Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bogdymol

^ Nu e neaparat mai ieftin. Pasajul ala costa, si nu putin.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

mie nu mi se pare atat de buna ideea pentru ca:

Pasajul acela, in semicerc, desi are rol estetic:
- costa mai mult decat un spatiu de servicii (practic ce au facut ei acolo este un nod dar fara legaturi cu un alt drum).
- ca sofer trebuie sa te intorci de 2 ori
- spatiul de servicii poate fi inchiriat/concesionat, astfel incat statul poate castiga de 2 ori mai multi bani decat de pe un singur spatiu de servicii.
- un incepator va fi complet derutat pentru ca sunt foarte putine de acest fel.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

MHN

^^
In Austria am vazut mai multe de acest tip, cu indicatoare si panouri de semnalizare impecabile, evident.

ashbird

poate avea rol si de intoarcere pe autostrada!!!!
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

ovicor

Poate fi folosit de loc de rendez- vous, un roman din Arad se intalneste cu o unguroaica din Szeged, rezolva gresarea masinii, apoi se intorc, fiecare, de unde au venit !

Raducu Popa

Ce se mai observa sunt copacii de pe marginea drumului, parcari...ceea ce la noi nu prea sunt, din pacate.

dr4qul4

nu cred ca era nevoie de loc de intoarcere. tronsonul nu este foarte lung si mai are si un alt nod intermediar.

copacii aia sunt doar de decor.  :lol:
vor creste atat de mari peste 30 de ani.

daca va uitati pe A1 buc-Pitesti veti vedea ca si noi avem boscheti pe marginea drumului.


Dar, cam asta se intampla cand deja ai umplut tara de autostrazi: incepi sa acorzi importanta si aspectului, si trebuie sa tinem cont ca arata foarte bine.
noi, momentan mai avem vreo 2000 de km de construit si abia dupa ne putem gandi la asa ceva.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

sebba

la min. 2:40 se vede si un roman ce aduce masini din Germania, pe platforma :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

cezar-mario2012

Nu este roman este un bulgar din Ruse :lol:

sebba

^ah.... deci numarul de BG era pe bune, credeam ca e de-al nostru :))))))

cat despre proiect... ce sa zic... multe noduri, multe parcari, multi pomi... cum era aia cu "arata asa de bine ca iti vine sa te muti acolo"?
Sailing away! S/Y Haimana

cezar-mario2012

Stire noua preluata de pe SSC-ul bulgaresc editata de un grec: Kozi1989 "Very good news!!! Last Greek part of highway E-79 Thessaloniki - Promahonas - Kulata was signed on 18th of February!!! Its a very bad part with lot of holes on the road!!! 9km length. Its after Greek borders 2-4 km. Its a Frozen part from 2008!!! It will be ready on September 2014!!!"



A3 Struma, Lot 2 :



A3 Struma, Lot 4 :



Lucrarile evolueaza pe ambele loturi, momentan se lucreaza la terasamente si structuri. Imagini preluate de pe SSC-ul bulgaresc

cezar-mario2012

Stiri despre A3 Struma:

"Bulgaria's Struma Highway Lot 3 Bid Announced in 2015.
The bids for the construction of Lot 3 of Bulgaria's Struma Highway will be announced in 2014 or by mid-2015, according to Regional Development Minister Desislava Terzieva. The Lot 3 (Blagoevgrad - Sandanski) construction is a top priority in the new program period, Minister Terzieva stressed, cited by Bulgarian News Agency. The funds for the overall completion of the highway have been provided under the new Operational program on Transport and Transport Infrastructure. Some eight modern recreation areas, and 20-25 decares for gas stations and food courts will be created on the route of Struma Highway. There will also be three helipads suitable for emergency evacuation, a control center for servicing the two tunnels and the highway where there will be winter maintenance equipment, ambulances, fire apparatus and surveillance cameras. The center will spread on an area of about 40 decares and will be located between the towns of Krupnik and Simitli. The total length of the Struma highway from the village of Daskalovo to the Greek border is 150 km. It is part of the Pan-European Transport Corridor IV and the Trans-European North-South Highway."
...si:

  "The Longest Tunnel In Europe to Be Built in Bulgaria
The longest road tunnel in Europe will be built along the new stretch of the  Struma highway in Bulgaria. It will be underneath the Kresna gorge between Bulgaria's towns Blagoevgrad and Sandanski.  The total length of the two tunnels will be almost 37 kilometers.
The tunnels are required for environmental reasons and will be dug in at 30 meters underground. The total length of the highway stretch will be 65 kilometers. "This is the longest tunnel facility in Europe and the second longest in the world," said the Minister of Regional Development Desislava Terzieva at a press conference. The planned speed along the stretch is 120 km/h. The projected cost is BGN 1.7B. According to Terzieva the tenders for the construction will start by the middle of this year and will continue through 2014. She said the Struma highway will be toll free. There will also be three helipads suitable for emergency evacuation, a control center for servicing the two tunnels and the highway where there will be winter maintenance equipment, ambulances, fire apparatus and surveillance cameras. The center will spread on an area of about 40 decares and will be located between the towns of Krupnik and Simitli. "       Conform : www.novinite.com

In rezumat: acum o saptamana s-a semnat contractele pentru descarcarea arheologica si urmeaza ca incepand din luna iunie pana la inceputul anului viitor sa inceapa si constructia lotului 3 din A3 Struma. Lotul este impartit pe mai multe subloturi si constructia va demara cu zonele mai usoare, iar lotul ce contine tunelul cel mare va demara ultimul.

cezar-mario2012

De pe SSC-ul o imagine cu variantele de traseu pentru A2 Hemus (Yablanitsa-Shumen) ce sunt analizate de API Bulgaria:


cezar-mario2012

 Si aici o harta foarte colorata cu variantele de traseu pentru ocolitoarea orasului Kazdhali, tot de pe SSC-ul bulgaresc:


davyl

#839
Multumim de info cezar-mario2012. Se pare ca va fi foarte impresionant acel tunel. Si mai ales vestea, ca acel segment de autostrada nu va fi cu plata, e extraordinara! :)

Daca se va reusi si demararea drumului expres de la Vidin catre autostrada spre Sofia, atunci putem vorbi de o legatura buna prin Calafat-Vidin catre Kulata (Grecia). Dar chiar si fara acest drum expres, terminarea centurilor la Montana si Vratsa ar fi ceva extraordinar!