News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohnDoe

Asphalt in the tunnels of Botevgrad - Mezdra - Lot-2 (07.06.2024)


P.S. o sa pun titlul din YT, in original si traducerea in engleza.
Acum am noroc, mie imi apare direct in engleza.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

gicu

#4921
Un video de pe Skyscrapercity de la început de iunie cu M44 între Kecskemet și Szentkiraly, tronsonul care leagă M44 la rețeaua de autostrăzi din Ungaria. Descrierea video-ului este asta:

QuoteO parte semnificativă a pistei principale are deja un strat de asfalt pe secțiunea dintre Kecskemét și Szentkirály.


pentium10

Contract castigat de Duna Asfalt pentru BUILD, 17.6 km de M49 Ungaria, bucata verde pana la granita Romania.
Tot ei lucreaza si pe bucata rosie, bucata care care are termen 2026.



Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

TibiV

Quote from: pentium10 on July 15, 2024, 11:52:07 AMContract castigat de Duna Asfalt pentru BUILD, 17.6 km de M49 Ungaria, bucata verde pana la granita Romania.
Care este termenul pentru bucata verde?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pentium10

nu e trecut nicaieri, dar Duna Asfalt nu mai poate, e similar cum e UMB, cu contracte pe M6, M60 (pod la Mohácsi) M44, M49, M4 + MKIF
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Adrian.TM

^
De M6 au scapat, ca este gata, iar M44 posibil sa il finalizeze ori pe final de an, ori in primul trimestru al anului viitor (bucata pana la M5-Kecskemet).

voicul

#4926
Cum au scapat? Vad ca pe Maps nu e nimic. E gata si nu apare sau aproape gata si ii dau drumul curand.

LE - am dat zoom si am vazut ca partea din H e gata.

N-ar strica ca atace M8 si M9 sa faciliteze accesul spre Croatia/Italia.

Adrian.TM

^
Din cate am inteles, au in plan sa faca M9-le pana la granita cu Serbia de la Tompa (chiar la nord de orașul sârbesc Subotica).Doar ca sunt doar planuri, momentan, asadar, nu o luati ca sursa sigura :D .


panda80

#4929
Drumul M1 in Republica Moldova, intre Chișinău si granita cu Romania (Leuseni/Albita). Un drum bun, cu o geometrie ok, trece prin foarte putine sate, placut de condus:


tom_sawyer

#4930
Technical control over the project documentation for the construction of the Borca-Zrenjanin highway section is the next step - Corridors of Serbia have issued a tender
29.07.2024

Corridors of Serbia announced a tender for the technical control of project documentation for the implementation of the Belgrade-Zrenjanin-Novi Sad highway construction project (section 1 from Borca to Zrenjanin).

The technical control, as can be seen, refers to the project documentation for five phases, i.e. five subdivisions from kilometre zero to roughly 67th kilometre.

• Phase 1 - Subdivision 1: km 0+000 to km 11+500 (including the bridge over the river Tamish km 6+330)
• Phase 2 - Subdivision 2: km 11+500 to km 31+200
• Phase 3 – Subsection 4: bridge over the river Tamish km 39+275 and bridge over the river Begej km 57+853
• Phase 4 - Subsection 3 (excluding the bridge over the river Tamish km 39+275): km 31+200 to km 48+000
• Phase 5 - Subsection 4 (excluding the bridge over the Begej river km 57+853): km 48+000 to km 67+662.46

The project involves the construction of a complete profile of the highway, between the Belgrade settlement of Ovča and Zrenjanin (Section 1) and Zrenjanin and Novi Sad (Section 2), with all road facilities and graded intersections, as well as about 5.5 kilometers of high-speed traffic in the Novi Sad area. It is also planned to rehabilitate, modernize and upgrade the existing network of state roads of the first and second order in the corridor zone. The route corridor connects settlements on the stretch from Borča to Zrenjanin, then from Zrenjanin to Novi Sad and passes mainly through flat (arable) land.

The framework commercial contract on the design and execution of works on the Belgrade-Zrenjanin-Novi Sad highway was concluded between the Government of Serbia and China Shandong International Economic and Technical Cooperation Group, Ltd. The framework commercial contract foresees the phased implementation of the project, whereby each of the mentioned sections constitutes one or more separate phases.

The estimated value of the purchase is RSD 135 million without VAT.

The deadline for submitting offers is September 2.

ekapija.com

pasadia

In replica la mesajul asta (off-topic acolo, pe threadul de A1) din care pun de altfel un citat

Quotein ceea ce priveste ukraina, ca sa o reconstruiesti, mai intai trebuie sa o legi de europa, deci A8 poate fi in carti mai departe.

Asa m-am saturat de povestea asta cu A8-ul pe care il construim noi ca sa legam Odessa de Budapesta incat nu-mi vine sa cred ca inca e perpetuata. Sa o luam in ordine:

1. In mare masura NIMENI de aici de pe forum nu a dovedit ca cunoaste starea reala a infrastructurii ucrainene. In plus importanta investitiilor s-ar mai putea schimba pana la o posibila pace functie de starea reala a drumurilor la momentul respectiv.

2. Pentru Ucraina, traditional, legatura cu Europa se face pe axa Kiev - Lvov - Cracovia (spre Polonia). Cu o varianta alternativa, aparuta in urma trasarii granitelor dupa WW1 si WW2, in care transcarpatia a ajuns in spatiu ex-sovietiv, varianta alternativa pe traseul Ternopil - Muchacevo - Budapesta, adica direct Ucraina - Ungaria (varianta sugerata de altfel si de Gmaps cand ii ceri ACUM un traseu intre Odessa si Budapesta)

3. Un ipotetic traseu pe A8, care ar lega  sudul Ucrainei de Ungaria, nu e cu mult mai scurt decat traseul exclusiv prin Ucraina. Diferenta e de maxim 100 de km la o distanta totala de peste 1200 de km (deci o diferenta de 7-8%).

4. Prin urmare sunt absolut convins ca, daca se va pune problema investirii unor fonduri europene in infrastructura rutiera care sa asigure conexiunea cu Europa, ele vor privi in primul rand axa Lvov - Kiev si ulterior principalele coridoare INTERNE din Ucraina (Kiev - Odessa, Lvov - Dnipro) functie de starea acestora post - razboi.

5. Alte conexiuni externe importante pentru nevoile reale ucrainene vor fi prin Transcarpatia (deci o traversare a Carpatilor exclusiv pe teritoriul ucrainean) si probabil Odessa - Galati (pentru a conecta capacitatile portuare romanesti la infrastructura agricola ucraineana). Nu cred ca conectarea prin Moldova si ROmania va fi importanta ci doar simbolica.

6. A8-ul ar trebui sa il justificam exclusiv prin nevoile Romaniei si, partial, prin cele ale republicii Moldova. Nu prin nevoile ucrainene caic nu se aplica.

tom_sawyer

#4932
Autor: Institutul de Arhitectură și Construcții Novi Sad

Traseul rutier al autostrăzii de la așezarea Ovča din Belgrad prin Zrenjanin până la Novi Sad este o ramură a rețelei rutiere primare a Serbiei, care ar trebui să accelereze și să eficientizeze fluxurile existente pe distanță lungă pe acest drum principal.



Traseul noii autostrăzi Belgrad - Zrenjanin din tangenta de nord a Belgradului la drumul către Jabučki Rit. Lungimea traseului este de aproximativ 2800 de metri.


tom_sawyer

#4933
Tunelul Sopron din Ungaria (M85), 780 m:

- apr 2020, lucrări pregătitoare
- oct 2020, începerea efectivă a forării

- Inaugurare: dec 2024
https://magyarepitok.hu/utepites/2024/08/jo-uton-jar-az-m85-os-alagut-finomhangolasa


Ionut

Deci 4 ani.
Nu știu relieful. Dar presupun că similar cu LD2 & CdA.