News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

#780
Da, filmul este la inaugurarea drumului,  de astăzi la ora 11:00, a avut loc. Orașul Kardzhali nu are centură,  exista niște variante de  proiect, dar nimic concret deocamdată.  Este foarte greu de realizat o centură,  orasul se gaseste intre munti si  este flancat de două lacuri de acumulare,  se găsește chiar la baza unui baraj asemanator cu Vidrarul. Drumul I-5 trece prin oras, dar este usor de tranzitat, in mare parte drumul este 2x2 cu spațiul verde intre sensurile de mers.

panda80

http://www.openstreetmap.org/export#map=12/41.3820/25.3976 Drumul nou in openstreetmap. Este foarte bine trasat, nu trece prin nici o localitate si usureaza accesul atat catre Makaza cat si spre Zlatograd.

Tavi

Merci panda80! O sa urmaresc in zilele urmatoare sa vedem ce video apar din zona.

cezar-mario2012

Ieri la inaugurarea noului tronson de drum,  ministrul de resort,  a afirmat ca ultimul tronson din zona ce a rămas de construit este centura orașului Kardzhali. Tronsonul este deja proiectat si mai trebuie facut parametrii tehnici,  iar până la sfârșitul anului municipalitatea trebuie să facă exproprierile de pe traseu. Lucrările o să înceapă la începutul anului viitor si vor costa 156 mil. leva, aproximativ 80 mil. €. Bulgaria așteaptă ca autoritatea competenta din Grecia să renunțe la restricțiile de 7.5 t impuse,  pentru a putea valorifica cat mai mult traseul si pentru a ajuta la economia regiunii.

Tavi

Din punctul meu de vedere sa lase frumusete de traseu si asfalt nou in pace si "greii" sa mearga pe alt traseu. Cel nou sa raman pentru trafic usor :)

cezar-mario2012

#785
Zona este destul de săracă,  cu populației majoritară de etnie turca, destul de prigonita in perioada comunista. Problema traficului greu, va fi rezolvata până la vară prin instalarea unui cântar la punctul de trecere a frontierei. Regiunea are si un potențial turistic ridicat,  in raza de maxim 30 km in jurul orașului Kardzhali sunt mai multe monumente,  atat istorice,  cat si naturale. Menționez cateva: Cetatea Perperikon-cea mai mare  cetate Tracica, Templul Tatul-mormântul lui Orfeu si fenomenul natural "Nunta de Piatra".

user201

O filmare cu stadiul lucrărilor la centura Sofiei, în continuarea autostrăzii Lyulin, se găsește pe SCC aici. Din câte știu, ar trebui să termine lucrările pe acea secțiune până prin Iunie-Iulie anul acesta.

Un calup destul de mare de poze, de pe lotul 4 al A3 Struma, de la granița cu Grecia se găsește to pe SCC aici . Partea bună este că autorul laudă ritmul accelerat al lucrărilor și dincolo de graniță, în Grecia.

Ceva poze de pe lotul 2 al A3 Struma, cel atribuit în august 2013 găsiți aici , aici și aici .

davyl

Superb user201. Multumim de info si update! Se pare ca bulgarii trag si ei cat pot de tare sa termine ce au inceput.

user201

Da, și eu zic că trag tare pe multe șantiere.
Și pe lângă updaterurile făcute, mai lucrează și la ocolitoarea Vratsa pe Botevgrad - Vidin, dar nu am găsit poze foarte actuale( de săptămâna asta ) și la A4 Maritsa, spre Turcia cu ceva poze tot de pe SCC aici , aici și aici . Au și o climă mai blândă, deși văd zăpadă și în acele poze.

hadrian

Quote from: user201 on February 06, 2014, 09:00:32 AM
Partea bună este că autorul laudă ritmul accelerat al lucrărilor și dincolo de graniță, în Grecia.
Deci in Bg se lucreaza la, lot 2 si 4.Bun.
In Grecia de la Kulata pana la intrarea pe A25 cam care ar fi traseul si pe unde se lucreaza?

cezar-mario2012

#790
 Referitor la traseul Ruse-Makaza, sectiunea noua dintre Kardzhali-Podkova, pe hartii nu a aparut inca, dar sunt indicatoare ce va ghideaza catre drumul nou. Drumul este I-5 din Kardzhali catre Dzhebel cam 8.2 km dupa care se intra pe nou drum (la stanga). Drumul nou are o lungime de 24.2 km si este liber, fara localitatii, pentru cei care merg mai departe catre punctul de trecere a frontierei de la Makaza mai sunt 18 km de mers. Per total sunt cam 51 km intre Kardzhali si Makaza.



Daca vreti sa mergeti catre Zlatograd, din noul drum se urmareste iesirea catre Fotinovo, drumul de legatura are 2.3 km si apoi se merge inspre Zlatograd. Drumul dintre Kardzhali si Makaza este foarte bun, despre drumul dintre Fotinovo si Zlatograd nu sunt informatii.

Poza preluata din ziarul local din Kardzhali, varianta online "24 Rodopi".

user201

@hadrian
Din vară am văzut că deja lucrau la porțiunea lipsă de lângă orașul Serres până la 2+2-ul din munți și mă gândesc că lucrează și pe lângă Sidirokastro unde treceai prin localitate, deși autostrada ce trece pe lângă părea gata.

cezar-mario2012

 Lucrarile pe sectiunile autostrazii A3 Struma, lot 2 si lot 4 sunt in desfasurare si acuma. Lucrarile la lot 4 de 14 km sunt in intarziere si trebuiesc finalizate in luna iunie sau iulie.









Pe lotul 2, lucrarile arata foarte incurajatoare, tinand cont ca au inceput in octomrie 2013.











Pozele sunt preluate dupa SSC bulgaresc, si nu pot sa ma abtin sa nu pun si aceasta o poza de pe A3 Struma, facuta de Galin Gradev, fotograf profesionist de meserie.


cezar-mario2012

 Referitor la ce a spus mai devreme "user201" despre centura orasului Vratsa, ce face parte din Drumul expres Vidin-Botevgrag, mai adaug urmatoarele : se lucraza la sectiunea noua a centuri in continuarea celei vechi, si sper ca o sa modernizeze si partea veche ce era din dale de beton.



Cu rosu este sectiunea noua. Alte stiri de pe acest traseu: se lucreaza la ocolitoarea orasului Montana, s-a aprobat varianta de traseul pentru sectiunea drumului I-1 expres intre Rujintsi-Montana  de la km 61+750 la km 102+060 si este in analiza varianta de traseu pentru  pentru sectiunea drumului I-1 expres intre Montana-Vratsa de la km 111+305 la 140+008. Pentru sectiunea dintre Montana si Vratsa sunt trei variante de traseu, primul este cel mai bun fiind propus un traseu nou, la est, paralel cu drumul vechi, varianta doi este un traseu partial nou si include sectiuni din drumul vechi modernizandul pentru noile cerinte, varianta trei este cea mai proasta, propune transformarea drumului vechi in drum expres.



Hartile sunt preluate de pe SSC-ul bulgaresc.

cezar-mario2012

#794
 Stirii despre centura de vest a Sofiei au mai fost, dar merita ca aceasta sa fie mai aprofundata. Pe data de 23.01.2014, ministrul de resort din bulgaria a facut o vizita pe santierul Centurii de Vest a orasului Sofia:

"The Minister of Regional Development Desislava Terzieva and the Chairman of the Management Board of Road Infrastructure Agency, Eng. Stefan Chaykov checked the construction progress of section 1 of the Western Arc of Sofia Ring Road (road ІІ-18) from km 59+400 to km 61+629 and from km 0+000 to km 0+780. The Project is cо-financed by the Cohesion Fund of the European Union and the national budget under Operational Program on Transport 2007-2013.
The Project is being implemented within schedule. The work has not been stopped and the first section of about 3 km from the Western Arc of the Ring Road should be completed in July this year, Minister Terzieva declared. The traffic from and to Sofia will be considerably alleviated with the construction of the section, the traffic jams will be reduced in number and traveling will be much safer, the Regional Minister indicated.
Three big facilities are being constructed on the section – a road junction at Tsaritsa Yoana Blvd., which includes a scaffold bridge with 18 spans, a road junction at Slivnitsa Blvd. with a scaffold bridge with 12 spans and a bridge at the Kakach River.
The road junction at Slivnitsa Blvd. was designed in three levels. The passage through the road connection without any conflicts will be provided with its construction, the transport servicing of the international and domestic traffic will be improved, the safety and the security in traveling will be increased, Eng. Chaykov explained.
The first level is under the level of the existing crossroad. The transit traffic along Sofia Ring Road in the direction north – south will be performed on it. The second level is at the level of the terrain and will be a roundabout with two arched bridges over Sofia Ring Road. The third level will be a scaffold bridge above the level of the present crossroad. The transit flow in the direction Slivnitsa Blvd. – Border Control Checkpoint Kalotina will pass along it.
The route of section 1 of the Western Arc of Sofia Ring Road is between the road junction of Lyulin Motorway and Sofia Ring Road and ends after the bridge over the Kakach River. The width of the road is 46 m. It includes a direct route, a dividing strip, dividing strips between the inlet carriageways and the direct route, sidewalks and so on.
The Contractor is Association Trace SOP DZZD. The value of the Contract is BGN 47 820 000 inclusive of VAT. DZZD Association Patconsult 2000-TRI S will exercise the construction supervision. Their Contract is in the amount BGN 1 171 800 inclusive of VAT. The author supervision will be exercised by SP LUDMIL KOLAROV - KANEL. The Contract is in the amount of BGN 96 000 inclusive of VAT.
The Western Arc of Sofia Ring Road is a continuation of Lyulin Motorway and constitutes a part of Corridor IV of Trans-European Transport Network connecting Vidin with Kulata."
       
Sursa www.API.bg


Sunt cateva lucruri ce am de subliniat:
1. Sectiune este de 3 km si este in continuarea autostrazii A6 Lyulin pana la trecererea de peste raul Kakach;
2. Are doua pasaje denivelate, din care unul pe TREI NIVELE;
3. Latimea drumului este de 46 m, cea ce inseamna 5x5, de fapt o sa fie ca pe centura de sud, sectorul nou 3x3 central si 2x2 lateral.

Concluzie: unii au viziune si nu se mai scarpina in cur, dand solutii de genul sens giratoriu la intersectarea CB cu DN1A, CB cu DN1 sau nodurile criminale da la Tunari si Stefanesti.














Poze preluate tot de pe API Bulgaria.