News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Adrian.TM

^
A remarcat și pe SSC un utilizator că este de fapt vorba despre M1-A*4*, nu A1 (Care începe doar după Viena).

panda80

#4771
^
asa e, corectat. Mi s-a intamplat sa prind aglomeratie si la Sopron, mai ar fi si varianta Fertöd - Neusiedl ca alternativa, se iese in zona Parndorf in A4:


cezar-mario2012

Știri de prin Bulgaria:
,,API lansează licitația pentru autostrada de la Byala la Veliko Tarnovo

La sfârșitul toamnei, Agenția de Infrastructură Rutieră (API) este așteptată să anunțe o comandă publică pentru construcția tronsonului de la Byala la Veliko Tarnovo . Acest lucru a fost anunțat de ministrul Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice Andrey Tsekov în cadrul celei de-a noua conferințe anuale a Asociației Bulgare pentru Siguranța Rutieră, a informat centrul de presă al Ministerului Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice (MRRD).

Acesta este ultimul tronson al autostrăzii Ruse - Veliko Tarnovo, care se numără printre cele trei proiecte stabilite pentru finanțare în perioada actuală de program în cadrul programului ,,Conectivitate transport" 2921 - 2027.

Pentru celelalte două tronsoane de la Ruse la Byala și ocolirea Byala, contractele au fost semnate în timpul guvernului interimar al lui Galab Donev, iar procedura a fost demarată sub cel de-al treilea cabinet al lui Boyko Borisov. https://www.mediapool.bg/zastrahovka-dallbogg-za-magistralata-ot-ruse-do-byala-news341586.html Până acum însă construcția acestora nu a început deoarece statul amână aprobarea proiectului și executarea exproprierilor pe terenuri.

Autostrada Ruse - Veliko Tarnovo face parte din proiectul ambițios de realizare a unei autostrăzi de la Ruse la Makasa, despre care se vorbește de ani de zile - încă de pe vremea triplei coaliții. La momentul primului cabinet al lui Boyko Borisov, în 2011, situl a fost declarat național printr-o decizie a Consiliului de Miniștri , dar la vremea aceea se vorbea despre o autostradă, nu despre o autostradă.

Ministrul regional oficial arh. Ivan Shishkov a început deja să vorbească despre autostrada de la Ruse prin Veliko Tarnovo până la Makaza. Cu toate acestea, drumul de la vechea capitală bulgară până la granița cu Grecia nu a fost proiectat. Șișkov a susținut că se pregătește un contract public pentru pregătirea unui proiect conceptual de extindere a autostrăzii până la punctul de control Makaza, dar până acum nu a fost anunțat nimeni.

Autostrada Ruse - Veliko Tarnovo - Makaza face parte din coridorul european de transport IX. Începe de la Helsinki în Finlanda și se termină în portul grecesc Alexandroupolis.

20 de tronsoane de drum vor deveni autostrazi
Douăzeci de secțiuni de drum de primă clasă vor fi extinse pentru a gabari autostrăzile, a mai anunțat Andrey Tsekov. Potrivit acestuia, aceasta este una dintre ,,prioritățile cheie" stabilite în bugetul API pentru 2024. Este garantată atribuirea proiectelor conceptuale cu studii geologice complete și elaborarea planurilor detaliate de dezvoltare.

Este vorba despre tronsoane de drum pe direcțiile Ruse - Razgrad - Shumen, Silistra - Shumen, Shumen - Yambol, Yambol - Lesovo, Burgas - Malko Tarnovo, Svishtov - Ruse, Vratsa - Oryahovo și altele, a spus ministrul regional.

,,Acestea sunt secțiuni ale rețelei de drumuri republicane care sunt încorporate în conceptul nostru național de dezvoltare spațială și care ar trebui să fie motorul dezvoltării regionale", a spus Andrey Tsekov. Potrivit acestuia, scopul este de a crea condiții pentru îmbunătățirea siguranței rutiere, reducerea accidentărilor rutiere și îmbunătățirea nivelului de viață și a stilului de viață al bulgarilor.

Prelungirea autostrăzii ,,Thrakia" și finalizarea ,,Hemus"
Încă din acest an, API va comanda proiectarea preliminară a unei benzi suplimentare pe autostrada Trakia în tronsonul dintre Sofia și Plovdiv, a promis Andrey Tsekov.

De ani de zile se vorbește și despre extinderea autostrăzii Trakia.

Ambiția actualei conduceri a ministerului este să propună în această lună sau viitoare un mecanism care să permită continuarea construcției autostrăzii Hemus, a adăugat ministrul regional.

Promisiunea sa inițială a fost că până la sfârșitul lunii august, Consiliul de Miniștri va decide asupra contractelor actuale cu așa-zisa furnizorii de materiale și servicii să devină subcontractanți obișnuiți, dar acest lucru nu s-a întâmplat.

După criticile fostului ministru regional Grozdan Karadjov (ITN) din biroul lui Krili Petkov, Andrey Tsekov a vorbit despre noi opțiuni. Astfel, termenul de luare a unei decizii cu privire la ce trebuie făcut cu finalizarea ,,Hemus" este amânat constant, iar de trei ani nu s-a făcut aproape nimic la construcția autostrăzii.

Drumul Vidin - Botevgrad va fi gata până la sfârșitul anului 2025.
În ceea ce privește construcția autostrăzii Vidin - Botevgrad, problemele teritorial-organizatorice și tehnico-tehnice au fost deja depășite și ar trebui să fie finalizată până la sfârșitul anului 2025, a promis Andrey Tsekov.

El a adăugat însă că ,,din păcate, lucrările pe traseul Montana – Mezdra vor trebui să înceapă din nou". Încă nu există un proiect gata pentru tronsonul dintre Vrața și Montana.

Echipa MRRD și API este pregătită să înceapă construcția ultimei etape a autostrăzii Struma , a spus Tsekov. El a precizat că acest lucru se poate face imediat ce va primi avizul Comisiei Europene.

Această autostradă a fost, de asemenea, în construcție de zeci de ani, iar în timpul domniei lui Simeon de Saxa-Coburg, s-a promis că va fi gata pentru Jocurile Olimpice de la Atena din 2004, dar aproape 20 de ani mai târziu, acesta nu este încă cazul. .

Construcția unei secțiuni a autostrăzii "Dupnitsa - Gyueshevo" ar trebui să înceapă în curând , a devenit clar din cuvintele lui Andrey Tsekov. El a precizat că anul acesta a fost semnat un contract pentru elaborarea unui plan detaliat de amenajare și proiect tehnic al autostrăzii. A fost atribuit în timpul guvernului interimar al lui Galab Donev.

,,Autostrada Mării Negre se află în prezent în faza de procedură de mediu și este de așteptat ca proiectarea și construcția să înceapă în anul următor sau începutul anului următor", a spus Andrey Tsekov. Autostrada se află în faza de ecoevaluare de cel puțin cinci ani."

Link

marinul

Sofia- granita cu Serbia pe drumul national 8 si A6


mariusbalasa

#4774
De prin Bulgaria: Dx Vidin - Botevgrad,

... Secțiunea 1 Vidin - PV Makresh (10.2023)
Secțiunea este de la km 3+757 la km 33+400.
Iva Maneva
10 oct. 2023

mariusbalasa

#4775
De prin Serbia ...MORAVSKI KORIDOR
Secțiunea Pojate - Kruševac, întregul traseu al buclei Kruševac vest - Makrešane, 10.10.2023
Kamerom po Srbiji

mariusbalasa

#4776
De prin Bulgaria: Dx Vidin - Botevgrad,
Tronsonul 3 PV Bela - Ruzhintsi (10.2023).
Secțiunea este de la km 47+000 la km 58+128. Videoclipul a fost filmat la începutul lunii octombrie.

Iva Maneva


pasadia

In Serbia au deschis sambata, 14.10.2023 sectorul A8 dintre Ruma si Sabac (circa 24 km autostrada) care include un pod peste raul Sava




Tin sa remarc detaliii legate de proiectare>

- benzi de acces unidirectionale
- benzi de acces mai late, permise pentru transporturi agabaritice
- nodul construit future-proof, luand in calcul viitoarele loturi.

pasadia

#4778
Tot pe 14.10.2023 Ungaria a inaugurat un segment de 36 km drum nou construit intre Gyor si Papa. Are 2 benzi pe sens fara banda de urgenta, separator median, noduri denivelate si limita de viteza 110km/h. Seamana cu DX-ul nostru dar ei il considera un DN.

Fostul DN83 a primit indicativul 8314. Puteti sa le urmariti traseul amândurora pe openstreetmaps.



Poza cu ecoductul e din aceasta zona. Asta ca sa inteleaga cei anti-"tunel pentru ursi" ca asemenea solutii sunt normale si firesti.

mariusbalasa

#4779
O asteptam pe prietena noastra Iva cu filmarea pe octombrie pe sectiunea 2 ....

De prin Bulgaria: Dx Vidin - Botevgrad,

... Secțiunea 2 Makresh - PV Bela (10.2023)

Secțiunea este de la km 33+400 până la km 47+000. Videoclipul a fost filmat de-a lungul kilometrajului în creștere în direcția de la PV Makresh la PV Bela. Videoclipul a fost filmat la începutul lunii octombrie.

Iva Maneva

mariusbalasa

#4780
Viaductul AM Struma
Iva Maneva

cezar-mario2012

De prin Serbia, Dx POŽAREVC- GOLUBAC, filmare din apropierea orașului POŽAREVC


La sârbi, asemenea ca și la bulgari este o normalitate transformarea DN în A sau DX...

...la fel și aici pe Moravski Coridor, lot construit de ENKA Turcia(BEKTEL), urmăresc acest lot și pot să spun că evoluțiile zilnice sunt foarte bune
18.09.2023

15.10.2023

și încă ceva, priviți măsurile de siguranță

...și de prin Bulgaria, A6 Europa, lot 3 Slivitsa - Centura de Vest a Sofiei


cezar-mario2012

Filmul prezintă drumul de la București - România la Belgrad - Serbia prin Clisura Dunării, pe malul sârbesc.
Trecere vămii pe la Porțile de Fier I este destul de ușoară, se face vama pe ambele părți(Românească și Sârbească), documente cerute C.I. sau pașaport, plus talonul mașinii. 
Situație drumuri: Pe partea românească drumul București-Pitești-Craiova-Drobeta Turnu Severin-Porțile de Fier I(A1-DN65-Dx12-DN65-DN6) este în general bun, dar conducere pe timp de noapte pe A1 este destul de dificilă, din cauza lipsei dispozitivelor anti orbire și lipsei marcajelor pe anumite zone. Pe parte sârbească drumurile sunt de asemenea în general bune, drumul paralel cu Dunărea(dintre Porțile de Fier I și Golubac) este foarte bun și cu multe zone de belvedere. De la Golubac la Veliko Gradiste drumul este bun, dar de la Veliko gradiste până la autostradă(stația de taxare Požarevac) drumul nu mai este așa de bun și se aglomerează destul de mult.  De la intrare pe autostradă(stația de taxare Požarevac) până în centrul Belgradului drumul este foarte bun, costul autostrăzi pe această secțiune este de 2 euro.
Locuri de interes vizitate pe acest drum din Clisura Dunării sunt Situl arheologic Lipenski Vir(se poate plăti cu cardul sau cu cash dinari sau euro 2,50) și Fortăreața Golubac(se poate plăti cu cardul sau cash cu dinari, prețul începe de la 650 dinari funcție de ce doriți să vizitați, mai multe informații pe site https://tvrdjavagolubackigrad.rs/). Mai sunt și alte zone de vizitat, dar timpul nu ne-a permis, ar mai fi: Peștera Rajko; Parcul Arheologic Viminacium (http://viminacium.org.rs); Fortăreața Rama(http://www.ramskatvrdjava.rs)
Taxe de drum: în Serbia autostrăzile sun taxate pe distanța parcursă, la intrare se ridică tichetul de taxare, iar la ieșire se calculează prețul pe distanța parcursă.


Momente: min. 12:40 Dx Pitești - Craiova(secțiunea Slatina - Balș); min. 18:04 Centura de Nord a Craiovei; min. 30:35 Centura Drobeta Turnu Severin; min. 32:40 Vama Româno - Sârbă Porțile de Fier I; min. 35:45 Defileul Dunării; min. 45:15 Cetatea Golubac; min. 55:15 intrarea pe autostrada A1 către Belgrad.

pentium10

Ungaria a lansat licitatia de DESIGN pentru peste patruzeci de kilometri de M44 intre Bekescsaba si Granita RO/Salonta.
Punctul de frontiera se va construi de Romania.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mariusbalasa

#4784
Drumul spre plajele din Grecia....
Viaductul AM Struma
Лот 3.1 тунел ,,Железница" от АМ "Струма" | Oкт. 2023 4К
Abdok