News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

Pentru ce ce nu știu Vidin are centură, traficul greu nu trece prin oraș, protestul a fost pentru ritmul lent de construcție  al DX Vidin-Botevgrad, acesta ar fi trebuit să fie finalizat în acest an.

JohnDoe

^ai dreptate, Vidinul are centura, mare parte cu profil DX, dar dupa cum stim de pe DNCB, valorile de trafic au crescut peste tot in zona noastra si o ducem greu fara autostrazi.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

marinul

Ungaria, o tara usor de tranzitat mai ales daca nu te aproprii de Budapesta :)



cezar-mario2012


După cum se vede în filmare centura Vidin nu este aglomerată de trafic, ci de Tirurile ce așteptă să treacă vama, nici măcar drumul dela Calafat la Craiova nu este aglomerat. Problema este zona de așteptare în vamă de ambele părți, măcar pe parte bulgărească sunt două benzi, pe când la noi nu sunt și mai trece drumul prin două sate cea ce face tranzitare foarte dificilă, iar cei ce au prioritate de trecere prin vamă trebuie să facă slalom pe contra sens.

Momente: 13:30 Vama Sârbo -Bulgară, 18:20 intrare pe Centura Vidin, 19:45 Podul Vidin - Calafat, 20:35 Vama Bulgaro - Română, de la 21:20 până la 23:40 coada de tiruri ce așteptă să intre în Bulgaria.

Info despre drum: pe parte sârbească, drumul de la Nis până la granița cu Bulgaria(Kula) este bun și chiar foarte bun; de la Kula(granița) până la Vidin pe parte bulgărească, drumul nu esta chiar bun, dar măcar nu are gropi; pe la noi drumul este bun, mai puțin A1 care este așa și așa. Alte informați: la vama sârbo-bulgară s-a stat circa 20min., se face vamă pe partea sârbească și pe parte bulgărească, documente cerute: CI sau pașaport + talon mașină. La vama bulgaro-română timp de așteptare circa 20 min., vamă comună, acte cerute: CI sau pașaport, taxă pod 6 euro sau 12 leva.

cezar-mario2012

De prin Bulgaria: Dx Vidin - Botevgrad, secțiunea Botvgrad - Mezdra


dumbravaandrei

La 12:46 nu era mai simplu NATM decat cut&cover

cezar-mario2012

^Posibil să fi fost mai scump, dar ei au și folosit materialul excavat...

...tot de prin Bulgaria: Autostrada Europa lot 3 Centura Sofiei - Slivitsa


 și A3 Struma, lot 3.1 Blagorvgrad - Krupnik


Tavi

Este public și un termen de finalizare a lucrărilor de la Blagoevgrad sud?

mariusbalasa

De prin Bulgaria: Dx Vidin - Botevgrad,

... secțiunea Botevgrad - Mezdra Lot 2

La tunelele cut&cover din dreptul localitatii Lyutidol ...
la minutul 13:25 in partea din dreapta a imaginii se vede o fisura enorma sus in versantul muntelui ...
... probabil in curand vor testa si rezistenta tunelelor la urmatoarea alunecare de teren.
Lucrarile avanseaza, dar tot le trebuie vreo 2 ani pina la inauurare...


mariusbalasa

#4764
De prin Bulgaria: Dx Vidin - Botevgrad,

... secțiunea Botevgrad - Mezdra Lot 2

Mezdra - Rebarkovo, 23.09.2023
Video : fuilish

mariusbalasa

#4765
(23.09.2023) Construcție ,,AM Hemus" Secțiunea 2.2 de la P.V. Ugarchin la P.v. Kalenik (7 km.)

Facebook: https://www.facebook.com/EyeFromSky-3...

mariusbalasa

#4766
Drumul I-1 (Vidin - Botevgrad) Lot 1 Vidin - PV Makresh, tronson de la km 9+500 la km 33+400

Drone Cam

mariusbalasa

#4767
Autostradă: Novi Sad - Ruma - Šabac - Loznica
NOVI SAD/RUMA/ŠABAC/LOZNICA -
Serbia continuă să construiască și, în ciuda crizei economice globale, țara nu a renunțat la nicio investiție în domeniul infrastructurii.
Unul dintre cele mai importante proiecte de capital este construirea unei legături complet noi și cele mai rapide între Novi Sad și Loznica.

Vojvodina uživo

mariusbalasa

Pentru voi am facut ceva munca de a cauta unele informatii utile despre acest santier d'autostrada.
Preturile sint mentionate in video...
Constructorii sint mentionati la sfirsit...
Dintre cele mai importante 4 lucruri de pe această autostradă, podul peste Sava este terminat, podul peste Dunăre și tunelul sunt la 30%, iar exproprierea de la Petrovaradin la tunel nu s-a făcut, așa că s-ar putea spune că întregul proiect este finalizat în proporție de 30%.

Iar de la podul Dunării până la tunelul Iriški Venac nu există traseu...
Iar termenul de finalizare a lucrărilor este mai 2025.

În situația în care stau lucrurile, nu există nicio șansă ca până în mai 2025 să fie terminat, traseul de la podul de pe Dunăre până la tunel nu este nici măcar anunțat, iar traseul din spatele tunelului până la Rumi este, de asemenea, departe de începerea lucrărilor. .

Ruma - Šabac se deschide pe 14 octombrie.

1.)   De la intersectia liniei de cale ferata NS-BG si pana la legatura cu linia existenta, probabil va fi construit un tunel in buna parte (in caz contrar este planificat tunelul ,,Sirine"), dar probabil va trebui sa fie un tunel ceva mai lung, pentru că se află pe traseu întreaga așezare dens populată Petrovaradin din Sirine, care este puțin probabil să fie evacuată de cineva tocmai așa;

2.)   De la pasajul subteran de la intersecția drumului spre Cardak/Glavica până la restaurantul ,,Sunce" și separarea pentru centrul Kamenica și Beocin, va trebui construit și un tunel pentru redresarea traseului, deoarece drumul actual face o curbă serioasă în jurul dealului, iar astfel conceptul de drum nu îndeplinește cerințele pentru construcția unei autostrăzi/autostrăzi;
3.)   Pe tronsonul de la Biserica din Paragovo până la ieșirea din așezare, va exista o problemă serioasă cu achiziționarea de teren, deoarece casele private sunt dens populate și destul de aproape de drumul existent și lățimea prescrisă a drumului expres nu se va putea fixa în cotele actuale care se regăsesc în parcele cadastrale, cu toate dotările existente. Ca urmare, va trebui demolată întreaga lungime a clădirilor, ceea ce va cauza serioase probleme, atât financiare de unde să cumpărăm toate acele imobile, a căror valoare estimată este extrem de mare, cât și probleme ale proprietarilor de parcele/cladiri.


Toate acestea vor îngheța foarte mult proiectul, bineînțeles că nimic din toate acestea nu va fi terminat până în mai 2025, ceea ce nu a fost niciodată realist sau așteptat, dar astfel de lucruri juridice/tehnice vor crea probleme serioase.

Nu știu dacă alții observă, dar tot ceea ce fac azerbaijanezi este de înaltă calitate și la timp. Chinezii și în acest fel și în altul. Iar turcii sunt un dezastru. Nu știi cine este mai rău, Enka sau Tašjapi. Cred că cineva responsabil se ocupă de asta.

panda80

#4769
In ultimul timp folosesc intre Ungaria si Austria traseul pe M85 prin Sopron, este mult mai relaxant de condus decat ruta clasica M1-A4, unde este aglomeratie mare in special in sezonul estival. Filmul cu drumul expres M85: