Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bulwyn

De sectorul Makresh - Montana se stie ceva, ca vad ca pe OSM este deja afisat sectorul.

cezar-mario2012

Toate secțiunile sunt atribuite, dar sunt în faze diferite. Cele mai avansate sunt loturile de lângă Botegrag.

cezar-mario2012

#4112
De prin Bugaria:

A2 Hemus, Loturile 1, 2, 3, 4:









A6 Europa lot Dragoman - Kalotina:


bogdymol

Harta actualizata din Ungaria:


click --> load full resolution --> right click --> open image on new tab
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

danpandrea

^O astfel de hartă trimestrială ar fi foarte utilă din punct de vedere al comunicării CNAIR.

Dominik

Partea sudica a Centurii Sofiei



A2 Hemus, lot 3



DX Botevgrad - Vidin, lot 1

You're in Steelers Country

dr4qul4

3 benzi pe sens + drumuri colectoare de cate 2 benzi pe sens. sau 4 benzi pe sens.  Si noi ne chinuim sa facem un giratoriu suspendat la Domnesti..de 5 ani
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

bogdymol

Tocmai ce am observat postarea asta de pe SSC. Vecinii sârbi par sa se inteleaga bine cu constructorii chinezi:

QuoteI don't think it was reported here - few days ago, or the very day after another half a million Chinese Covid vaccines were delivered, Serbia had just committed to another ~4 billion euros in Chinese-led road projects:


  • Kragujevac bypass road (100 million euros)
  • Loznica bypass (37 million euros)
  • Novi Sad bypass with new Danube bridge (137 million euros)
  • Pozega - MNE border (1,55 billion euros)
  • Fruska Gora Corridor from Novi Sad to Ruma with 3,5km tunnel (600 million euros)
  • Pozarevac-Golubac expressway (~400 million euros)
  • Sector C of Belgrade bypass , with new Danube road/rail bridge (700 million euros)
https://www.youtube.com/watch?v=CdwSqnhPB04&feature=emb_logo&ab_channel=24Vesti
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

^ Scuze, e cam off-topic, dar nenea ăsta zice că Serbia datorează 1.1 miliarde de euro chinezilor. Și parcă n-aș vrea să văd când vin acasă panouri cu ,,Mulțumim, frate Xi", ca la Belgrad. :D

dr4qul4

Daca mai continua in directia asta, le va bloca UE granitele cu controale vamale.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

cezar-mario2012

Nu le va bloca nimeni. Este bătaie la investiții în Serbia pe toate planurile. China este printre principalii investitori și creditori, apoi sunt Rusia, Turcia, UAE și chiar UE prin fondurile de preaderare și BEI. Serbia are cel mai mare zazamant de litiu din Europa și dorește să fabrice baterii pentru mașini  și au primit două ofere de colaborare una din Germania și una din SUA.

tonică

Pe care nu le vor semna căci la ce datorii va acumula tânjind la a face autostrăzi cu chinezii, își vor amaneta mai totul către spornicul frate Xi! Serbia este în continuare contra curentului, n-au prea învățat nimic din cele prin care a trecut, dar tocmai asta ii atrage pe alegătorii lor, asa ca au cale bătută înspre și mai rău. Zice bine nenea_hartia mai jos și sper ca la noi sa găsească soluția pe termen lung prin care sa fim feriți de astfel de politici.

cezar-mario2012

#4122
Au contracte semnate cu chinezi și plătite UE. Croatia face poduri cu China și primește bani UE.

cezar-mario2012

 De prin Bulgaria, DX Botevgrad-Mezdra lot :


cezar-mario2012

^Vom vedea peste 4 ani unde va fi Serbia și unde va fi Romania.
O Yugoslavie mare deranja mult, mulți occidentali și-au băgat coada acolo, dar Serbia și-a revenit cu brio. Serbia este la răscruce marilor drumuri dintre Orient și Occident, sau sud și nord, atât rutier cât și feroviar. La ora actuală pe rutier Serbia este conectată la nivel de A cu Croația, Ungaria, Bulgaria și Macedonia. Urmează conexiunile cu Bosnia Herzegovina, Albania via Kosovo și Muntenegru. Mai urmează o noua conexiune cu Bulgaria și apoi cu România. Pe CF se lucrează la conectare Belgradului cu Budapesta cu o cale ferată de viteză maximăde 200 km/h lucrați efectuate de ruși și chinezi.