News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pentium10

o comparatie slider cu M35 + drum de legatura
2017 August 15 vs October 19

Se poate observa asfaltul pe toata lungimea ei.

clikc pt slider, de pe calculator https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=ee12335a-b884-11e7-b263-0edaf8f81e27

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

TibiV

Strict despre filmare.
Super treaba fac bulgarii...
Desi este clar ca 3 benzi pe sens este deocamdata inutil - se vede pe zona in care este in lucru si unde s-a redirectionat traficul pe banda 3 de pe sensul opus... Se descurca bine mersi si asa...
Dar astia macar nu au gandit pentru "la anul" sau "la peste 10 ani".
Solutia lor va fi super-OK si peste 30-50 de ani...

In afara filmarii, doar o chestie de formulare...
Quote from: cezar-mario2012 on October 23, 2017, 09:35:09 AM
Secțiunea are 11 km și este la nivel de autostradă de tipul 3x3+ bandă de urgență.

NU poate exista "3x3" caci ar insemna sa ai 9 benzi...

Undeva aici, pe forum, un expert ne-a explicat cu multa vreme in urma care este diferenta intre "2+2" si 2x2".

"x"-ul este pentru terasament separat, "+"-ul este pentru acelasi terasament impartit...
Adica toate DN-urile "normale" sunt 1+1
Un DN cu 2 benzi pe sens (Ploiesti-Comarnic) este 2+2.
DN2 este "un fel de" 1,5+1,5 "ad-hoc"...

O autostrada/drum expres este insa 2x2 - intre sensuri ai o "ruptura" de terasament, o zona cu alta structura... eventual cu spatiu verde intre sensuri...
(DNCB nord este 2+2 intre Voluntari si A1, cu exceptia sectiunii (aprox,) intre DN7 si giratoriul Chiajna, care este 2x2 aici.

Asadar, dpdv tehnic, centura de est a Sofiei este un 2x3...
(Matematic iese ceea ce se observa vizual: 2x3=6 benzi in total + benzi de urgenta...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jorgensen

Sunt poze din urma cu o saptamana dar... acum am avut timp. Sunt pe M35. Ca o gluma... asa iau ungurii Ardealul... piatra cu piatra. Peste 30 de camioane (basculanta) cu nr de RO carau piatra de la balastiere pentru autostrada.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


cezar-mario2012

 Video cu viitorul traseu al lotului 3,2 Krupnik - Kresna, calea Kresna-Krupnik din autostrada A3 Struma:



  Și filmări noi cu secțiuni din A3 Struma, lotul 3,1 Blagoevgrad - Krupnik:




cezar-mario2012

Quote from: TibiV on October 24, 2017, 08:38:16 PM
Strict despre filmare.
Super treaba fac bulgarii...
Desi este clar ca 3 benzi pe sens este deocamdata inutil - se vede pe zona in care este in lucru si unde s-a redirectionat traficul pe banda 3 de pe sensul opus... Se descurca bine mersi si asa...
Dar astia macar nu au gandit pentru "la anul" sau "la peste 10 ani".
Solutia lor va fi super-OK si peste 30-50 de ani...

  Așa arată centura de est a Sofiei într-o zi normală de lucru, nu duminica după masă ca în filmare:



voicul

Pentru ca exista o regula de aur: cu cat drumul e mai mare (cu mai multe benzi) cu atat vor fi mai multe masini pe el.

cezar-mario2012

  Ok, nimeni nu a înțeles ce am vrut să spun. Centura de set a Sofiei este construită de mult la nivelul de trei benzi pe sens plus bandă de urgență. Din păcate nu am găsit date despre aceasta, adică când a fost făcută așa, oricum a fost făcută de la început, presupun din perioada construcției celor două autostrăzi A1 și A2, probabil prin ani 70-80. Eu am mers pe această secțiune în 2009 și era foarte obosită, iar banda de urgență era plina de gropi. La ora actuală se execută doar o reparație, nimic mai mult.
De ce este așa trafic? Simplu pe această secțiune circulă tate mașinile ce au ca destinație occidentul și vin din orient. Pe centura de sud traficul greu de tranzit are interzis. Asa că pe această secțiune circulă toate vehiculele comerciale ce au treabă cu A1, A4, A2, A6, A3 și DN8. Este o conexiune obligatorie pentru direcțiile Burgas...Plovdiv/Turcia(A1/A4) cu Serbia(via TNS-CVS-DN8), România(Vidin - Calafat via A2 și DN 1), cu Macedonia(via TNS-CVS-A6-DN6) și chiar cu Grecia (via TNS-CVS-A6-A3).




pentium10

Presa din Ungaria relateaza ca prelungirea M35 + drum de legatura va fi finalizat anul acesta, in decembrie.

cel galben din imagine



http://www.dehir.hu/debrecen/mar-iden-forgalomba-helyezhetik-az-m35-os-uj-rovidebb-szakaszat-es-a-deli-elkerulot/2017/10/31/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Eu stiu ca asa era planul pentru sectiunea asta: sa se deschida in 2017.

Jack

Nu stiu daca am postat la topicul potrivit.

Maghiarii vor sa deschida un segment scurt din M35, in mijlocul lui decembrie 2017.

Quote from: Aladar;143240116[SIZE="5"]Már idén forgalomba helyezhetik az M35-ös új, rövidebb szakaszát és a déli elkerülőt[/SIZE]:cheers:

http://www.dehir.hu/debrecen/mar-iden-forgalomba-helyezhetik-az-m35-os-uj-rovidebb-szakaszat-es-a-deli-elkerulot/2017/10/31/

Az M35 I. ütemében kopóréteg építés, padkaépítés, növénytelepítés, füvesítés zajlik, emellett forgalomtechnikai munkákat végez a kivitelező (burkolatjelfestés, jelzőtáblák kihelyezése, szalagkorlát építés). November hónapban elkezdődik az elkészült építmények műszaki átadás-átvételi eljárása. Amennyiben a téli időjárás a hátralévő befejező építési munkákat nem fogja hátráltatni és minden munka befejeződik, terveink szerint a forgalomba helyezés 2017. december hónap második felében megtörténhet.


http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1018071&page=523


pentium10

Poze de pe M4 din Ungaria in apropiere de Berettyo si Derecske, apoi de pe M35 si drum de legatura unde se lucra la marcaje si parapeti.















(GPS)


(GPS)


(GPS)


de pe M35 si drum de legatura unde se lucra la marcaje si parapeti, se pregatesc sa deschida circulatiei in DECEMBRIE

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Par in grafic cu deschiderea din Dec.

A aparut si pe maps o mare bucata din M35

pentium10

acuma de pe M4 sau drum expres pe 2x2 pe drumul national 4 din Ungaria in apropriere de Cegledbercel
sunt 3 zone
- prima mai este la stadiul de fara terasament, stau si ei dupa relocarea utlitatiilor
- apoi este o zona, care are asfalt, si traficul este deviat pe aliniamentul nou construit, in timp ce se inlocueiste asfaltul pe cealata cale de rula
- este si o sectiune cu asfalt + marcaj care nu este dat in circulatie
- apoi o zona in care se asfalta
- apoi iarasi o zona in care se lucra doar la terasament

in totalitate eu vad sanse reale ca sa fie dat in folosinta anul acesta 9 km
iar la cele 2 noduri cu drumuri secundare se va mai lucra cel putin 6 luni.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Horațiu 87

Continua lucrarile de modernizare a centurii de est a Sofiei