News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

si este o varianta buna pentru a ocoli blocajul permanent de la Nadlac. Prin Varsand se trece lejer (cu autoturismul, cozile de tiruri sunt tot kilometrice).

E un ocol de 40 de km, plus ceva mai putin auatostrada, dar la Nadlac pierzi minim 1h.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Dominik

You're in Steelers Country

Vlad94

Centura Belgradului are o istorie interesanta. Gandita pentru a inlocuia portiunea urbana a autostrazii A1, constructia acesteia dureaza din anii 90. Intre 2005 si 2008 a fost data in folosinta in regim half profile, iar dupa 2012 au inceput lucrari de realizare a celuilalt sens. Sunt 3 sectiuni:
-A, in exploatare, full profile
- B1-B4 , in exploatare, full profile
-B5, in exploatare, half profile, sensul 2 in lucru
-B6, full profile in constructie
C-Bubanj Potok-Pancevo,in plan. Aceasta sectiune va traversa Dunarea pe un pod feroviar-rutier si va ocoli Pancevo prin est, ulterior continuand pana la Moravita. Nu se intrevad lucrari momentan.

bogdymol

Vecinii maghiari au anuntat astazi castigatorul ultimei sectiuni din M44, de langa Bekescsaba, ce va face legatura cu M5:

Sectiunea Szentkirály - M5
Lungime: 32,2 km
Castigator: Hódút Kft.
Pret: 106,996 billion HUF (apx. 297 million EUR).



Dupa ce aceasta va fi gata, Bekescsaba va fi conectata la reteaua europeana de autostrazi. Vedem pe urma cum conectam Bekecsaba la A11-le nostru.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Adrian.TM

#4415
^
Ar fi o idee bună să se conecteze în două locuri la A11-le nostru, deoarece dacă se face doar un braț nordic, către Salonta, nu va fi de prea mare ajutor pentru cei care vin dinspre sud.

gicu

Nu cred că are rost să se facă 2 noduri. Distanța între cele 2 puncte de frontieră (Vărșand și Salonta) e cam 20k, deci 10 minute pe autostradă. Cel mai probabil se vor lega între ele.

PlayStation

Are cineva o plansa detaliata cu nodul M44-M5?

tom_sawyer

Deci 9,3 milioane € / km pentru DX la câmpie. Destul de mare prețul.

pentium10

acest contract contine doar terminarea M44 intrun giratoriu



doar cand se va contracta autostrada M8 se va schimba probabil asa

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

panda80

Quote from: dr4qul4 on December 15, 2021, 09:37:44 PM
si este o varianta buna pentru a ocoli blocajul permanent de la Nadlac. Prin Varsand se trece lejer (cu autoturismul, cozile de tiruri sunt tot kilometrice).

E un ocol de 40 de km, plus ceva mai putin auatostrada, dar la Nadlac pierzi minim 1h.

Asa este, la ultimele 2 drumuri am trecut prin Varsad, e foarte lejer. La inceput de octombrie am si filmat tot drumul din Gyula pana in Kecskemet, foare lejer de condus, mult mai relaxant decat M5, care devine din ce in ce mai aglomerat si unde e din ce in ce mai greu de mentinut viteza constanta pe pilot automat pe mai mult de 2-3 km.


b1

Podul peste Nipru din Zaporizhia, Ucraina:




Locație.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

MarcoPolo

Asta e construit de ruși sau de ucrainieni?

kitsune

Păi ar trebui să fie făcut de ucraineni, linia cu Donețk și Lugansk e mult mai la est
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dr4qul4

cred ca se intreba daca e nou, sau daca e de pe timpul URSS si acum doar i-au inlocuit tablierul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist