News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Ce treaba are A11 cu autostrazile spre / dinspre Ungaria? Nu de alta, dar sunt perpendiculare directiile.

A1 se leaga cu M43, A3 se va lega cu M4 (sau ce alta litera va avea). M44 nu se va continua cu nimic (de fapt cred ca nici ungurii nu il vor duce pana in granita), iar M49, desprins de prin M3 pe la Mateszalka, ar putea sa se lege, intr-un ipotetic viitor indepartat, cu un DX Satu Mare - Baia Mare cu conexiune spre sud inspre Zalau (in A3) sau inspre Dej si spre est spre Sighet printr-un ipotetic tunel pe sub Gutai (nnu neaparat DX sau A, ci doar ca DN nou, modern, eventual 2+1).

Dominik

#2731
Mai documenteaza-te putin...M44 merge pana la granita cu Romania la Gyula/Vărșand, de acolo ar mai fi vreo 15-20 km de A sau DX de legatura pana la viitoarea A11 Arad-Oradea

https://en.wikipedia.org/wiki/M44_motorway_(Hungary)
You're in Steelers Country

voicul

Stiu ca A11 si A6 fac parte dintr-un coridor N-S. Nu stiu daca neaparat coridor facut de UE, dar scopul ar fi sa uneasca tarile baltice cu Atena.
Probabil A11 ar iesi prin N RO in caz ca se face acest coridor.

Am tot incercat sa gasesc articolul in care am citit de aceasta idee, dar fara succes.

iulius

#2733
^^^
Via Carpatia


Articol

stefanudrea

#2734
^De remarcat ca deja partea de care suntem noi interesati este aproape gata...prin Ungaria Serbia Macedonia si Grecia! Ramane ramura de Constanta care va fi legata de ea atunci cand autoritatile noastre se vor lega la ramura investitiilor! Deci nu prea curand!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


danutzu_1069

^^
Se discuta de traseu prin tari membre UE.

TibiV

Quote from: stefanudrea on January 24, 2018, 06:41:37 AM
^De remarcat ca deja partea de care suntem noi interesati este aproape gata...prin Ungaria Serbia Macedonia si Grecia!

Care Serbia ?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stefanudrea

#2737
De la Budapesta in jos legatura cu Beograd Skopije Sofia si Atena chiar este aproape 100% facuta! Cand ma uit la Via Carpathia nu ma gandesc la UE ci la legatura Nord Sud! Daca era vorba de UE era importanta A6, dar nu au prea bagat-o in seama! In plus, cred ca a contat stadiul legaturii existente la acest moment si nu granite politice. Asa mi-am bazat ideea mea ca legatura e aproape gata spre Sud iar ca noi suntem cam pe dinafara!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


TibiV

Am inteles.
Credeam ca vorbeai strict despre Via Carpathia...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

#2739
Deocamdata la noi A11 Arad-Oradea si A6 sau DX Lugoj-Calafat e UTOPIE !!! Poate dupa 2030 incolo....
You're in Steelers Country

stefanudrea

#2740
Tocmai de aceea ziceam ca sunt sanse ca Via Carpathia sa se realizeze cand noi inca dormim!

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


TibiV

Ca sa intelegm ce au vrut sa spuna clasicii...

"Via Carpathia" nu este a voastra, nici a a copiilor vostri, ci a copiilor-copiilor vostri !..."

Este atat de "funny" sa traiesti in Romania...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

Am gasit acest articol in care se spune ca de anul viitor bulgarii se apuca de drumul de la Vidin spre Sofia. Nu inteleg daca va fi autostrada, dar scrie ca vor fi si portiuni cu 2 benzi pe sens.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

voicul


cezar-mario2012

#2744
 Nu este ceva serios încă, este doar o declarație politica. Ieri (26.01.2018) a avut loc la Vidin o discuție informală despre viitorul infrastructuri din regiunea Vidin. La această discuție au fost prezenți primari din regiunea specificată și directorul API(CNADRE-ul lor). Acum referitor la modernizarea drumul I-1 Vidin - Botevgrad, s-au anunțat următoarele: secțiunea Vidin - Ruzhintsi de 52km va fi construită pe un nou amplasament la standard de 2x2 plus bandă de urgență, iar secțiunea Mezdra - Botevgrad de 33km va fi doar modernizarea drumului actual și aducerea lui la nivel de 2x2. Ce s-a mai discutat: dorința ca aceste două secțiuni să înceapă în primul trimestru al anului viitor, iar întregul drum I-1 de 167 km să fie modernizat până în anul 2022 acesta urmând să fie la minim nivel de 2x2; modernizarea drumului Montana - Sofia și derularea unui SF pentru construcția unui tunel în zona pasului Petrokhan; reabilitarea următoarelor drumuri: Vidin -Lom, Vidin- Vrashka Chiuka(granița cu Serbia) și alte drumuri secundare din regiune.     

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/prez-2018-g-startirat-obshestvenite-porchki-za-izgrazhdaneto-na-85-km-ot-pt-i-1-e-79-vidin-botevgrad/