în 2019 și s-a lucrat sub trafic în mare parte.


Dominik

Care e solutia la sfarsitul filmarii ? cum vor continua acolo ?
You're in Steelers Country

vasile.silion

Interesantă soluție. Văd câteva semi-parcări, fără dotări, fără grupuri sanitare, și mai văd cel puțin o intrare în curtea cuiva (la începutul filmării, pe dreapta, la acea clădire ce seamănă a pensiune). Poate că merge și așa... Mă întreb dacă la noi soluția asta cu transformarea unui DN în autostradă ar merge aplicată pe undeva prin țară?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Drive_140

#3921
^^
A6(BG) nu este autostrada, ci DX
Este A, cum a scris cezar-mario2012

Drive_140

Quote from: cezar-mario2012 on October 01, 2020, 03:52:38 PM
^ Nici chiar așa  :lol:
Sincer nu mi se pare avansul atât de mare, problema pe acest lot sunt structurile de care s-au apucat destul de târziu, de viaductul 2 nici nu s-au apucat, iar de supratranversarea DN nici atât.  Oricum dacă termină acest lot nu este benefic pentru nimeni, dar local.

Pentru sa fim precisi: acum sunt 17 viaducte neîncepute (vorbesc numai despre 3 loturi pana la Plevna). Este o provocare foarte mare.

hvm

Eu unul nu cred ca o sa termine pana in 2023 tot sectorul pana la Veliko. Dar estimez ca o sa termine inainte de a termina noi tot pe Targu Mures - Bors (la cum evolueaza lucrurile in general la noi), si e posibil sa faca si Ruse - Veliko inainte de a termina noi A0 si Ploiesti - Buzau. de restul pana la Pascani nu sunt sanse (aceasta in ideea ca pe Ruse - Veliko mare parte din trafic eu il vad pe coridorul nord/sud fiindca restul europei o vad pe serbia > bulgaria (a6) > centura sofia > si fie in jos, fie spre turcia tot pe autostrada. Nu prea exista rationament economic sa urce in sus spre ruse si apoi pe Pitesti > sibiu > nadlac.

Iar ca si comparatie eu vad finalizat Struma inainte de a termina noi SiPi2&3. Sper din tot sufletul sa ma insel, dar slabe sanse.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

cezar-mario2012

^A6 este autostradă, are bandă de urgență, așa o catalogheză și bulgarii, cei adevărat lățimea este mai mică parcă 3,25 pe bandă. DX este Vidin - Botevgrad acum în construcție, sunt secțiuni deja gata de mult, Botevgrad bypass, Vratsa bypass, Montana bypass.

oneway

Cam ce data de finalizare au cele 3 loturi incepute spre Veliko Tarnovo de pe Autostrada Hemus (Boaza - PV Dermantsi / PV Dermantsi - PV Kalenik / Parcul natural Kalenik - Parcul natural Pleven) ?
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

cezar-mario2012

^PV= nod autostradă, termen de finalizare sfârșit 2022.

bogdymol

Quote from: cezar-mario2012 on October 05, 2020, 11:44:07 AMDX este Vidin - Botevgrad acum în construcție, sunt secțiuni deja gata de mult, Botevgrad bypass, Vratsa bypass, Montana bypass.

Care e stadiul acestui proiect? Cam pe cand se estimeaza ca ar trebui sa poti circula pe 4 benzi de la Vidin la Botevgrad?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cezar-mario2012

^ Cam prin 2024. La ora actuală se lucrează pe două sectoare: sectorul cuprins între Mezdra și Botevgrad cu două loturi în mare parte pe traseul actual, dar va fi și o secțiune nouă ce cuprinde un tunel de 600 m. Avansul nu este foarte mare cu toate că DN-ul a fost deviat pe alt traseu, dar lucrare este destul de dificilă. Pe secțiune a doua cuprinsă între Vidin - Dimovo - Ruzhintsi lucrările au început în august. Pe restul de traseu se așteaptă ordinul de începere.