News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mitsu

Quote from: user201 on May 07, 2013, 11:37:33 AM
Noi poze cu lotul 1 Struma cam cu tot lotul ce se deschide circulației, pe SCC aici, aici, aici, aici, aici, aici, aici, aici, aici, și aici.

Lucrurile arată destul de bine, deși sunt un pic sceptic legat de 1 Iunie 2013, dar nu se știe.

Nicio sansa sa se deschida ceva la 1 iunie acolo, dupa cum arata lucrurile. Nu mai au mult, dar cred ca se va lungi pana pe 1 iulie, in cel mai bun caz.

Continui sa ma intreb de ce mai peste tot se construiesc autostrazi cu spatiu verde intre sensuri, iar la noi intotdeauna doar cu asfalt... Nu inteleg si pace de ce noi nu le facem cu spatiu verde pe linia mediana. Poate ma lumineaza cineva.

nenea_hartia

^ S-a mai discutat, sunt greu de întreținut, mai ales la modul în care nu se face mentenanța în România. Pe M1, în Ungaria, spre exemplu, arbuștii ăia se tund din mașină, iar asta blochează o bandă de circulație. Chiar și un simplu gazon trebuie tuns, iar iarba cărată de acolo. În plus, în cazul arbuștilor, ei trebuie plantați în ghivece speciale, altfel rădăcinile lor afectează terasamentul. Personal, cred că spațiul verde median e inutil, chiar dacă poate uneori e mai estetic (nu întotdeauna; gazonul acela median întâlnit prin Scandinavia mie îmi displace). Ca utilitate însă, eu cred că mai bine se fac ecoducte pentru animale, precum și liziere de copaci sau arbuști pe marginile autostrăzii care să absoarbă praful și zgomotul.
Recunosc totuși că aș vrea să văd panourile fonoabsorbante acoperite cu plante agățătoare ca în Austria.

mitsu

Nu doar ca ar fi mai estetic, dar arbustii pe linia mediana reprezinta cel mai bun sistem antiorbire. Am vazut ca la noi s-a renuntat si la acele panouri antiorbire (pe buna dreptate). Arbustii macar nu se fura :D

neaguionutu

#408
Buna ziua !

Va delectez cu niste informatii cu constructia de autostrazi din Bulgaria , Autostrada A2 Hemus  , cei care vor folosi drumul spre Grecia  pe varianta clasica prin Sofia.

Este vorba de lotul autostrăzii Hemus de unde se termina actualul capat al autostrazii - la Yana cu centura Sofia.
Dupa Dolni Bogrov si pana Centura Sofia ,pe sensul spre Sofia ,inainte de benzinaria EKO drumul este deviat spre autostrada, se face dreapta spre autostrada , se trece un pod peste autostrada si se ajunge la magazinul Jumbo  si in dreptul magazinului Jumbo se intra din nou in drumul spre centura.

Pe Google Maps deja au pus devierea respectiva :

Poza




Google Maps - Devierea


Filmare cu devierea cu sensul spre Centura Sofia


http://www.youtube.com/v/yTkHAnvMFDI

Filmare cu devierea cu sensul spre Dolni Bogrov - Yana - actualul capat al autostrazii A2 Hemus


http://www.youtube.com/v/GlOOeSGqTB4

Poze de pe SSC bulgaresc - Autostrada A2 Hemus  aici , aici, aiciaiciaiciaici,   aiciaiciaiciaiciaiciaiciaici.


O zi buna va doresc ! Toate cele bune !

neaguionutu

#409
Quote from: cezar-mario2012 on May 08, 2013, 11:59:16 AM
Bulgaria partea a doua de la A2 Trakia, Sofia si A6/A3:
1. Autostrada A2 Trakia (Yablanitsa-Sofia).

A2 este practic Autostrada  Hemus . A1 este  Autostrada Trakia

Quote from: cezar-mario2012 on May 08, 2013, 11:59:16 AM
3.A6/A3 Lulin-Struma, aici autorul a confundat A3 cu A5 care este la Varna catre Burgas,


Filmarea este facuta in 02.10.2011 . Pe atunci erau alte numerotatii la autostrazile din Bulgaria.
In anul 2012 guvernul bulgar ( ministerul trasporturilor si  infrastructurii ) au  schimbat numerotarea autostrazilor din Bulgaria.

A1 era  Autostrada A1 Trakia si acum este tot Autostrada A1 Trakia.
A2 era  Autostrada A2 Hemus si acum este tot  Autostrada A2 Hemus .
A3 era  Autostrada A3 Maritsa si acum este Autostrada A3 Struma.
A4 era  Autostrada A4 Cherno More si acum este Autostrada A4 Maritsa.
A5 era  Autostrada A5 Lyulin si acum este Autostrada A5 Cherno More.
A6  era Autostrada A6 Struma si acum este Autostrada 6 Lyulin.

Numerotare autostrazi din Bulgaria in 2011.



Numerotare autostrazi din Bulgaria in 2013 actuala.




Aici vedeti ce termene de executie si dare in folosinta a autostrazilor din Bulgaria



Aici vedeti ce termene de executie si dare in folosinta a autostrazilor din Bulgaria




Aici vedeti ce termene de executie si dare in folosinta a autostrazilor din Bulgaria



O zi buna va doresc ! Toate cele bune !

mitsu

#410
multumim de info, neaguionutu!

Daca am inteles eu bine, actuala deviere este pe bretelele viitorului nod A2 cu DN1/6? Iar Hemus se va termina in actualul nod al DN1/6 cu centura?

neaguionutu

@mitsu , asa este cum spui tu !

Uite dovada :



mitsu

Mersi, neaguionutu! Sa asteptam primele filmulete cu tronsoanele pe care bulgarii le vor deschide vara asta, pana vom avea noutati de la noi...

cezar-mario2012

#413
Bulgari se mișcă bine, astăzi au făcut publice ofertele pentru lot 3 Struma Blagoevgrad-Sandarski. Au primit 10 oferte si va fi finanțată din bani rămași pe Post 2007-2013. Acum am citit mai bine si sunt oferte de consultanța.

laurashgeo

Apropo de drumurile vecinilor, duminica dupa amiaza am traversat Germania: Passau-Frankfurt-Koln-Aachen. Pana la Frankfurt am avut parte de cel mai prost trafic ever, asemanator cu traficul de pe autostrada A2 spre si dinspre mare in weekendul de 1mai(in perioada cand nu era gata bucata de la Cernavoda spre Constanta). Am ales sa merg duminica pentru ca tir-urile nu au voie sa circule insa joi pe 9 a fost inaltarea la catolici si majoritatea au avut si vinerea libera, si astfel toti nemtii se intorceau duminica dupa masa spre casa :(
Mergeam 5 minute cu 150km/h dupa care 15min stateam pe loc sau inaintam cu 10km/h. A plouat de minim 10 ori torential si de doua ori cu gheata astfel incat credeam ca sare tabla de pe masina si pe autostrada stratul de gheata avea ~5cm si se formase sleauri.
Am ajuns acasa super obosit si cu vreo 3ore intarziere.

user201

@laurashgeo
Legat tot de drumuri ale vecinilor, ai mai văzut progrese pe M0 sau la accesul din M5 pe M0?

laurashgeo

Nu pot raspunde la intrebarea asta pentru ca si la dus si la intors am trecut prin centrul Budapestei. Drumurile prin Budapesta sunt destul de proaste, insa orasul e superb iar ungurii foarte amabili si au o engleza excelenta! Am dormit in Budapesta o noapte si am vizitat vreo 4ore orasul la pas si vrem sa ne reintoarcem pentru inca cateva zile ca ar mai fi multe de vazut.

user201

#417
Ok, mersi. Budapesta e un oraș frumos ce merită văzut.


În altă ordine de idei, un update cu lotul 1 Struma aici, aici, aici, aici, aici, aici, aici  și aici.
Nu sunt sigur că viaductul din ultimul set de poze le este necesar pentru deschiderea autostrăzii, deoarece în caz contrar cred că și 1 Iulie nu e prea realist ca termen de deschidere. Sper să fie ceva în stilul Yablanitsa, unde se mai continuă cu un mic viaduct după nod.

mitsu

Multumim, user201!

Da, la viaducul ala sunt cam in urma, dar s-ar putea sa fie dupa nod. Oricum, la 1 iulie aproape sigur se va circula pe lotul asta.

alecu26

Quote from: cezar-mario2012 on May 14, 2013, 06:04:44 PM
Bulgari se mișcă bine, astăzi au făcut publice ofertele pentru lot 3 Struma Blagoevgrad-Sandarski. Au primit 10 oferte si va fi finanțată din bani rămași pe Post 2007-2013. Acum am citit mai bine si sunt oferte de consultanța.

ai articolul?

chiar sunt interesat cine mai e consultanta si la ei?

Aceasi suspecti de serviciu ca in Romania?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).