News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

panda80

Quote from: user201 on May 14, 2013, 06:27:53 PM
Legat tot de drumuri ale vecinilor, ai mai văzut progrese pe M0 sau la accesul din M5 pe M0?

Am trecut eu ieri pe M0 si inca se lucreaza si pare ca mai dureaza cateva luni. S-a circulat bine totusi, in schimb a fost un blocaj pe M5 imediat dupa M0, sunt niste lucrari acolo. Am intarziat cam 10 min, insa camioanele aveau mult mai mult de asteptat.

cezar-mario2012

#421
Quote from: alecu26 on May 17, 2013, 01:42:04 PM
Bulgari se mișcă bine, astăzi au făcut publice ofertele pentru lot 3 Struma Blagoevgrad-Sandarski. Au primit 10 oferte si va fi finanțată din bani rămași pe Post 2007-2013. Acum am citit mai bine si sunt oferte de consultanța.

ai articolul?

chiar sunt interesat cine mai e consultanta si la ei?

Aceasi suspecti de serviciu ca in Romania?

Am citit la ei pe forum cineva pusese o hotarare de la CNAD-ul lor, erau zece firme in marea majoritate bulgărești.  Diferențe de oferte foarte mari , prima  avea o oferă de 1250000 leva si ultima de 2400000 leva. Uni bulgari nu erau multumiti de prima firma, cred ca au mai fost implicați și în alte cazuri,  iar alti spuneu ca totuși este o firma cu experiență.  Acum nu am înțeles sigur pentru ce este consultanța, pentru exproprieri sau pentru construcție. Nu stiu să-ti dau link la acea pagina de pe SSC, mai ales ca scriu de pe un android.

sebba

de ce fratilor la bulgari se poate si la noi nu? io ma oftic la culme cand vad asa ceva!
ba la ei se pot face si cu vegetatie intre sensuri! o sa ajung sa ma duc de la Arad la Litoralul romanesc pe A prin BG! Nazdrave!
Sailing away! S/Y Haimana

user201

@panda80 Mersi de info.
Dacă lucrează pe M5 imediat după intrarea din M0 ar putea fi drumul de legătură( parcă M51 ), ceea ce ar fi de bun augur.

@sebba
Sper să nu te supăr, dar la noi cine ar tunde iarba? :lol:

sebba

cine o tunde si la bulgari, ne-ar face si reducere :D
Sailing away! S/Y Haimana

panda80

Quote from: user201 on May 17, 2013, 09:08:49 PM
@panda80 Mersi de info.
Dacă lucrează pe M5 imediat după intrarea din M0 ar putea fi drumul de legătură( parcă M51 ), ceea ce ar fi de bun augur.

E posibil, totusi lucrarile parca erau mai aproape de Budapesta, la 1-2km de la iesirea de pe M0. Legatura se va numi M0, asa ar fi logic deoarece practic intregeste centura (acum pentru a merge pe centura mergi un pic pe M5).

ciprebbe

Din ce se spune pe forumul maghiar, vara asta nu vedem noul M0(ce se va lega de actualul M5) gata.
Se preconizeaza terminarea lucrarilor in august si deschiderea ciorculatiei in septembrie atat pe M0 pe 3 benzi(zona cu podurile dunarene) cat si continuarea inspre M5. Portiunea cu 2 benzi / sens pe care se circula azi dinspre M5  se va numi (dupa deviarea lui M0 ) M51 si nu se va mai extinde la 3 benzi acolo( e si normal daca traficul va fi deviat pe viitorul M0, iar pe M51 va scadea simtitor traficul).
Se stie ca ungurii nu deschid traficului daca nu au finalizat lucrarile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

hentz

^^
@ciprebbe nu o considera prea personal,doar ca m-am saturat de articole despre nimic si ce rau este la noi,si in Romania nu se face
Desi imi place comparatia cu Ungaria,consider ca deocamdata acolo trebuie sa tintim,articolul este subtire si plin de balarii ca de obicei.

Loredana ne delecteaza cu o prezentare a sistemului de autostrazi in care repeta aiurea numele companiei care administreaza autostrazile si incearca o inducere in eroare cu o fraza ca aceasta
-Nici o secţiune de drum din administrarea Companiei de Management al Autostrăzilor din Ungaria (State Motorway Management Company Ltd), care administrează majoritatea autostrăzilor din Ungaria, nu este mai veche de 10 de ani..Adica sa intelegem ca totul s-a construim in ultimii 10 ani si noi nimic?
Contiuna cu o stire spectaculoasa
-Pe site-ul companiei de profil se arată că gardurile de protecţie au fost instalate pe întreaga reţea de autostrăzi, iar programul de reabilitare a drumurilor a fost actualizat
Si cu noutati  ...din 2008
-Lungimea totală a reţelei de autostrăzi din Ungaria a crescut semnificativ în 2008, cu aproape 70 km. O serie de noi secţiuni au fost deschise circulaţiei în acel an, inclusiv în zona de est şi o parte a sectorului de nord a autostrăzii M0 (inclusiv Podul Megyeri), precum şi un nou tronson din autostrada M6 între M0 şi localitatea Érd, precum şi secţiunile lipsă din autostrăzile M7 şi M70, potrivit datelor companiei maghiare de resort.
Ce urmeaza este o brambureala  maxima,,,
M0 centura de ocolire a Budapestei
M1 autostrada Budapest-Gyor-Austria
M3 autostrada Budapest-Hatvan-Miskolc
M5 autostrada Budapesta-Kecskemet-Szeged
M6 M3-Debrecen
M7 Budapesta-Siofok-Croaţia

Acum vine o parte interesanta ,si cu valoare de informatie utila..
Pe circa 80 % din numărul de km de autostrăzi din administrarea companiei toate vehiculele trebuie să plătească taxă, în timp ce pe 80 km de autostradă doar camioanele de peste 3,5 tone sunt obligate să plătească taxă. Camioanele trebuie să aibă vinietă şi când circulă pe 118 km de drumuri expres din Ungaria
Totalul încasărilor din taxe pe autostrăzi în Ungaria, la 1 ianuarie 2013, era de 167 de milioane de euro.
Siguranţa pe şosele, o prioritate

Reducerea numărului de accidente pe reţeaua de autostrăzi şi drumuri expres din Ungaria a constituit o prioritate în ultimii ani, potrivit lui Attila Bakó, director executiv în cadrul State Motorway Management Company Ltd., citat într-un raport al companiei.În ianuarie 2009, cinci casete conţinând două camere de supraveghere au fost testate de-a lungul secţiunii de drum expres M0 care leagă autostrăzile M1 şi M5. Poliţia a schimbat periodic cele două camere în cele cinci casete pentru a se asigura că şi şoferii care conduc în mod regulat de-a lungul acestei secţiuni nu pot şti care dintre casete conţin cele două camere. Ca urmare, numărul de accidente a scăzut în mod semnificativ în sectorul de sud al drumului expres M0, se mai arată în raport.
Acum incepe dracia...
Cât durează lucrările de reparaţii pe o autostradă în Ungaria

Spre deosebire de situaţia de pe drumurile din România, unde nu se anunţă din timp pe ce sectoare vor fi executate reparaţii şi mai ales cât timp vor dura acestea, autorităţile din Ungaria îi înştiinţează pe şoferi în diverse moduri – pe site-ul companiei, prin sistemul de afişaj electronic de pe drumuri, printr-un serviciu ce poate fi accesat printr-un simplu SMS - ce segmente vor fi reparate şi cât vor dura restricţiile de circulaţie

Astfel, recent autorităţile din Ungaria au anunţat că pe autostrada M5 prima etapă a lucrărilor de menţinere a fost finalizată, iar a doua fază, care va presupune lucrări între km 18 şi 23, se va desfăşura în perioada 2-18 mai.

De mentenanţa autostrăzii M5 este responsabilă o asociere - Útinform, Állami Autópálya Kezelő Zrt., AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt – in timp ce operarea ei este asigurată de o altă companie - A-WAY ITE Zrt. Autostrada a fost construită prin concesiune, contractul de concesiune a fost semnat în 1995, pe 35 de ani.

....ati aflat cat dureaza reparatia in Ungaria si ce buna a fost comparatia cu Romania unde nesimtitii nu te anunta personal stiind ca tu ai masina si o sa faci un drum la Bragadiru?

Mai are putin de lucrat la cifre
În Ungaria, limita de viteză pentru vehiculele de pasageri este de 130 km/h pe autostradă şi de 110 km/h pe drumurile expres.

Pentru camioane, aceste limitări de viteză sunt de 80 km/h şi respectiv 70 km/h, cu excepţia cazurilor în care există o indicaţie diferită a unui indicator de viteză.


Si se incheie monumental cu o mare realizare  marca Gandul
-Gândul a calculat recent, pe baza celor mai recente informaţii  Eurostat, că România deţine cea mai mică reţea de autostrăzi pe cap de locuitor din Uniunea Europeană. Doar 2,4 centimetri de autostradă pe cap de locuitor, de trei ori mai puţin decât bulgarii şi de opt ori mai puţin decât germanii.

Morosanu

Bineinteles ca e plin de balarii articolul. Daca se informa cum trebuie, adica la nivelul anului 2013 ne putea spune ca:
M3 Budapesta - Nyiregyhaza - (Or)
M5 Budapesta - Szeged - Serbia
M6 Budapesta - Szekshard - Mohacs (si de acolo M60 pana la Pecs).
Era chiar suficient daca se uita pe Goagal Maps, nimic mai mult.
Politica distruge tot ce atinge.

ciprebbe

@hentz - de ce crezi ca am zis interesant.
Si eu m-am crucit cand am citit.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


user201

#432
@ciprebbe mersi de info legat de M0.
Legat de articolul cu autostrăzile bulgare apar și aici câteva mici probleme gen Hemus Sofia - Varna complet gata în 2013 și faptul că autostrăzile sunt gratis.

MRS

Se lucreaza in toata zona aceasta
In restul drumurile in Sofia si spre A Hemus sunt intro stare jalnica. Chiar si pe Hemus sunt locuri unde arata ca dupa razboi.  >:(





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, NO, PL, PT, QA, RKS, RO, S, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CPH, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OSL, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, NO, PL, PT, QA, RKS, RO, S, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CPH, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OSL, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...