News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

punktnet

Just kidding.

Adrian.TM

^
A păi, bănuiesc că acum putem cu certitudine spune"La revedere" extinderii Autostrăzii A3 către Ungaria, atunci.

dr4qul4

nu cred ca e momentul sa tragem concluzii.
In primul rand acum au un ministru ecologist. S-ar putea sa se schimbe dupa urmatoarele alegeri, daca va continua cu asemenea decizii.

Decizia actuala se refera doar la proiectul de autostrada care ar fi trecut pe sub un parc natural de lang viena si ar fi adus poluare in zona. Nu inseamna neaparat ca nu se va mai construi nici o autostrada in Austria.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Earthchild

Cand vom ajunge si noi la densitatea autostrazilor din Austria putem pune ministru ecologist.

dr4qul4

Momentan cancelarul si partidul principal au alte probleme, asa ca o lasa pe tanti Eco sa-si faca de cap.
Cred ca le convine de minune aceste stiri care distrag atentia publica. Stai sa mai treaca 2 ani si sa vedem cum reapar autostrazile in peisaj. Dar vor fi si verzi.. parca vad ca vor avea paduri de protectie, ecoducte cu zecile si bineinteles statii de incarcare pentru masini electrice si de ce nu...asfalt sau terasament facut din te miri ce.. ori plastic reciclat, ori celule fotovoltaice.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdymol

Peste 2 saptamani se vor mai deschide cativa km din M44 din Ungaria, portiunea de langa Lakitelek, inclusiv noul pod peste Tisa.

O chestie interesanta se va intampla dupa aceasta deschidere: drumul de la punctul de frontiera Vărșand-Gyula si pana la Kecskemet (autostrada M5) va fi pe toata lungimea rezonabil de parcurs:
- Gyula - Bekescsaba: drum national cu 2 benzi pe sens, inclusiv separator median
- Bekescsaba - Lakitelek: M44, drum express nou, 2 benzi pe sens
- Centura Kecskemet sud: drum national cu 2 benzi pe sens, inclusiv separator median
- Restul: centurile Gyula si Bekescsaba, Lakitelek-centura Kecskemet: drum normal, cu o banda pe sens, dar fara nici o localitate pe traseu

Deci de la Kecskemet si pana la Varsand nu treci prin nici o localitate, si majoritatea traseului e pe drum cu 2 benzi pe sens.

Good job Hungary!
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Adrian.TM

#4386
^
Centura orașului Gyula avea ceva denivelări prin unele zone, dacă îmi aduc bine aminte, nu i-ar strica o asfaltare, doar ar ajuta la îmbunătățirea calitații drumului național 44 de la unguri, șoferii fiind principalii beneficiari :D.

dr4qul4

am trecut pe acolo saptamana trecuta si nu am simtit mai nimic. Dar veneam dupa OS3 si DN68A
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Adrian.TM

#4388
^
Posibil să fi asfaltat între timp, după cum am spus, n-am mai fost cam de un an prin zonă, ce țin minte este că partea proastă a centurii începea/se termina(depinde de poziția "privitorului") în zona Punctului de Frontieră.

tom_sawyer

De asta A11 de la noi ar trebui începută cu Arad-Chișineu Criș, ar mai scădea presiunea pe vama Nădlac.

b1

Echipa ASD a desfășurat o vizită de documentare la compania ,,ViaCon" din România în vederea implementării soluțiilor moderne aplicate în infrastructură rutieră

Reprezentanții Î.S. ,,Administraţia de Stat a Drumurilor" în comun cu reprezentanții companiilor de proiectare și a companiilor de construcții din Republica Moldova, au efectuat o vizită de documentare la SRL "ViaCon" din România în perioada 22 – 25 noiembrie curent, privind implementarea soluțiilor moderne aplicate în infrastructură rutieră. Astfel,  au fost prezentate cele mai inovative soluții, care asigură reducerea timpului și a costului total de execuție a lucrărilor de artă (poduri, podețe) acestea fiind:

1. Conductele elicoidale din oțel ondulat HelCor® și conductele arcate HelCor PA, care pot fi utilizate la podețe de drum și căi ferate, pasaje subterane, pasaje ecologice, structuri hidrotehnice și consolidarea structurilor deteriorate.


2. Structurile MultiPlate MP200, care se utilizează pentru aplicații rutiere, feroviare și industriale, precum podețe, poduri, supratraversări, tuneluri, subtraversări, pasaje ecologice, hangare, adăposturi, depozite, protecția transportatoarelor cu bandă, protecția conductelor și a conductelor de căldură, rezervoare pentru lichide și ape uzate și rezervoare de colectare.




3. Structurile versatile SuperCor®, utilizate pentru drumuri, căi ferate și aplicații industriale, precum și pentru consolidarea și reconstrucția structurilor existente: poduri, pasaje superioare, tuneluri, podete, pasaje subterane, tuneluri pietonale, ecoducte, hangare, adăposturi și depozite subterane.




4. Structurile versatile UltraCor®, utilizate pentru drumuri, căi ferate și aplicații industriale, precum și pentru consolidarea și reconstruirea structurilor existente, poduri, pasaje superioare, tuneluri, podete, pasaje subterane și tuneluri pietonale.


Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

tom_sawyer

#4391
Quote from: pasadia on June 15, 2020, 07:36:00 PM
Pe SSC-ul international am gasit o harta care ma bucura:



Evident, deocamdata e doar o carioca. Dar din punctul meu de vedere e planul corect atat pentru sarbi, cat si pentru noi daca punem apoi impreuna cu ei o autostrada intre Timisoara si Zrenjanin.

Quote from: tom_sawyer on June 15, 2020, 08:20:00 PM
^ Ceva mai oficial aici:

https://www.dnevnik.rs/politika/auto-put-beograd-zrenanin-novi-sad-dobija-prostorni-plan-27-05-2020



Cu Google Translate:

The Government of Serbia has made a decision on the development of a spatial plan for the special purpose area of ​​the Belgrade-Zrenjanin-Novi Sad highway corridor, it was published in the "Official Gazette" at the end of last week.

The deadline for drafting the spatial plan is 12 months, the money for its drafting is provided by the China Shandong International Economic and Technical Corporation Group, and the Ministry of Construction, Transport and Infrastructure is responsible for drafting it.

It was then said that the highway Belgrade (Borca) - Zrenjanin - Novi Sad will be 113 kilometers long and 12 loops, three bridges and an overpass over the railway will be built on it, and the estimated value of the construction is 600 million euros.

The route Novi Sad - Zrenjanin will actually be an extension of the existing road, which will get additional traffic lanes, so there should be three lanes in each direction, one of which is a stop.

Vucic: Construction of Belgrade-Zrenjanin motorway to begin in 2022
23 Mart 2021
He urged the Chinese construction company China Shandong to carry out timely preparations for the project and build a motorway more quickly than it ever has in case it is awarded a contract for the job.
http://www.tanjug.rs/full-view_en.aspx?izb=640196

China's CSI to start Belgrade-Zrenjanin motorway construction by end-2021

BELGRADE (Serbia), April 15 (SeeNews) - The government of Serbia's Vojvodina autonomous province said it expects China Shandong International (CSI) to start the construction of a motorway that will link Belgrade to Zrenjanin by the end of 2021.

"The project is progressing quickly and we expect that works on the first section of the road between Belgrade and Zrenjanin to begin by the end of the year," the president of the Vojvodina government, Igor Mirovic, said in a statement.

Investment in the construction of the 56 km-long Belgrade-Zrenjanin motorway will total 280 million euro ($335 million), while a further 250 million euro will be invested in the 50 km-long Zrenjanin-Novi Sad expressway, Serbia's president Aleksandar Vucic said in 2019.
seenews.com

SDHS to start Belgrade-Zrenjanin motorway construction in Oct - Vojvodina govt

BELGRADE (Serbia), June 4 (SeeNews) - China's Shandong Hi-Speed Group (SDHS) plans to start the construction of a motorway that will link Serbian capital Belgrade to Zrenjanin in October, the government of the autonomous province of Vojvodina said.

Thanks to the good cooperation with the Serbian President's Office, the central government and Vojvodina administration, conditions are being created for construction works to begin in October, the provincial government quoted SDHS executive director, Meng Yang, as saying in a press release

seenews.com


Indirect confirmation today that last minute preparations are underway before arrival of hundreds of Chinese workers & engineers in Zrenjanin, where construction should start on the Novi Sad-Zrenjanin-Belgrade motorway project before year's end.

Commercial contract was signed a few months ago, with China's Shandong Group, contract value is ~600 million euros for roughly ~110km of motorway.

Chinese have a lot of business interest in Zrenjanin, not the least of which is the new, still under construction billion euro tire Ling Long tire factory...

skyscrapercity.com


pasadia

#4392
Da, fain. Însă era și partea a doua - adică să renunțăm și noi și ei la coridorul Timișoara - Vrsac - Pancevo și să îl înlocuim cu unul mai scurt (și mai util) Timișoara - Zrenjanin. Și de acolo fie prin Novi Sad spre Zagreb, fie prin Belgrad spre marea Egee.

hvm

#4393
@Pasadia. Mi-ai luat-o cu 30 de secunde inainte.

Pai asta ar insemna sa renuntam la Moravita si sa se mute spre Zrenjanin. Oricum nu cred ca ei mai fac nimic pe Moravita, daca o sa faca aici.

LE: Parerea mea e ca ar fi mai bine pe varianta aceasta fiindca pentru noi ar fi un Y care ne ofera mai multe optiuni: fie spre vest fie spre sud... Asa pe la Moravita era cam peste mana varianta spre vest.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tom_sawyer

Au scos la lictație un (pre)SF pentru Belgrad-Vârșeț, vedeți pe topicul A9. Dar e clar că nu se grăbesc deloc să o construiască. De altfel au și sabotat proiectul pe vremea guvernului Cioloș.