News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

Este Dx, dar la ei Dx este drum cu intersecții la nivel de tip sens giratoriu, pentru zonele adiacente cu case se face un alt drum paralel  cu Dx ce se intersectează prin sensuri giratorii

dr4qul4

si noi ne plangem ca avem acostament pietruit sau chiar asfaltat dar ingust de "doar" 1,5 m
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

#4892
Quote from: tom_sawyer on February 19, 2024, 12:45:01 PMTunelul ,,Zheleznitsa" a fost construit de către Consorțiul ,,AM STRUMA TUNNEL 2018", la care participă: ,,GPI GROUP" AD, ,,GLOBAL CONSTRUCTION" OOD și ,,VIA PLAN" EOOD. Valoarea contractului este de 215.362.525,40 BGN fără TVA.

Supravegherea construcției este efectuată de ,,Plan Invest Zheleznitsa" DZZD. Asociația include: ,,PLAN INVEST PLOVDIV", ,,INFRA PROJECT CONSULT" EOOD, ,,Askos 03" EOOD, ,,SEARCH CORPORATION SRL". Valoarea contractului este de 3.994.440 BGN fără TVA.


Bulgaria: EPPO leads evidence-gathering searches in probe into Zheleznitsa tunnel

Today, at the request of the European Public Prosecutor's Office (EPPO) in Sofia (Bulgaria), searches are taking place in six companies and four private houses in two Bulgarian districts. The searches are intended to gather evidence in a suspected case of embezzlement, misuse of EU funds and money laundering linked to the construction of the Zheleznitsa tunnel, the longest road tunnel in Bulgaria that was recently opened for traffic.

The construction of the Zheleznitsa tunnel along the Struma motorway was led by the Bulgarian Road Infrastructure Agency who contracted a consortium of three companies to implement the project, co-financed by the European Cohesion Fund, under the Operational Programme "Transport and transport infrastructure" (2014-2020). The contractor received approximately BGN 185 million (around €95,6 million), 85% of which was financed by EU funds.
After a signal received by Bulgaria's State Agency for National Security (ДАНС), the EPPO in Sofia opened an investigation, which uncovered that one of the companies that is part of the consortium is suspected of several criminal offences, including embezzlement, misuse of EU funds and money laundering. The company under investigation allegedly made, in a very short time, several fictitious money transfers amounting to more than BGN 11 million (€5,6 million) to a chain of hollow companies, which led to a withdrawal of high amounts of cash by individuals with criminal records. These companies and individuals are also appearing in another ongoing EPPO investigation concerning infrastructure projects in the railway sector.

The investigation is ongoing, in order to ascertain the nature and extent of the suspected criminal activities. Today's searches were conducted by the General Directorate of the National Police (ГДНП) and the State Agency for National Security (ДАНС).

The EPPO is the independent public prosecution office of the European Union. It is responsible for investigating, prosecuting and bringing to judgment crimes against the financial interests of the EU.

www.eppo.europa.eu/en/news/bulgaria-eppo-leads-evidence-gathering-searches-probe-zheleznitsa-tunnel

oneLess

Quote from: tom_sawyer on February 19, 2024, 12:45:01 PMPe 20 februarie, traficul va fi deschis prin cel mai lung tunel rutier ,,Zheleznitsa" pe AM ,,Struma"
... ...
Tunelul ,,Zheleznitsa" a fost construit de către Consorțiul ,,AM STRUMA TUNNEL 2018", la care participă: ,,GPI GROUP" AD, ,,GLOBAL CONSTRUCTION" OOD și ,,VIA PLAN" EOOD. Valoarea contractului este de 215.362.525,40 BGN fără TVA.
Supravegherea construcției este efectuată de ,,Plan Invest Zheleznitsa" DZZD. Asociația include: ,,PLAN INVEST PLOVDIV", ,,INFRA PROJECT CONSULT" EOOD, ,,Askos 03" EOOD, ,,SEARCH CORPORATION SRL". Valoarea contractului este de 3.994.440 BGN fără TVA.
... ...

^ Avem valoare și peste hotare !  :D

Dani

Quote from: dr4qul4 on March 24, 2024, 12:10:34 AMInteresant M7. Oare cand vor ajunge la Golubac, pentru ca de acolo mai raman 110 km pana la Portile de Fier.

S-a facut chiar astazi o declaratie oficiala, primii 30 de km se vor finaliza pana la finalul acestui an, iar intregul traseu pana la Golubac pana la finalul lui 2025.

tom_sawyer

#4895
Banatul primește prima autostradă - va lega patru orașe, va avea patru poduri peste râuri
02.04.2024

Banatul va primi o autostradă pentru prima dată în istorie. Drumul lung de 105 de kilometri va lega Belgradul, Pančevo, Novi Sad și Zrenjanin. Pe traseul autostrăzii este planificată construirea a patru poduri mari - două poduri peste Tamis, un pod peste Begei și un pod peste Tisa - și patru poduri peste canale și treceri de drumuri, precum și peste treceri de cale ferată. De asemenea, vor fi construite 20 de pasaje supraterane, șapte pasaje subterane și 47 de canale.

Un șantier mare în Jabučki Rit. Lucrările pregătitoare pentru construcția autostrăzii Belgrad - Novi Sad - Zrenjanin sunt în derulare. Antreprenorul este compania chineză ,,Shandong Hi-Speed Group", iar Lu Junfeng este unul dintre principalii ingineri, care a lucrat deja la multe proiecte în Serbia.

"Sunt aici de aproape opt ani, de la primul proiect. M-am obișnuit deja să trăiesc și să lucrez aici. Lucrez cu colegi și prieteni din Serbia, lucrăm și ne bucurăm împreună, e frumos", spune Lu Yunfeng .

Pe teren sunt peste zece mașini de construcții. Se știe că în această zonă există apă subterană, iar în prezent se extrage nisip care, atunci când este uscat, va fi folosit pentru umplerea drumului.

,,Deoarece aici este câmpie, această porțiune nu va fi dificil de făcut, doar că va dura mai mult timp pentru a transporta, deoarece multe runde de nisip vor fi transportate în unitate", a spus Lu Yunfeng.

,,În aproximativ o lună, depinde de aprobarea pentru autorizația de construcție, se va testa humus pe traseu, se va testa solul, iar nisipul care s-a uscat va începe să fie încorporat în traseu. Laboratorul nostru a început deja pentru testarea probelor de sol pentru terasament.Rezultatul este pozitiv si poate fi montat.Podurile vor fi solicitante pentru ca sunt multe. Se pregateste documentatia de proiect pentru ele si de indata ce va fi gata vom trimite utilaje si echipaje. să le construim", spune Lu Yunfeng.

Compania chineză intenționează să deschidă un șantier în vecinătatea Zrenjanin la un moment dat, i.e. că lucrările se execută simultan din ambele sensuri.

Este planificată conectarea autostrăzii din Belgrad cu șoseaua de centură de lângă Ovča, iar mai întâi va fi construită tronsonul de la nodul Ovča până la nodul Glogonj Jabuka.

https://www.rts.rs//upload//media/2024/3/1/18/21/396/2514930/auto-put-bg-ns-zr.mp4

rts.rs



panda80

#4896
Am mers pe o portiune din M5 in Moldova, intre Castelul Mimi si Chisinau. Nu e cel mai scurt drum de la castel catre capitala, dar am vrut sa vad cum arata si M5, dupa ce am condus o bucata buna din R2 mai devreme. M5 este un drum construit de sovietici cu aliniament bun, aproape in totalitate in afara localitatilor. Calitatea suprafetei de rulare nu e cea mai buna, dar a fost lejer de condus, traficul e ok. In Chisinau insa traficul e horror, parca mai ceva ca in Bucuresti:


Dani

#4897
Filmare noua din Serbia, segmentul dintre autostrada A1 si Pozarevac:


Si o alta, care include si ceva din restul traseului spre Golubac:


"The new lane of the high-speed road from the highway Belgrade - Niš to Požarevac is being completed. Traffic is being transferred to the new lane and we are starting the reconstruction of the existing lane," announced the Minister of Construction, Transport and Infrastructure Goran Vesić.

As he pointed out, by the end of this year, the part of the Danube Corridor to Požarevac and the additional 11 kilometers connecting Golubac and Veliko Gradište will be completed.

"The Danube Corridor, all 67.49 kilometers, will be completed by the end of September next year. That is a year and a half ahead of schedule. We are already designing the extension Golubac - Donji Milanovac - Brza Palanka - Kladovo - Negotin," announced Vesić on Facebook.

Dani

#4898
Quote from: bogdymol on March 23, 2024, 10:53:00 PMO harta a proiectelor actuale de autostrazi din Serbia:



Filmare noua a drumului expres M7, sectiunea Pozarevac - Veliko Gradiste - Golubac, din bucati. Enjoy!


Dani

#4899

Dani

#4900

tom_sawyer

#4901
Ministrul Andrei Spînu, însoțit de mai mulți jurnaliști, a întreprins o vizită de documentare cu privire la construirea drumului de acces și a infrastructurii conexe punctului de trecere a frontierei Leova-Bumbăta.

,,Așa cum am spus de mai multe ori, noi la MIDR vrem ca toate lucrurile să fie transparente și să fie o transparență totală în toate lucrările pe care le facem. Am văzut destul de multe speculații la acest proiect de infrastructură și am considerat că este important ca reprezentanții mass-media să vină, să vadă toate cele patru etape de construcție a drumului de acces și a infrastructurii conexe pentru trecerea frontierei, tocmai din acest motiv suntem aici", a declarat ministrul la fața locului.

Reprezentanții de la Administraţia de Stat a Drumurilor le-au oferit mai multe detalii jurnaliștilor despre lucrările desfășurate în cele patru etape ale proiectului:
➡️ construcția drumului de acces de la punctul de trecere a frontierei de stat Leova-Bumbăta către str. Podul de Flori, cu lungimea de 2,089 km;
➡️ construcția și amenajarea platformei punctului de trecere a frontierei;
➡️ construcția și amenajarea platformei de parcaj;
➡️ drumul de ocolire a or. Leova, cu lungimea de 1,5 km (G99 - str. Podul de Flori).

facebook.com/midr.gov.md

























Powered by API/PUM imgur uploader

gicu

Ieri am trecut pe M4 și pe drumul 4 din Ungaria între Szolnok și Kisujszallas, în zona unde se continuă M4 spre România.

Era luni dimineață, zi lucrătoare la ei, dar se lucra foarte anemic în punctele unde se vedea din DN. Câteva utilaje împrăștiate și mulți oameni la lopată care curățau rigole și asfalt. Sunt porțiuni asfaltate și porțiuni unde se lucrează încă la terasament. Structurile păreau în urmă de tot.

Deci slabe șanse în viitorul apropiat, probabil probleme de finațare.

balint

#4903
M4 este in grafic, nu are intarzieri, pentru ca durata lucrarilor in general pe M4 este foarte mare. Nu stiu de ce, dar aceasta autostrada/drum express se construieste foarte lent, desi terenul este usor. Nu va fi gata inainte de 2030.
Aici poti gasi niste poze recente: link
Mai trebuie sa faca doua loturi, intre Kisújszállás-Püspökladány és Püspökladány-Berettyóújfalu. Primul lot din cate stiu este in proiectare, iar al doilea nici macar atat. In Ungaria projectarea si construirea se face separat. Mai intai se liciteaza proiectarea, castiga o firma, face proiectul iar be baza proiectului se liciteaza executarea. Pana cand se termina licitatia pentru executare, toate avizele sunt eliberate si cand este semnata contractul, incepe construirea.

tom_sawyer

#4904
Serbia: autostrada A6 Belgrad-Zrenjanin-Novi Sad

https://www.ekapija.com/en/news/4691481/animacija-autoputa-beograd-zrenjanin-novi-sad-sta-se-sve-planira-na-trasi

Drum expres Požarevac - Veliko Gradiste - Golubac (peste Dunăre de Moldova Veche/Nouă)