News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

#975
Da A6-A3 Lyulin-Struma sunt una si aceiași autostrada, nu sti când se termină una și începe cealaltă,  doar după indicatoare rutiere Îți dai seama.  A6 Lyulin nu are treabă cu viitoarea autostrada către Skopie, natural aceasta ar trebui să înceapă din A3 lângă Dupnitsa. A6 a fost concepută ca o ocolitoarea de vest a Sofiei pe directia Belgrad-Sofia-Atena, la nord aceasta se continua cu noua centură de vest, secțiunea întâi fiind aproape gata.  Secțiunea doi se va termina într-un nod pe trei nivele legând A0, A7 si centura de nord. Natural drumul spre Kulata începe din Bulevardul Tar Boris III, Sofia si se continua cu drumui I-1 către Pernik si de aici începe si A3. Mare parte din drumul Sofia-Pernik este la nivel de drum expres.

alecu26

 9) Drumul expres Vidin-Botevgrad, guvernul actual nu mai doreste construirea lui, datorita traficului slab si neinplicarii partii romane de a crea infrastuctura necesara.

chiar sunt nesimtiti aici Bulgarii. Dupa ce au tras atat de mult sa faca podul la Vidin...care oricum nu e pe un coridor natural de tranzit...sau nu mai este intre timp (de cand a fost ganditi el) acum au lasat varza infrastructura de acces din partea lor.

Noi avem un DN 56A excelent, si in maxim 1 an de zile un Calafat Craiova excelent, plus ca ceva planuri pe hartie sunt pentru A6...care oricum e coridor european.

Pai pe unde va merge partea sudica a coridorului IV sud...daca ei nu fac nimic? De la Vidin....sau Craiova o ia spre Sarbi?? (ar fi o idee ca de la Vidin sa se mearga spre Nis sau Parajin direct, in functie de care e mai usor accesibil, fiindca pare zona grea acolo).
Drumurile noastre POATE;

frunzaverde

Quote from: cezar-mario2012 on September 03, 2014, 09:51:41 AMNatural drumul spre Kulata începe din Bulevardul Tar Boris III, Sofia si se continua cu drumui I-1 către Pernik si de aici începe si A3. Mare parte din drumul Sofia-Pernik este la nivel de drum expres.

Cand au facut planificarea, acum multe decenii, prin '75, A3 urma sa fie Sofia - Pernik - Blagoevgrad. Prima etapa a fost centura Blagoevgradului la standard de autostrada (benzi de 3.5, iluminata complet, banda de urgenta). A doua a fost ce e azi I-1 Sofia - Pernik. N-a fost finalizata niciodata. Culmea, in acelasi proiect, au finalizat Pernik - Radomir  ca "drum expres" cu gandul upgradarii lui ulterioare - prin Pernik de exemplu a fost construit ca autostrada urbana, cu spatiu de siguranta si exclusiv cu intersectii denivelate. De ce au abandonat proiectul, nu stiu, la fel cum nu stiu daca A3 se va termina in A6 pentru totdeauna sau daca se va continua vreodata inspre Sofia prin alta parte.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

marius_ar

Un film lung si plictisitor cu Autostrada M7 de la granita cu Croatia (Gorican/Letenye) pana la A0 (Budapesta)

http://www.youtube.com/v/mkYfp_4nPW0

MRS

Dezvoltarea infrastructurii rutiere in sudul Bulgariei, regiunea Haskovo:



Saracie mare... echipamente antice...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

alecu26

dar..se face. Intradevar...competitia pe preturi in Bulgaria e acerba si foarte foarte greu patrund companii mai vestice. Mult mai greu chiar si fata de Romania.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Probabil asa se va continua de la Bors A3-ul nostru pana la finalizarea M4
M35 cu traseul deviat fata de planurile initiale, ocolind zonele protejate Natura2000

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

cum arata pe un ggogle maps? ca aici nu reusesc sa ma orientez.
Drumurile noastre POATE;


alecu26

interesanta optiune....de aia nu intelegeam ce se intampla acolo.

Deci va exista un M4 (chiar imi vine greu sa cred ca va exista). De unde pana unde sa mearga? Evident pe teritoriul Romaniei nu va avea contiunuitate....

Iar M35....ca legatura intre M3 si M5 si a noastra autostrada (sau DX) Arad-Oradea....ar fi mult prea aproape...mai ales ca ar trebui sa consideram Europa ca un tot unitar...nu ca cele doua drumuri sunt in tari diferite.
Drumurile noastre POATE;

bgd77

Traseul M4 pe wikipedia: link

Din cate imi dau seama nu e pe lista de prioritati.

alecu26

imi vine greu sa cred ca va avea candva trafic aceasta autostrada...odata ce s-au construit 2 autostraazi...si ele oricum apropiate...(M3-M5).
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

La ora actuale exista trafic ridicat pe 4 national la Unguri si lucrarile in zona Szolnok ( la M4) sunt sustinute.

Cum M4 nu va fi gata inainte de 202x vin cu aceasta legatura M35 de 23-24km si apoi o scurta bucata din M4 spre noi sa se poata lega de A3 Suplacu-Bors. Cam asta e strategia lor pt 2016-2018.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

posibil sa fie trafic...dar avand in vedere existenta celor doua autostrazi...as zice ca e doar trafic local.

Iar de acea legatura...doar ziceam ca nu ma asteptam ca asta sa fie solutia. Eu credeam ca legatura la noi este de fapt cu autostrada Budapesta-Debrecen-Bors (Oradea).

PS: ce lucrari in zona Szolnok? din ce vad eu....acolo e deja un half profile?

PS2: intradevar...legatura directa Budapesta-Oradea e cam pe traseul lui E60 (drumul national 4 al ungurilor). S-ar putea totusi sa aiba trafic in viitor, "furand"" din traficul lui M3 si M5. Acum vad ca totusi M3 ocoleste multisor, daca vrei Oradea. Pacat ca nu s-a facut prima data M4....dar probabil s-a considerat prea aproape de M3.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Quote from: alecu26 on September 15, 2014, 06:01:20 PM

PS: ce lucrari in zona Szolnok? din ce vad eu....acolo e deja un half profile?

PS2: intradevar...legatura directa Budapesta-Oradea e cam pe traseul lui E60 (drumul national 4 al ungurilor). S-ar putea totusi sa aiba trafic in viitor, "furand"" din traficul lui M3 si M5. Acum vad ca totusi M3 ocoleste multisor, daca vrei Oradea. Pacat ca nu s-a facut prima data M4....dar probabil s-a considerat prea aproape de M3.

Se face direct M4 pe partea de nord a orasului de la Abony pana la Törökszentmiklós (30 si ceva de km inclusiv pot peste Tisza)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe