News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ciprianul

Zicea ministrul infrastructuri ca va incepe M35 de la Debrecen prin Mai. Vad ca nu au nici o miscare nici ei. Poate inca nu s-au alocat banii.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

aditd

Dintr-o postare mai veche @laszlo.robert:

"M35 trebuia sa inceapa lucrarile din aprilie dar nu erau alocate inca fondurile,se astepta hot.de guv. ce a venit zilele trecute.in iun se va da ordinul de incepere cu plata avansului."

laszlo.robert

#2057
In legatura cu M 35 au fost multe stiri contradictorii in ultima vreme .Contractul pe lotul 2 de 20 km ce se leaga de M4 a fost semnat azi.Cistigatorul este Asocierea Duna Aszfalt-Hodut.Au mai participat la licitatie:
Colas,Asocierea ungaro-italiana SDD(Domper-Subterra Raab),Green Point Consulting ,Asocierea dintre italiana Itiera si RETTER DIN ROMANIA.
Nodul autostradal M4-M35 deocamdata va fii unul la nivel ,va devenii denivelat in momentul continuarii M4 catre Budapesta.

AdrianB1

Quote from: Bulwyn on May 31, 2016, 05:07:13 PM
Intre 2010-2016 guvernul Orban a dat in folosinta 35 km/an de autostrada (fara M0 sud). Chiar daca ar creste productivitatea la 60 km/an (realist) tot sunt departe de cei 146 km/an de care ar avea nevoie pt realizarea a ceeace si-au propus.
Nu stiu daca rationamentul e valid: daca comparam dezvoltarea internetului in ultimele 3 secole ar trebui sa avem inca modemuri, insa nimic din istorie nu ne limiteaza la un trend constant. Nu stiu cate planuri si ce fonduri a avut guvernul Orban pentru autostrazi, nu inseamna automat ca nu vor putea face mai mult pentru ca nu au facut-o in trecut decat daca prezentul si trecutul ar fi perfect comparabile.

Eu sper ca o sa faca tot ce si-au propus, o parte din planuri ne ajuta si pe noi.

Dani_el

 :D :banana: :welcome:

Good news, se pare ca astazi a fost semnat contractul pentru inceperea lucrarilor pe M35.

http://www.magyarepitok.hu/duna-aszfalt-es-hodut-epiti-tovabb-az-m35-os-autopalyat

Ps: laszlo poate ne ajuti cu traducerea !  :p

Ciprianul

Cica termenul de executie este de 30 de luni de la data semnari contractului. Speram sa vedem cat de curand utilaje de la Debrecen spre Berettyóújfalu
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

raulbogdan23

Si tot in Ungaria din 2017 se incepe constructia autostrazii M44 in lungime de 111km cu un pod metalic de 450 m.

Sursa: NIF

Quote
ÉV VÉGÉTŐL ÉPÍTHETJÜK AZ M44 TISZAKÜRT-KONDOROS KÖZÖTTI SZAKASZÁT

Megkezdődhet év végén – eredményes kivitelezői közbeszerzési eljárás esetén – az M44 leghosszabb, 62 kilométeres Tiszakürt és Kondoros közötti szakaszának építése. Az új nyomvonalú, 2x2 sávos gyorsforgalmi úton többek között 4 különszintű csomópontot, valamint 44 alul-, és felüljárót építünk. A Kőrös folyó fölött egy 450 méter hosszú acél híd ível majd át. A tervek szerint az összesen 111 kilométer hosszú M44 további két, Nagykőrös-Tiszakürt és Kondoros-Békéscsaba közötti szakaszának építése, sikeres közbeszerzés után 2017-ben indulhat el.

ciprebbe

^ Se incep procedurile de achizitii pt 62km din ea inca de la sfarsitul acestui an (intre Tiszakürt si Kondoros).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

aditd

Quote from: Ciprianul on June 02, 2016, 07:40:47 AM
Cica termenul de executie este de 30 de luni de la data semnari contractului. Speram sa vedem cat de curand utilaje de la Debrecen spre Berettyóújfalu

30 de luni nu e cam mult? Sunt 25 de km in camp si parca au si toata documentatia.
Intreb comparativ cu proiectele din Ro. Spre exemplu: Lot 2 Ogra - Campia Turzii (Iernut - Chetani), 17,9 km. - 16 luni si acole sunt lucrari complicate de arta.

alecu26

La noi e putin. Acolo e mana unui fost Ministru al marilor proiecte, disperat sa salveze din absorbtie.

La orastie sibiu a fost 18+4 termenul, s-a realizat ca e foarte greu, si s-a marit la 36 pe Lugoj Deva 2,3,4 (nu sunt 100% sigur), si dupa aia cum ne apropriam de 2014+2 se tot micsora. Initial la Sebes Turda tot vreo 18 luni ca sa se ajunga la Campia Turzii-Tg Mures la un exasperant 12 luni executie+ 4 proiectare (daca e pe fidic galben).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

aditd

Quote from: raulbogdan23 on June 02, 2016, 09:30:05 AM
Si tot in Ungaria din 2017 se incepe constructia autostrazii M44 in lungime de 111km cu un pod metalic de 450 m.

Sursa: NIF


Se pot da mai multe detalii aici?
Eu stiu ca M4 e mai mult DX decat autostrada si M44 e full autostrada?
M4 se continua cu A3, M44 va da in A11 ... cand va fi asta?


raulbogdan23

Harta autostrazi HU (albastru - in exploatare, verde - planificat)


M8


M44 e cumva o continuare a M8 spre granita cu Romania


M44 e estimat ca finalizare pentru 2024 ( vezi aici https://hu.wikipedia.org/wiki/M44-es_aut%C3%B3%C3%BAt_(Magyarorsz%C3%A1g) ). A11 la noi nici nu cred ca se stie ceva despre asta, decat in master plan.

M4 inspre granita cu RO - estimat pentru finalizare la ei prin 2018 - 2019, vezi ca s-a discutat pe paginile anterioare despre licitatii. A3 la noi nu poti sa zici cand ar putea sa fie gata, vezi pe topicul A3 ce se intampla cu Bors - Suplacu de Barcau.

Ciprianul

Sa vedem cand anume vor intra utilajele in teren la Debrecen sa continue M35 si apoi poate ca si ai nostri vor cauta sa duca A3 spre granita.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

laszlo.robert

Aditd,M 44 va fii in totalitate DX si va fii legat de M5 prin intermediu unui ciot din M8
M4 va fii autostrada de la granita cu RO pina la Berettyoujfalu ,restul pina la Budapesta DX

north

#2069
Având în vedere avalanșa de licitații privind lucrările de autostrăzi și drumuri expres în Ungaria din ultimele zile, m-am gândit la o postare cu o sinteză și câteva comentarii.

În primul rând am făcut o hartă, în care avem autostrăzi / drumuri expres cu cel puțin 2 benzi pe sens (deci de aia nu apare bucata de M9 de lângă Szekszárd), colorate astfel:
- albastru: în funcțiune;
- magenta: contracte atribuite (vezi mai jos);
- roșu: licitate zilele trecute.



Așadar, pe rând:

1. M4, între M0 și Cegléd. 44,4 km, între km 28+856 – 73+235.
În principal construcția unui drum expres cu caracteristici de autostradă (fără banda de urgență, însă lucrările de artă pe drum expres construite la normativ TEM de autostradă, cu deschidere 2x12 m - așa am văzut în documentația de licitație).
Include însă și modernizarea tronsonului din M4 imediat la est de centura M0, precum și dublarea la patru benzi a tronsonului din DN 4 Albertisa - Cegléd, chiar până la nord de Cegléd (de unde începe o scurtă bucată de patru benzi).
Hartă aici.

2. M4, între Berettyóújvalú și frontiera HU/RO. 29,5 km, între km 32+030 – 2+550.
Construcția unei autostrăzi cu două benzi pe sens între viitoarea joncțiune cu autostrada M35 și drumul expres (mă îndoiesc că va fi autostradă) M47 înspre Szeged.
Hartă aici.

3. M44, între Tiszakürt și Kondoros. 61,4 km, între km 38+900 – 100+333.
Construcția unui drum expres cu două benzi pe sens, totalmente nou. Hartă aici.
Se pare că tronsoanele celelalte (continuând acest tronson la ambele capete) vor fi licitate mai târziu în acest an, respectiv bucata vestică până la M8 (care va conecta M5 cu M4) și cea estică până la centura Békéscsaba. Hartă cu toate aceste tronsoane aici.
Este remarcat că de la viitoarea extremitate estică a M44 până la frontiera cu România avem:
- centura Békéscsaba (2x1 cu intersecții la nivel);
- drum expres 2x2 separat între Békéscsaba și Gyula;
- centura Gyula (2x1 cu intersecții la nivel).
Este deci greu de crezut că M44 va fi continuată în viitorul previzibil până în frontiera HU/RO... poate doar dacă și noi am face ceea ce este prevăzut în Legea 363/2006.
...Nu știu câți cunoașteți acest fapt, dar această lege chiar prevede o autostradă pe teritoriul României (nu drum expres) până la frontieră între Chișineu Criș și Vărșand ;) (vezi aici)

4. M2 între M0 și Vác. 19,6 km între km 17+535 – 37+150.
Lărgirea la drum expres cu patru benzi a "autostrăzii cu o singură cale" M2 până la sudest de Vác. Hartă aici.
A se observa că nu s-a licitat întregul M2, rămânând 11 km dinspre nord la profil 1x2. Probabil această decizie a fost luată în lumina ponderii covârșitoare a traficului local / de navetă în defavoarea celui de lung parcurs pe M2.

Tot zilele trecute a fost atribuit contractul pentru construcția autostrăzii M35 între Debrecen și M4 (reprezentată cu 5 pe harta de mai sus). Mai exact, excluzând o porțiune de câțiva kilometri de lângă Debrecen, care împreună cu centura sud Debrecen (viitorul drum 481 între viitoarea M35 și DN 47) constituie obiectul unui alt contract, atribuit în trecut.
Contractul (5) include și viitorul nod M4 x M35 x M47, a cărei dispunere finală este prezentată mai jos. Într-o primă etapă, având în vedere că se vor executa doar M35 (înspre nord) și M4 înspre est, se va amenaja o variantă la nivel a acestuia.

Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling