News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

Drive_140

#4395
Special pentru cei care se bucură că firme chineze nu au câștigat nicio licitație din România (autostrăzi).

VO Čačak este finalizată într-un an.

Cu un tunel, cu poduri şi pasaje, cu staţia de taxare.


MarcoPolo

Niște jegoși mai nou sârbii ăștia, strică regulile balcanice și fac lucruri cu cap  :lol: :lol:
Ce debleu fain mergea la min 3:10...

razvan96

#4397
^^ Care un an? 2017-2021. 4 ani. Un termen ok.

Am re-verificat si e vorba de 2 ani si jumatate, lucrarile au inceput efectiv in iulie 2019.


razvan96

Pai ne interesează cand au început lucrările pe contract, nu cand s-au apucat ei de o porțiune scurtă.

Drive_140

^^
Ai dreptate, contractul a fost semnat cu mult timp în urmă (2017). Dar lotul este greu. Și acum 2 ani, au început lucrările în două tuneluri lungi la vest de Cacak.

Vorbind despre "o porțiune scurtă" (~12 km)" : ultimele demolări au avut loc în această vară. Cred că au intrat numai când terenul era liber și au făcut totul frumos într-un an.

Așteptarea lungă după semnarea contractului nu este o problemă, deoarece Serbia are deja 540 km semnati.

QuoteCurrently U/C or under contract motorway/expressway sections: (...) Total: ~540km

ionutz08

nu stiu daca e de dorit sa faci afaceri de gernul acesta cu china. serbia incepe sa aibe si ea probleme la rambursarea imprumuturilor catre china si de multe ori contractele prevad cedari de teritoriu . sa vedem mai incolo ce a fi.

Drive_140

#4402
^^
Cred că vorbim aici despre infrastructură din Serbia și constructorul din China (CCCC). Nu despre economia Serbiei, credite internationale și geopolitica mondială.

b1

Reabilitarea sectoarelor drumului național R1 Chișinău – Ungheni – Sculeni din raioanele Strășeni și Ungheni – discutată în cadrul unei ședințe cu antreprenorul

Reprezentanții ASD au desfășurat o ședință cu antreprenorul Evrascon JSC (Azerbaidjan) pe marginea progresului lucrărilor de reabilitare a drumului național R1 Chișinău – Ungheni – Sculeni.

Primul segment în reparație cu o lungime de 17,6 km, traversează orașele Vatra și Strășeni și înregistrează un progres de execuție a lucrărilor de circa 92%. Antreprenorul urmează să execute pe acest sector lucrări de instalare a barierelor metalice, construcție a parapetelor New Jersey, aplicare a marcajului rutier, instalare a indicatoarelor, amenajare a podețelor, etc. Reparația porțiunii de drum, care este parte a traseului național R1 este finanțată din împrumutul de peste 23 de milioane de euro, alocat Guvernului Republicii Moldova de către Banca Europeană de Investiții.

Al doilea segment în reparație cu o lungime de 22,1 km, traversează localitățile Cornești, Romanovca și Pîrlița din raionul Ungheni și înregistrează un progres de execuție a lucrărilor de circa 90%. Pe acest tronson, antreprenorul trebuie să finalizeze lucrările de amenajare a podețelor, construcție a trotuarelor, amenajare a trecerilor pentru pietoni, executare a acceselor la proprietăți, instalare a indicatoarelor rutiere. Reparația acestui sector are o valoare de circa 15 milioane de euro, împrumut alocat Guvernului Republicii Moldova de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare.

ASD monitorizează permanent derularea contractelor încheiate cu Evrascon și acordă tot suportul necesar pentru implementarea lucrărilor, care se desfășoară cu întârzieri.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

interesantul

Antreprenor nu e Strabag pe R1? Am circulat de mai multe ori si am vazut masinile lor pe acea reabilitare..
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

Drive_140

^^
Euro-Asian Construction Corporation Evrascon JSC din Azerbaidjan și OHL ZS din Cehia

b1

Autostrada A6 lotul 1, KALOTINA (BG) - GRADINJE (SRB), Bulgaria:


Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

dargauda

La cea ce noi numa visam (tunel) si caltate si percizie.

Tunelul Gubrist (Elveția) - instalare carosabil în al treilea tub




gicu

În Ungaria s-a deschis azi un nou segment de 9,9km din M44 între Lakitelek-Tiszakürt.

Oradea - Salonta - M44 - M5 - Budapesta este o alternativă bună la rutele clasice spre Budapesta, în special în perioadele în care sunt aglomerate vămile de la Borș.

bogdymol

Cei 9,9 km din M44 au si un pod foarte fain peste raul Tisa:



Acum cam 90 km (din aprox. 120 km) dintre Kecskemet si Bekescsaba sunt DX modern. Restul de 30 km din partea vestica, inclusiv conexiunea cu M5, o sa vina in 2024.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele