News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

b1

Bridges of Preobrazhensky



The idea of creating arched bridges across the Dnieper was considered impracticable. Especially – one arch through the Old Dnieper. It seemed that they could not stand their own weight, they would fall over. But the bridges are standing. And as they say, only thanks to the persistence of the engineer Boris Preobrazhensky and the selfless work of the bridge builders.

The construction of bridges began in the spring of 1949. Through the New Dnieper was built a 560-meter four-tier two-tiered bridge, the lower tier of which was intended for pedestrians and cars, and the upper one for a double-track railway. Through the Old Dnieper also erected a two-tiered, but one-arched bridge. A huge span of 228 meters made it unique at that time. Both crossings were commissioned in 1952, nearly under the New Year. Next to the bridges of Preobrazhensky, new ones are being built, designed to unload existing transitions and a huge denouement for them. The passage through the new channel of the Dnieper will already be suspended, and the height of the pylon, the main support will be 165 meters.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

dr4qul4

Cel suspendat este nou. Daca putem spune asa. A fost terminat de curand (2020 un sens). Dar a fost inceput in 2004.
sursa
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

De pe SSC - Bulgaria ar fi semnat contractul pentru constructia unei sectiuni din A6, bucata care continua tangenta de nord a lor, construita in ultimii ani (cea cu 3 benzi pe sens), spre vest inspre Serbia. Mai exact bucata verde din aceasta poza



Quoteprice 222,5 million lev (113,8 million euro)
6,9 million euro / km

A6 must be ready by the end of 2023

red section - 17 km - 117,3 million lev
blue section - 14,5 km - 165 million lev
green section - 16,5 km - 222,5 million lev

tom_sawyer

ROAD TRIP 2021 - PART 14 BULGARIA: PROMAHONAS / KULATA - SOFIA - MONTANA - VIDIN / CALAFAT

De la 1:29:30 începe coloana imensă de TIR-uri:


marinul

Este prima data cand tranzitez Ungaria doar pe autostrada. Loturile inaugurate in octombrie de pe M30 arata impecabil.

Miskolc - Košice M30-R4 Via Carpatia



Debrecen - Borș II - Biharia M35-M4-A3




panda80

Am mers in toamna intre Nyíregyháza si Petea, de data asta doar pe drumuri nationale (41 si 49). Drumul 49 arata din ce in ce mai rau, se pare ca Ungaria nu mai investeste in mentenanta, avand in vedere ca M49 va fi construita pe acelasi coridor in urmatorii ani. Timpii de asteptare la Petea sunt printre cei mai mari de pe toata granita cu Ungaria, am stat peste 90 minute pana am intrat in tara. Filmul complet:


adrian-FSB

Salut tuturor.

Un articol de pe profit.ro privind proiectele de infrastructura din Bulgaria si conexiunile cu tarile vecine, inclusiv Romania. Pe scurt, pe langa A6 Europa care se doreste finalizata cat mai curand posibil, vor ca DX Vidin - Botevgrad sa fie gata pana in 2025, A2 Hemus sa fie finalizata in 2027 si A8 Ruse - V Tarnovo sa fie operationala in 2028. De asemenea, se are in plan o autostrada care sa lege Constanta de Istambul prin Varna si Burgas. Se are in vedere si constructia de cai ferate de mare viteza Sofia - Varna si Atena - Sofia - Bucuresti.


https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/vecini/bulgaria-pregateste-doua-autostrazi-cu-conectare-la-bucuresti-si-catre-grecia-combinate-cu-o-linie-feroviara-de-mare-viteza-daca-romania-si-bulgaria-nu-isi-construiesc-autostrazile-20589718

b1

#4432
Autostrada Botevgrad - Vidin, secțiunea 2, Makresh - Bela (14.02.2022):


Videoclipul prezintă o parte din secțiunea roșie:


Temenele pentru deschiderea autostrăzii:
- tronson albastru Sud - 2024;
- tronson verde - 2027 - fara lucrari de constructii momentan, doar in planificare;
- tronson rosu - 2027
- tronson albastru Nord - 2027
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Autostrada A6 (LOT-1), lângă Kalotina, pod de cale ferată:


Locație.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

pentium10

in cateva minute va fi data in trafic 27km de M4 din Ungaria, zona Szolnok
se asteapta ca sa aduca un beneficiu de 7-10 minute in timpul de deplasare

pe zona M4 nu prea exista zone atacate din cate stiu, doar in 2026 vom avea ceva dat in trafic daca se apuca in anul 2023 de portiunea ce urmeaza in continuare de la Szolnok/Torokszentmiklos spre est.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

gicu

Se pare că se vor apuca anul ăsta de următorul tronson, până la Kisújszállás, cu o lungime tot de 27 km. Centura nordică a Kisújszállás este deja la standard de autostradă.

De aici:
https://www.skyscrapercity.com/threads/h-hungary-road-infrastructure-%E2%80%A2-magyar-utak.460510/post-177524810

pasadia

Imaginile street View arata centura aia ca un 1+1 standard, fara lucrari de largire. SI sunt facute in aprilie 2021, deci ma indoiesc ca au apucat sa faca autostrada acea centura Kisújszállás.

pentium10

nu sunt lucrari pe M4 acuma, urmeaza sa se scoata licitatia si apoi in 2023 poate vom vedea ceva utilaje
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

gicu

^^ Așa e. E 1+1, am încurcat eu segmentele.

panda80

Am mers in ianuarie in Bulgaria pe drumul national II-81, cel mai scurt drum intre Sofia si Calafat. Drumul trece Balcanii prin Pasul Petrokhan, la peste 1400m altitudine, dar este de calitate buna, mai scurt si ca timp fata de varianta prin Botevgrad. Am filmat tot parcursul intre Sofia si Montana, si peisajele de munte sunt interesante pe parcurs.