News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bogdymol

Este de mentionat ca M80 de la granita cu Austria si pana la Kormend se construieste ca si half-profile, cu o banda pe sens. Este oricum o imbunatatire, pentru ca drumul nu mai trece prin nici o localitate, toate curbele sunt cu raza foarte mare, iar intersectiile sunt putine, si chiar si alea sunt denivelate. Se va putea circula cu 90-100 km/h constant pe toata lungimea traseului.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

RaduG

#4201


(03.06.21) Construcția ,,AM Hemus" ,,Lot 3" de P.V. Kalenik către PV Pleven (17,08km)
În această a treia secțiune vor fi construite 6 viaducte cu o lungime totală de 2289 metri sau 13,5% din întregul traseu, cel mai lung viaduct fiind al cincilea la rând cu o lungime de 558 metri și o înălțime maximă de 30 de metri și cel mai înalt este al patrulea la rând cu înălțimea maximă de 45 de metri și lungimea de 438,5 metri. Se vor construi 6 pasaje agricole, un pasaj subteran agricol și un pasaj subteran pe drumul dintre satele Bahovitsa și Nikolaevo la km. 132 + 340. O zonă de recreere va fi construită la km. 130 + 300, precum și ,,Intersecția rutieră Pleven", situată la km. 138 + 600 pe autostradă și la o distanță de 16 km. din orașele regionale Lovech și Pleven. Va fi un tip de trifoi complet, iar drumul II-35 (Lovech-Pleven) va trece cu un pasaj peste autostradă.


Detalii despre autostrada Hemus: https://magistralahemus.bg/trase/

Dominik

You're in Steelers Country

cezar-mario2012

De prin Serbia, autostrada E-763, lot Preljina - Požega:


TibiV

Wow.
Sarbii nu au nici o apasare cu exproprierile si demolarile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Adrian.TM

De menționat că autostrada va purta indicativul A2, parte din ruta europeană E763.

P.S. Dacă nu mă înșel, tot chinezii lucrează și pe acest segment, așa este?

pentium10

Se intampla si la alte case:
Ministerul Transportului din Ungaria reziliaza contractul de proiectare pentru M100 cu nota ca vor sa faca un standard de "tunel" si sunt nevoie de date mai noi si vor actualiza leglslatia dupa experienta de tunel forat pe M85 care e in desfasurare. Avand un standard de tunel, vor relansa licitatia si pentru M100 care e bucata lipsa de "ring vest" M0 al Budapestei.


https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:285796-2021:TEXT:EN:HTML&tabId=0
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Adrian.TM

^^
Din câte am înțeles, M100 va fi mai la vest de Budapesta față de actuala Centura M0, realizându-se legătura între autostrada M1 și orașul Esztergom(pe malul Dunării, la granița cu Slovacia).
Și un alt motiv pentru construcția M100 ar fi(tot din auzite), faptul că prelungirea centurii M0 între autostrăzile M1 și M2 ar trece printr-o zonă de dealuri, necesitând construcția de multiple tuneluri(Față de alternativa M100, care va trece printr-o zonă de câmpie,ușor mai înalta).

Bulwyn

Asa e, M100 merge spre Esztergom. E o alternativa la M0 daca vor face si M10. Eu tot as prefera M0 pe traseul original :)

RaduG

#4209
O nouă filmare de pe lotul 1 al autostrăzii Hemus (care va conecta Bucureștiul de Sofia, stațiunile de ski Bansko și Boroveț, și mai departe Grecia) - lotul în verde deschis de aici: https://magistralahemus.bg/trase/



Google Translate

(11.06.2021) Autostrada Hemus Construirea celor două viaducte și poduri peste râul Vit de la p.v. Boaz la p.v. Dermanci
EyeFromSky
4,64 K per abonament

Pentru a vă ajuta să filmați și videoclipuri viitoare, abonați-vă la canalul meu de YouTube, apreciați și distribuiți pagina mea de Facebook și Instagram, unde veți găsi informații suplimentare și fotografii din construcția AM Hemus:
Facebook: https: //www.facebook.com/EyeFromSky-3 ...
Instagram: https: //www.instagram.com/eyefromskyc ...


Informații despre primul pod:

Primul pod peste râul Vit este proiectat cu o structură cu grinzi cu deschidere multiplă. Lungimea sa totală este de 533,80 m. Proiectul prevede construirea suprastructurii sale cu grinzi din beton armat precomprimat într-un proiect de bancă de tipul KR1650. Se vor instala grinzi cu două lungimi diferite, 32,2 metri cu o greutate de 48,6 tone și 27,7 metri greutate de 41,8 tone. În fiecare deschidere a podului vor fi instalate patru grinzi, care sunt combinate cu o placă rutieră din beton armat într-un design monolitic. Pe lungimea instalației, pentru ambele benzi, aceasta este împărțită în trei secțiuni de lungime axială, după cum urmează:

Secțiunea I: 28,0 + 3 x 33,0 + 28,70 = 155,70 m
Secțiunea II: 28,0 + 4 x 33,0 + 28,70 = 189,40 m
Secțiunea III: 28,70 + 4 x 33,0 + 28,0 = 188,70 m



Înălțimea maximă a nivelului drumului deasupra terenului în cadrul facilității este de aproximativ 12 m. Lungimea totală a podului este determinată luând în considerare obstacolele și cerințele pentru protecția ecosistemului natural al zonei în măsura maximă posibilă. Podul este situat într-o curbă circulară cu o rază de 1420 m.


Podul este proiectat cu două structuri independente pentru fiecare dintre direcțiile de mișcare de pe autostradă. Ecartamentul fiecăreia dintre cele două benzi ale instalației are o lățime totală de 13,50 m, măsurată între cornișele benzii, care include: blocuri de trotuar, 1,70 m lățime și 1,30 m (pe latura benzii despărțitoare) și pavaj cu o lățime de 10,50 m.
Instalația necesită construirea a 64 de coloane pilot și necesită 136 de grinzi precomprimate.


                                          A doua informație de pod:
Al doilea pod peste râul Vit este proiectat cu o structură cu grinzi cu deschidere multiplă. Lungimea sa totală este de 694,20 m (pentru banda din dreapta) și 730,70 m (pentru banda din stânga). În fiecare deschidere a podului vor fi instalate cinci grinzi, care sunt combinate cu o placă rutieră din beton armat într-un design monolitic. Pe lungimea instalației, pentru ambele benzi, aceasta este împărțită în patru secțiuni de lungime axială, după cum urmează:
Banda dreaptă
Secțiunea I: 31,50 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,20 m
Secțiunea II: 32,20 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,90 m
Secțiunea III: 32,20 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,90 m
Secțiunea IV: 32,20 + 3 x 36,50 + 31,50 = 173,20 m
Banda Stângă:
Secțiunea I: 31,50 + 4 x 36,50 + 32,20 = 209,70 m
Secțiunea II: 32,20 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,90 m
Secțiunea III: 32,20 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,90 m
Secțiunea IV: 32,20 + 3 x 36,50 + 31,50 = 173,20 m



                                         Informații despre al treilea pod:
Al treilea pod peste râul Vit este proiectat cu o structură cu grinzi cu mai multe deschideri. Lungimea sa totală este de 632,80 m.
Podul este proiectat cu două structuri independente pentru fiecare dintre direcțiile de mișcare de pe autostradă. Ecartamentul fiecăreia dintre cele două benzi ale instalației are o lățime totală de 13,50 m, măsurată între cornișele benzii, care include: blocuri de trotuar, 1,70 m lățime și 1,30 m (pe latura benzii despărțitoare) și pavaj cu o lățime de 10,50 m. Podul este situat într-o curbă circulară cu o rază de 1420 m.


Facilitatea necesită construirea a 84 de coloane pilot, precum și a 160 de grinzi precomprimate.


Pe lungimea instalației, pentru ambele benzi, aceasta este împărțită în trei secțiuni de lungime axială, după cum urmează:
Banda dreaptă și stângă:
Secțiunea I: 28,0 + 5 x 33,0 + 28,70 = 221,70 m
Secțiunea II: 28,70 + 5 x 33,0 + 28,70 = 222,40 m
Secțiunea III: 28,70 + 4 x 33,0 + 28,0 = 188,70 m
Stâlpii instalației au elemente de susținere verticale, construite conform sistemului ,,coloană pilot". Diametrul grămezilor de foraj este de 150 cm, iar cel al coloanelor - 120 cm. Conexiunea dintre cele două elemente este cu un ,,manșon" din beton armat. Barele transversale ale stâlpilor sunt prevăzute pentru execuție în două etape: elementul din prima etapă este conceput pentru a prelua sarcina din grinzile de montare, iar odată cu piesa din a doua etapă se realizează unitatea cadru rigid.

                                      A patra informație de pod
Înălțimea maximă a nivelului drumului deasupra terenului din interior
instalația este de aproximativ 25,50 m. Lungimea totală a podului este determinată de
respectarea obstacolelor traversate și cerințele de protecție a
ecosistemul natural al zonei în măsura maximă posibilă.

Podul este situat într-o curbă circulară cu o rază de 1420 m.

voicul

Pentru un B - Balcic ce recomandati - prin Romania sau prin BG via Calarasi?
Daca trec prin Dobrici are rost sa intru in el sa opresc?

Drax

Nu, Dobrich e un fel de Calarasi mai sarac si mai ponosit.
Drumul insa e bun, are asfalt relativ nou si nu e asa circulat; plus ca e cel mai scurt.
Cel mai bun timp il scoti insa daca mergi pe autostrada si apoi prin vama veche (daca nu prinzi aglomeratie).

interesantul

#4212
Mergi pe Russe, e mai rapid. La ferry poate prinzi coada si stai mult pana treci
Dobrich are cateva casute in centru vechi, medievale. Frumușele dar greu de gasit, drumurile cam ca la noi in anii 1980..
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

adrian-FSB

Poți sa mergi pentru A2 - iesire Medgidia - Topraisar - Negru Vodă- General Toshevo - Balcic, fără a mai fi nevoie sa treci prin centura Dobrincu. In alta ordine de idei pe site-ul SSC Bulgaria au apărut primele imagini  cu lotul 5 din A2 Hemus. Din aceste imagini se poate observa ca lotul nu este foarte dificil comparativ cu loturile 1-3 din A2  Wk plăcut sa aveti

RaduG

@voicul Evident o traversare cu bacul la pe la Chiciu-Ostrov, în Silistra poți mânca un pește la un restaurant pe malul Dunării (dacă ajungi la prânz) și poți vizita cetatea romană Durostorum: https://www.google.ro/maps/place/Durostorum+-+Drustur/@44.1198134,27.2602181,763m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40b021d4fda80803:0x63cba9462031f522!8m2!3d44.1211292!4d27.2590095
În Dobrich ai un muzeu de istorie și o grădină zoologică. Eu am luat-o pe centură mai mereu :)