Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

user201

O imagine super-interesantă tot de pe șantierul autostrăzii Struma din Bulgaria. Dacă la Turdaș și în debleul de lângă le ia 5 luni pentru reparații și desecări, sunt curios ce ar face în cazul bazinului de aici:



sursa și mai multe imagini, inclusiv cu nelipsiții câini de pe șantiere lumii se pot vedea aici.

neaguionutu

Câteva poze făcute de colegii bulgari pe viitoarea autostradă Struma de la Sofia spre granița cu Grecia.
Pozele sunt de pe  lotul 4 Struma aproape de granița cu Grecia,, în zona dintre Sandansky și Kulata

poze aici.

cezar-mario2012

#242
Lot 1 of Buglaria's Struma Highway Could Be Completed Jun 1
Lot 1 of Bulgaria's southwestern highway Struma – leading from Sofia to Greece – might be completed ahead of schedule, according to Simeon Peshov, President of construction firm Glavbolgarstroy.Peshov explained Tuesday that the deadline for the completion of the first lot of theStruma Highway is August 30, 2013, but that the builders might be ready by June 1, 2013.Peshov spoke at the signing of the contract for the planning and construction of Lot 2of the Struma Highway, which was held at the building of the Bulgarian Regional Development Ministry."In November 2012, the road was inspected. Considerable work is yet to be done on the bridge sections. As soon as the weather allows it, we will be laying the final layers of asphalt," the Glavbolgarstroy President said.The contract for the construction of Lot 2
f the Struma Highway by Glavbolgarstroy is worth BGN 359 M, which includes completing of the planning and the drafting of a technical blueprint.The Lot 2 section of Struma will be 37 km and will feature four road junctions, two tunnels, and road bridges.Bulgarian-Italian Tie-In Contracted for Struma Highway Lot 2
Prinul lot al autostrazi STRUMA ar putea fi deschis pe 1 Iunie cu doua luni mai devreme.  Lotul 1 incepe de la Dolna Dikanya pana la Dupnitsa. Pentu lotul 2 ce se continua de la Dupnitsa pana la Blagoevgrad s-a semnat contractul pe data de 27 februarie cu aceiasi firma ce a construit si primul lot.
Bulgaria will sign a contract on Wednesday with a Bulgarian-Italian tie-in to design and build Lot 2 of the Struma Highway connecting the towns of Dupnitsa and Blagoevgrad.The 37-km section of the highway is expected to be completed by 2015.The Bulgarian-Italian Consortium Struma – Lot 2 emerged the most likely winner among a total of three candidates at the bid opening held at the end of last year.The other four candidates were not allowed to this stage of the tender process.The bid opening was attended by Lilyana Pavlova, Regional Development Minister, andLazar Lazarov, Executive Director of the Road Infrastructure Agency.The top criterion in the tender process was the most economically advantageous bid.The consortium "Struma – Lot 2" includes "Impresa" JSC, Rome, Italy, "GBS Infrastructural Construction" JSC, Sofia, Bulgaria, and "Patstroy – 92" JSC, Sofia, Bulgaria.The other two bids which had lower scores were DMH Civil Company, Sofia (,,Dogus Insaat ve TICARET" JSC, Istanbul, Turkey, ,,NPO Mostovik" LTD, Omsk, Russia, Hidrostroy JSC , Varna) and "OHL – Trace – Struma II" Union, Sofia ("Trace Group Hold" JSC, Sofia, Bulgaria, "Obraskon Uarte Lain" S.A, Madrid, Spain).The construction of Lot 2 of the Struma Highway running from Sofia to the Bulgarian-Greek border . Novinite.com

ciprebbe

#243
Planurile Ungariei pt 2014-2020
Cu verde pana in 2014, cu rosu din 2014 pana in 2020

Nici in 2020 nu va fi gata M4.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Nu, dar o mare parte va fi terminata. Dupa cum arata acolo, Oradea va trebuie sa fie linistita in 2020.
Partea lipsa e formata practic din doua centuri si ceva drum drept  fata localitati.

lucianxx9o

Centura de autostrada din Budapesta ar trebui sa fie un model pentru Bucuresti.
Dupa cum arata pe harta planurile centurii se vad 8 intersectii cu autostrazi, tronsoane care deja sunt 3 benzi etc..
Daca vrem sa facem ceva bun si sa ramana pentru urmatorii 30 40 ani o centura buna, atunci sa luam ca exemplu acest oras!
Bravo lor!!!

panda80

Centura Budapestei este intr-adevar foarte utila insa are ceva probleme pe zona dintre M5 si M6. Foarte multi evita zona si merg prin oras fiindca se produc foarte des ambuteiaje deoarece autostrada este substandard (de fapt M0 e drum expres pe toata lungimea, chiar daca in multe zone arata ca o autostrada). Lucrarile de largire la 3+3 intre M5 si M6 au inceput acum destui ani si se spera ca in vara sa fie gata, ceea ce ar elimina cred eu posibilitatea de ambuteiaj cu exceptia cazului cand e vreun accident.
Pe de alta parte M0 are asemenea trafic deoarece se afla la intersectia a foarte multe coridoare importante de transport si centura este mai apropiata de centrul orasului, deci trafic local foarte mare comparativ cu ce se vrea la noi cu A0 sau cum se va numi. De asemenea Budapesta are suburbii mult mai mari, la noi in jurul Bucurestiului cu exceptia zonei de nord sunt in imprejurimi sate fara prea mare insemnatate. De aceea parerea mea este ca A0 la noi va fi sufient sa fie doar 2+2. Insa si actuala centura va trebui dublata pe toata lungimea.

iuli

Eu din harta aia nu văd decât că autostrada dintre Mako și Nădlac nu va fi gata prea curând, deci niciun stres pentru lotul ex-Romstrade!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

^^^ apare ca fiind pana in 2014 deci teoretic aproape 2 ani ar fi timp suficient pana atunci, insa tinand cont ca avem nod la Nadlac se poate face si mai repede :D numai sa se vrea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

asztalos

In privinta autostrazii M43 : Mako-Nadlac, TEORETIC in septembrie 2014 va fi predata circulatiei. Pe mine personal ma intereseaza autostrada M35, care astept sa fie facuta pana la Berettyoujfalu (DN42). In acest fel nu o sa mai fie nevoie de M4, deloc! De la Artand la Berettyoujfalu se merge racheta, drum bun si drept, 20-22 de km, o singura localitate (Mezopeterd) avem pe acest traseu de nici 500 de metri lungime. De la sensul girator din Berettyoujfalu ar trebui sa te urci pe autostrada si sa te duci pana la Budapesta fara probleme...
Pana atunci, ma duc pana la Hajduszoboszlo, de unde incepe M35 (la 15 km de la Hajduszoboszlo mai precis)...

mitsu

Quote from: ciprebbe on March 04, 2013, 04:51:45 PM
Planurile Ungariei pt 2014-2020
Cu verde pana in 2014, cu rosu din 2014 pana in 2020
Nici in 2020 nu va fi gata M4.

Nu ai cumva un link sau o poza cu rezolutie mai mare?

mersi!

ciprebbe

Din pacate nu, e preluata de pe forumul maghiar de infrastructura.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Quote from: asztalos on March 05, 2013, 11:24:41 AM
In privinta autostrazii M43 : Mako-Nadlac, TEORETIC in septembrie 2014 va fi predata circulatiei. Pe mine personal ma intereseaza autostrada M35, care astept sa fie facuta pana la Berettyoujfalu (DN42). In acest fel nu o sa mai fie nevoie de M4, deloc! De la Artand la Berettyoujfalu se merge racheta, drum bun si drept, 20-22 de km, o singura localitate (Mezopeterd) avem pe acest traseu de nici 500 de metri lungime. De la sensul girator din Berettyoujfalu ar trebui sa te urci pe autostrada si sa te duci pana la Budapesta fara probleme...
Pana atunci, ma duc pana la Hajduszoboszlo, de unde incepe M35 (la 15 km de la Hajduszoboszlo mai precis)...

Ocolesti pe acolo si trebuie sa folosesti mai mult M0, ceea ce iti reduce iara viteza

asztalos

In acest moment daca vrei sa ajungi sa zicem la Gyor si o iei pe Berettyoujfalu-Derecske-Hajduszoboszlo-M35, ocolesti exact 60 de km fata de DN 42 Artand-Berettyoujfalu-Puspokladany- DN4 - DN405 - M0 - M1 - Gyor. Daca intri in Debrecen si de acolo te urci pe autostrada, ocolesti undeva la 55 de km. Singura problema in ambele cazuri este ca trebuie sa traversezi tot orasul (e greu cand e ora de varf). Daca o iei pe M31-M0, ocolesti ENORM.
Daca s-ar face M35 pana la Berettyoujfalu, in conditiile sus mentionate ai ocoli (daca traversezi orasul), undeva la 40 de km (banuiesc)

cricric

Uite ce aiurea te lasa M3 daca vrei sa mergi spre Viena. Trebuie sa faci toata centura sau sa o iei prin Budapesta. Decat sa faca Berettyoujfalu-Debrecen, mai bine baga banii aia in M4