News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

reed

Eu nu inteleg o chestie,Bulgarii fac autostrada pe amplasamentele DN-ului?

Drive_140

^
A6 - 2 din 3 tronsoane.
A3 - parțial.

Poate fi greu de crezut, dar în unele țări drumurile naționale sunt proiectate din start pentru a avea un traseu perfect. Soluții similare pot fi văzute în Serbia. Și (teoretic!) în unele tronsoane din Iași-Chișinău-Odesa.

Adrian.TM

Quote from: Drive_140 on August 16, 2022, 01:48:39 PMnu este doar 15 minute de diferenta.
Și eu m-am strâmbat când am auzit asta, dar așa au cronometrat cei de la SAT Patrola(posibil ca DN-ul să fi fost liber).

gicu

Și în Ungaria drumul national 4 (Debrecen - Szolnok) a fost pe unele portiuni upgradat la de DN la autostrada. Și acum se vede că mai sunt zone de DN care au deja overpass-urile făcute, curbe și aliniament de autostradă.

MarcoPolo

Quote from: Archi on June 20, 2022, 03:25:04 PMDaca vrei sa ajungi pe M7 spre Zagreb in opinia mea cea mai buna varianta e M5 pana la Kecskemet dupa care drumul 52 spre Dunafoldvar (DN 1+1 drept cat vezi cu ochii) + drumul 61 pana la Simontornya iar apoi drumul 64 pana la M7. Distanta totala cam 135 de km de drum natonal intre M5 si M7. In a doua parte a rutei apar ceva localitati si mai multe curbe dar nimic de speriat. Durata intre ih 30' si 2h, in functie de trafic.

Comparativ daca mergi pana la Budapesta faci 177 de km in circa 1h 40' daca nu prinzi centura Budapesta blocata. Avantajul rutei de mai sus fiind distanta mai scazuta si evitarea posibilelor ambuteiaje de pe M0, dezavantajul e ca este doar standard de DN si ca trece prin localitati. Traficul este in general mediu. Recomand doar ziua, noaptea e un efort prea mare.

Ieri seara, la întoarcerea din Italia, era anunțat Stau de peste 50 minute pe centura Budapestei M0.

Google mi-a dat ca și alternativa E66: Ieșire de pe M7 la Székesfehérvár -> DN 62 -> M6 -> M8 -> DN 51 -> DN 52 -> Intrare pe M5 pe la Kecskemét.
Cu aprox 20 km mai lung ca și alternativa prezentata mai sus, însă cu 10 minute mai scurt ca timp. Plus ca vreo 45 km erau autostrada (30 pe M7, 15 pe M6-M8).

Pe toți cei 120 km între M7 și M5 exista o singura localitate, Solt, la intersecția DN 51 cu 52.
Drumul între M7 și Solt este impecabil, însă am prins multe camioane și 2 radare mobile.
Intre Solt și M5 este rău, cu multe denivelări (gen DN 57 la noi între Oravita și Moravița), mai putin ultimii 15 km înainte de M5. Însă incredibil de drept, kilometrii întregi fără nici o curba, poți sa depășești în voie, însă cu grija la denivelări.

Poate dacă ar reabilita bucata varza plus o centura la Solt (de ex continuarea M8 pe încă câțiva km), ar deveni o alternativa la M0 în cazul unui drum spre sudul Europei. Pana atunci, nu prea, doar în caz de blocaje pe M0.

Interesant este ca Google îmi recomanda totuși drumul pe M0, deoarece previziona ca atunci când aș fi ajuns eu pe M0 Stau-ul s-ar fi "dizolvat", ceea ce s-a și întâmplat. Eu am vrut sa văd totuși și aceasta alternativa.

Dominik

#4550
Bulgaria, DX Botevgrad - Vidin, lot 1.

You're in Steelers Country

miszlik

#4551
https://www.vg.hu/vilaggazdasag-magyar-gazdasag/2022/09/nyilvanossagra-hoztak-hol-epulhet-autopalya-a-kovetkezo-evtizedben a  publicat o harta,pe care apar autostrazile care vor fi construite in urmatorii 12 ani in Ungaria. Acestea sunt marcate pe harta cu puncte. Este vorba despre 272 km de drum de mare viteza.

dumbravaandrei

M8 + M81 😍😍😍
Poate ne mișcăm și noi cu un racord la M44

tom_sawyer


raulbogdan23

Quote from: dumbravaandrei on September 02, 2022, 09:58:45 PMM8 + M81 😍😍😍
Poate ne mișcăm și noi cu un racord la M44

Era vorba de o conexiune M44-A11 undeva pe langa Salonta. Mai multe gasesti pe thread-ul A11, doar ca inca acolo nu avem un traseu definitivat.

dumbravaandrei

Pe A11 e gândit un nod și atât... trebuie mai multe lucruri pentru racord (ptf, platformă, traseu etc)

tom_sawyer

Drumul va lega orașele Salonta și Békéscsaba, prin nordul localității Méhkerék. Va avea o lungime de 50 de kilometri, din care 43 de kilometri vor fi construiți pe teritoriul statului maghiar și restul de 7 kilometri, în România.

Acest tronson va fi cuprins în proiectul Drumului Expres Arad – Oradea, gestionat de Consiliile Județene Bihor și Arad și Primăriile Municipiilor Oradea și Arad, în parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

,,În perioada următoare se vor face studiile geotehnice și pe această nouă porțiune de drum, urmând să fie cuprinse în proiectul tehnic, care va fi predat la finalul acestui an. Pe partea română va fi amenajat și un punct de terecere a frontierei.  Consiliul Județean Bihor a comandat proiectantului adaptarea proiectului după această decizie. Conform estimărilor, tronsonul de pe partea română ar putea fi executat până la începutul anului 2027, iar cel de pe partea maghiară ulterior acestei date. Mulțumim Ministerului Transporturilor și CNAIR pentru susținerea acestui proiect", a preciat Ilie Bolojan.

https://infooradea.ro/ilie-bolojan-drum-expres-nou-intre-salonta-si-autostrada-m44-din-ungaria/

alexandru_m

Mi se pare ciudata harta aceea.

Pe langa faptul ca lipsesc bucati din viitorul A8 spre exemplu, lipsesc autostrazi intregi care sunt deja construite. Nu apar M0, M5, M6, M60, M43, M76.

Si nu, nu sunt lasate afara DX-urile fiindca M85/86 sunt DX-uri si apar pe harta respectiva.

Edit: Si M2 lipseste.

Adrian.TM

^
Deoarece, prin concesionarea autostrazilor, compania nou-formată MKIF va prelua autostrazile prezentata in harta.
Autostrazile M5 si M43 intra sub alta concesie.

hvm

Ce anume se concesioneaza? Contractul de reparatii sau tot, inclusiv percepere de taxe?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici