News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Spunea bine, cand traficul e intens se fac blocaje mari de circulatie. Am stat luna trecuta in blocaje prin Franta (in special in zona Parisului) de m-am saturat si numai in zone in care erau bretele succesive intrare-iesire, se intersectau fluxurile si se blocau 2-3 benzi de autostrada. In locurile respective largisera la 4 benzi ca macar inainte sa se poata circula pe banda 4.

Beowulf

Si cu toate astea, iata ca bulgarii le construiesc. E clar ca pentru un trafic extrem de intens chiar si aceasta solutie este depasita, dar pentru un trafic de nivel mediu reprezinta o solutie economica fata de intersectiile de tip Four Level Stack, extrem de scumpe:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stack_interchange#Four-level_stack
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

cristi5

Am circulat pe spectaculoasa A9 in Austria, si am aflat ca un sector e inchis pentru cateva saptamani.

Cauza e un foc in tunel care a ars tavanul si tot echipamentul de pe tavan...

Dar si pe ocolirea via S35 si S6 peisajele au fost de vis... Ma gandesc ca A9 nu prea e in drumul soferilor de la noi asa ca indraznesc sa o recomand.

Ciprianul

#2253
cristi5@ A9 e inchis doar pe o singura banda. Oricum la ST. Pankraz e un mare santier pentru inca un tunel paralel cu cel existent pentru a deschide un sens de circulatie pe fiecare tunel. Acolo se lucreaza intens ca au termen pana in vara anului viitor. Cat despre S35...acest tronon de Drum Expres face legatura intre Graz si frumosul oras Bruck an der Mur (Podul peste Mur) . Intradevar peisajul e frumos.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

bogdymol

E inchis complet tunelul de pe A9 la nord de Graz datorita unui accident urmat de un incendiu. Cam 4 saptamani va sta inchis pt reparatii, timp in care devierea e pe S6 + S35. Vedeti postarea mea de pe Drumurile Europei de acum - saptamana.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ciprianul

#2255
Da ai dreptate. Nu m-am informat eu bine.

http://www.oeamtc.at/verkehrsservice/output/html/a9_uebersicht.html


Aveti aici mai jos pentru cei care doresc un link cu toate webcam-urile de pe Autostrazile si Drumurile Expres din Austria.

http://www.asfinag.at/webcams

Sunt Clasificate pe numar de Autostrada.
Exemplu:

A1 West Autobahn
A2 Süd Autobahn
etc
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

cezar-mario2012

  Cam așa arată CVS2 la o lună înainte de termenul oficial de finalizare:

https://youtube.com/v/yLoLoc5oTO8

Filmare preluată de pe canalul de YouTube al SSC Bulgaria.

AFC

La cum arată, cred ca se încadrează in termen. Bravo lor!
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

voicul

Quote from: cezar-mario2012 on June 23, 2016, 04:12:03 PM
Devierea Pisanets de pe drumul I-2/E70 Ruse - Razgrad


S-a rezolvat problema asta. Lucrarea care a dus la deviere a fost terminata.

La podul peste Giurgiu erau 5 masini parcate pe un sens si lucrau ... nu stiu ce. La intors nu mai era nici o masina.
Timpul de asteptare ar cam fi de 4-5 minute.

Atentie la viteza pe sensul Ruse - Giurgiu: inainte de vama, 3-4 km, o banda e ocupata de tiruri. Se merge in coloana pana in vama.

TibiV

#2259
Quote from: cezar-mario2012 on August 14, 2016, 06:05:08 PM
Cam așa arată CVS2 la o lună înainte de termenul oficial de finalizare:

Daca era in Romania, as fi spus ca "putem spera sa fie gata la anul, prin toamna"
Pentru ca este in Bulgaria, voi spune doar "sigur vor termina luna viitoare".... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Cateva poze de pe M35-Ungaria.
Deocamdata nimic spectaculos, dar abia au inceput.
(era duminica si nu se lucra)

Nodul de la Debrecen, de unde incepe lucrarea noua:






Decopertare unde M35 va intersecta drumul lor judetean spre Hajduszoboszlo


,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Horațiu 87

Mai râdeţi de bulgari? Au deschis de trei ori mai mulţi kilometri din Centura Sofiei decât am făcut noi la Bucureşti

În timp ce bulgarii inaugurează 25 de kilometri de ,,autostradă" din Centura Sofiei în mai puţin de un an, aproape închizând inelul din jurul Capitalei lor, din Centura Bucureşti abia ar putea fi finalizaţi anul acesta 8,6 kilometri. Mai mult, şoseaua vecinilor de la sud are trei benzi pe sens.

Deşi au început în acelaşi an demersurile pentru modernizarea şoselelor de centură din jurul celor mai importante oraşe ale lor, respectiv în 2007, Bulgaria s-a mişcat mai repede decât România.

După 9 ani, nu numai că în jurul Sofiei se poate circula aproape peste tot pe şosea modernă, dar aceasta este şi cu trei benzi pe sens. Spre comparaţie, pe Centura Bucureşti, abia a fost lărgită la două benzi pe sens o secţiune de 20 de kilometri din cei 72 de kilometri în total, iar anul acesta ar urma să fie inauguraţi încă 8,6 kilometri.

Bulgarii urmează să inaugureze luna viitoare încă 5 kilometri din Centura de Vest a Sofiei, care sunt aproape finalizaţi, potrivit unei înregistrări video postate pe YouTube de Skyscraper City Bulgaria. Lucrările pentru modernizarea şi extinderea la 3 benzi pe sens a acestei porţiuni dintre râul Kakach şi Tangenta de Nord (şosea de mare viteză din nordul Sofiei) au demarat la finele lui octombrie 2015.

În ultimul an, autorităţile de la sud de Dunăre au mai inaugurat aproape 20 de kilometri din reţeaua de drumuri moderne din jurul Sofiei, conform informaţiilor publicate de către Agenţia de Infrastructură Rutieră a Bulgariei. Astfel, la finele anului trecut au fost inauguraţi primii 3 kilometri din Centura de Vest şi 13 kilometri din Tangenta de Nord. Pe 28 aprilie anul acesta au fost deschişi traficului şi restul de 3 kilometri din Tangenta de Nord.

Vestea deschiderii integrale a Tangentei de Nord a fost una îmbucurătoare pentru românii care merg în Grecia pe ruta Sofia – Kulata. Şoseaua pe care se circulă în regim de autostradă conectează 4 autostrăzi : Autostrada A1 Trakia (prin Centura de sud a Sofiei), Autostrada A2 Hemus, viitoarea Autostradă A7 Kalotina şi Autostrada A6 Lyulin.

,,Cei care vin dispre România, de pe Autostrada A2 Hemus (în dreptul magazinului Jumbo) nu o vor mai lua pe centura de sud sau nord, ci vor merge înainte pentru a intra în oraş. La 650 de metri după ce vor trece podul de pe centură, vori intra pe Tangenta de Nord a Sofiei şi vor merge până la centura de vest a Sofiei. La centura de vest vor face stânga spre Autostrada A6 Lyulin şi mai departe spre Autostrada A3 Struma în direcţia Grecia", a explicat un membru al forum.peundemerg.ro cu ocazia inaugurării integrale a Tangentei de Nord.

Cei 25 de kilometri din Centura Sofiei au costat 264 milioane de euro, o parte din finanţare fiind asigurată din fondurile europene acordate pentru perioada 2007-2013 (galerie foto).

Din fondurile alocate pentru perioada 2014-2020, bulgarii vor să atragă încă 80 de milioane de euro pentru modernizarea a încă 8 kilometri din Centura Sofiei.

Varianta Ocolitoare a Capitalei Bulgariei are în total 60 de kilometri. Secţiuni din aceasta au fost modernizate deja (secţiunea de est şi mare parte din cea de sud). Cea de vest urmează să fie inaugurată integral luna viitoare, iar Tangenta de Nord preia traficul de pe centura de nord, fiind şi mai aproape de centrul Sofiei.

Ce se întâmplă cu Centura Bucureşti?

În timp ce bulgarii înaintează cu lucrările şi inaugurează "autostradă" peste "autostradă" din Centura Sofiei, în România abia au fost reluate lucrările pe secţiunea de 8,6 kilometri dintre Chiajna (A1) şi Chitila (DN7). Dacă vor fi depăşite toate obstacolele, până la Crăciun ar putea fi gata şi al doilea tronson în regim de autostradă de pe Centura Capitalei. Termenul de finalizare a lucrărilor pe acest tronson a fost depăşit, în special din cauza problemelor cu exproprierile. Potrivit unei imagini (galerie foto) postate în mai 2015 pe forumul de specialitate skyscrapercity.com, acest tronson trebuia să fie gata în iunie 2015.

De la începerea lucrărilor de lărgire a Centurii Capitalei, CNADNR a modernizat puţin peste un sfert din centura lungă de 72 de kilometri, respectiv porţiunea cuprinsă între localităţile Chitila (DN7) şi Afumaţi (DN2), ce are o lungime de 20 de kilometri.

Pe secţiunea de 11 kilometri de la Afumaţi (DN2) la Glina (A2), pe care debutaseră prin 2012 lucrările de lărgire, firma constructoare, Tehnologica Radion, a intrat în insolvenţă şi contractul a fost reziliat. Încă se aşteaptă relicitarea contractului.

Incertă este situaţia şi pentru tronsonul de sud al Centurii, lung de 32 de kilometri, cuprins între Glina (A2) şi Chiajna (A1).

http://www.economica.net/minunea-de-la-sud-de-dunare-bulgaria-inaugureaza-de-trei-ori-mai-multi-kilometri-din-centura-capitalei-decat-romania_123947.html

cezar-mario2012

  Mult nu mai este  :D

https://youtube.com/v/lotS1N-5-ms

Preluat de pe canalul de YouTube al SSC Bulgaria.

cezar-mario2012

  Știrile săptămânii, din Bulgaria sunt următoarele:

1. Marți 16 august 2016 s-au deschis ofertele pentru construcția tunelului Zheleznitsa parte a lotului 3.1 din A3 Struma, dar licitat separat. În această etapă s-au prezentat 17 ofertanți, urmând ca în următoarele 30 de zile să fie evaluate bonitatea(tehnic și financiar) acestora. Cele calificate vor trebui să depună oferta financiară. Printre ofertanți găsim și cunoscuți de pe la noi cum ar fi Astaldi și Aktor, multe firme din Italia, Spania, Turcia și locale.
Tunelul Zheleznitsa va avea 2 km pe cale și va fi flancat de doua viaducte, lotul va avea în totalitate 4,46 km.



Pentru mai multe informații accesați acest link, cuprizând și lista ofertanților: http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/17-sa-otvorenite-oferti-za-proektirane-i-stroitelstvo-na-tunel-zheleznica-na-am-struma/

2. Știrea a mai fost pusă de un coleg, dar este bine de reamintit. Luni 15 august 2016 a fost repus în circulație viaductul Pisanets de pe drumul național I-5 dintre Ruse și Razgrad, lucrare a constat in refacerea structuri, izolației, rulmenți, cale de rulare și elemente de protecție. Lucrarea a fost finalizată cu două luni și jumătate mai devreme decât era estimat. După finalizare lucrărilor bulgarii au început repararea drumului național II-23 Ruse-Kubrat ce a fost folosit de traficul greu pe perioada reabilitări viaductului Pisanets.





Mai multe infirmații aici:

  http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/vzstanoveno-e-dvizhenieto-po-mosta-pri-s-pisanec-na-pt-i-2-ruse-razgrad/

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/zapochna-izkrpvaneto-na-pt-ii-23-ruse-kubrat-izpolzvan-za-obhodno-trase-pri-remonta-na-mosta-pri-pisanec/

3. Ultima știre este mai mult o declarație politică a Ministrului Dezvoltări Regionale, Liliana Pavlova făcută la Varna cu ocazia sărbătorilor de Sf. Maria. Până la sfârșitul acestei luni se vor deschide ofertele pentru lotul Yablanitsa-Boaza de 9,5 km din A2 Hemus și că în perioada următoare va fi lansată licitația de construire pentru 16,5 km de autostradă dintre Belokopitovo și Buhovtsi în apropiere de Targovishte parte a aceiași autostrăzi A2 Hemus.



Mai multe informații aici: http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/ministr-lilyana-pavlova-startirame-trg-za-stroitelstvoto-na-nova-otsechka-ot-am-hemus-pri-belokopitovo/

4. Tot ca o declarație politică este și următoarea știre conform căreia construcția lotului 3.3 de 24 km dintre Kresna și Sandarsky va începe la 1 septembrie 2016, iar construcția lotul 3.1 Blagoevgrad-Krupnik de 13 km va demara la începutul anului viitor.



  Mai multe informații aici:

http://www.novinite.com/articles/175927/Bulgaria+to+Start+Building+24km+Section+of+Struma+Motorway+Next+Month

Informațiile de mai sus pot fi citite și la ceste link-uri în engleză:

http://www.novinite.com/articles/175921/17+companies+competing+in+Struma+highway+tender+procedure

http://www.novinite.com/articles/175904/Bulgaria+Plans+Tender+for+16.5km+Hemus+Motorway+Section

http://www.api.bg/en/prescentar/novini/traffic-bridge-village-pisanets-road-i-2-ruse--razgrad-restored/

Poze și informații preluate de pe www.api.bg și www.novinite.com

cezar-mario2012

#2264
  Știrile săptămânii din Bulgaria, din păcate fără filmări de pe CVS 2:

1. Datorită lucrărilor la nodul TNS/A7 Kalotina cu CVS 2 se închide până pe 2 septembrie 2016 TNS(A0). Rutele ocolitoare sunt prin oraș, Centura de Nord sau Centura de Sud.



Mai multe informații la aceste link-uri:
http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/do-2-septemvri-se-zabranyava-dvizhenieto-po-severnata-skorostna-tangenta-za-doizgrazhdaneto-na-zapadnata-dga-na-sop/

http://www.novinite.com/articles/176054/Sofia+Northern+Bypass+to+Remain+Closed+until+Friday

2. Mâine are loc deschiderea oficială a șantierului de pe A3 Struma Lot 3,3 Kresna-Sandarsky de 23,6 km. Este prima lucrare ce de autostradă pe noul exercițiu financiar 2014-2020.



Mai multe informații găsiți aici:
http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/api-startira-obshestvenata-porchka-za-izgrazhdaneto-na-oshe-16-km-ot-am-hemus-ot-p-v-belokopitovo-km-trgovishe/

3. Astăzi a fost lansată licitația pentru 16 km din A2 Hemus lot cuprins între nod Belokopitovo(Shumen) și Buhovtsi(Targovishte). Secțiunea va fi la standard de autostradă 2x2+1 bandă de urgență, pe această secțiune vor fi construite 6 viaducte, 11 pasaje inferioare și superioare și un drum de legătură dintre autostradă și I-4 lângă Buhovtsi.



Mai multe informații la acest link:
http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/api-startira-obshestvenata-porchka-za-izgrazhdaneto-na-oshe-16-km-ot-am-hemus-ot-p-v-belokopitovo-km-trgovishe/

4. Pe data de 23 august 2016 s-au deschis ofertele pentru 9,3 km din A2 Hemus, secțiune cuprinsă între Yablanitsa și Boaza. Au fost depuse 11 oferte, printre firmele ofertante se regăsesc constructorii  Aktor și Strabag, dar acesta s-a asociat cu o firmă din Bulgaria. Din cei 11 ofertanți doar trei sunt străini (uni făcând parte din asocieri cu firme bulgărești), restul fiind doar firme bulgărești.

 

Mai multe informații și lista constructorilor ce au licitat o găsiți aici:
http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/11-sa-otvorenite-oferti-za-stroitelstvoto-na-blizo-10-km-ot-am-hemus-mezhdu-yablanica-i-boaza/

5. Pe data de 25 august a fost lansată în dezbatere publică ultima variantă de traseu pentru A3 Struma lot 3,2 Krupnik-Kresna. Acest lot se afla la a patra variantă de traseu, celelalte fiind refuzate de public din diferite motive: costuri, ecologie... La lansare ultimei variante directorul API a spus că, dacă până în decembrie nu se ajunge la un consens asupra noului traseu, consecințele vor fi majore.



Mai multe informații la acest link:
http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/inzh-lazar-lazarov-zabavyaneto-na-stroitelstvoto-na-ptya-prez-kresnenskoto-defile-she-e-pagubno-za-choveshkiya-zhivot-i-prirodat/

  6. Au început să se vadă primele structuri de la construcția celui de al doilea pod de pe Centura de Est a Sofiei, este vorba de sensul Sud-Nord ce lipsește, cei ce merg la Bansko știu despre ce este vorba, iar în primăvara anului viitor va începe și costrucția secțiunilor rămase din Centura de Sud a Sofiei, secțiuni cuprinse între Mladust și A1 Trakya. Secțiunile cuprinse între Boyana și Lyulin vor fi construite mai târziu.







Ceva informații găsiți la acest link, declarațiile au fost făcute la vizita de pe șantierul CVS2:
http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/ministr-lilyana-pavlova-ot-dnes-se-puska-za-dvizhenie-dvuposochno-v-ednoto-platno-uchastk-2-ot-zapadnata-dga-na-sofijskiya-okolo/

Și varianta în engleză, unde există și un film cu evoluția lucrărilor de pe CVS2:

http://www.api.bg/en/prescentar/novini/minister-lilyana-pavlova-today-onwards-we-start-traffic-both-directions-one-lane-section-2-western-arc-sofia-ring-road-layout-wo/

  7. Lucrările la CVS2 continuă, traficul a fost deviat pe sensul vestic (care este complet) pentru a se putea așterne stratul de uzură pe sensul estic, plus marcaje.





La sfârșit o să arate cam așa:



Și pentru un ,,remember", așa arăta în 2012:



  Informații și poze preluate de pe www.api.bg www.novinite.com și SSC Bulgaria.