News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mitsu

@user21, multumim ptr update-uri.

Mi se pare mie sau portiunea asta din Hemus va avea 3 benzi pe sens?

user201

Quote from: mitsu on April 22, 2013, 09:21:28 AM
@user21, multumim ptr update-uri.

Mi se pare mie sau portiunea asta din Hemus va avea 3 benzi pe sens?

Bună întrebare.
Pe moment cred totuși că vor fi 2 benzi+1 de rezervă pe sens, dar vom vedea.

Legat de Struma, se pare că au pus pe SCC și câteva filmulețe cu viaductul acela la care lucrează. Patru dintre ele se pot vedea aici, aici, aici și aici.

neaguionutu

#377
Bulgarii o sa faca pe finantarea din 2014-2020 urmatoarele :
- restul de autotrada A2 Hemus, de la actualul capat al autostrazii la Yablatnitsa la celalalt capat - Belokopitovo - care este in contructie si va fi gata anul asta;
- Autostrada A 5 Cherno More - de la Durankulak ( Vama Veche ) - Varna - Burgas ;
- o autostrada Rila , care sa uneasca autosrazile A3 Struma , A1 Trakia si A2 Hemus
- drumul  expressways Ruse-Makaza & Ruse-Svilengrad



Detalii intr-un pdf , dar este in bulgara :
pdf aici

user201

@neaguionutu
Interesant. Speram și într-un Vidin - Sofia, legat de noul pod. Rila ar trebui să fie centura Sofiei bănuiesc.

cezar-mario2012

Nu stiu de unde ai informațiile,  dar nu așa sunt planurile de finanțare. In bugetul 2014-2020 se va construi Trakia (completarea), Struma(complectarea), drumul expres Vidin-Botevgrad, ocolitoarea Gabrovo cu tunelul de la pasul Shipka si daca mai rămâne bani se va face autostrada Kalotina. Pentru Cerno More sunt doar vise, iar Ruse-Svilengrad se duc tratative cu Qatarul pentru PPP. Restul sunt basme, acum la ei este campanie electorală, luna viitoare sunt alegeri. Datele pe care l-am dat sunt de timpul guvernării Boiko Borisov, si sunt datele înaintate către EU spre aprobare. Momentan s-a aprobat lotul 3 din A3 Struma, complectarea A2 Trakia si drumul expres Vidin-Botevgrad.

mitsu

Ce inteleg eu din acel PDF: ca Varna - Romania, Ruse - Svilengrad si Autostrada Rila sunt propuse pentru proiecte PPP.

cezar-mario2012

Probabilacă este mai vechi,  s-a discutat acum doi ani în bilaterale cu Qatar,îi cooptase și pe turci pentru acele proiecte. După discuții,  doar proiectul Autostrăzi Ruse-Svilengrad a ramas pentru etapele următoare,  dar între timp Turcia s-a retras și proiectul a rămas cam în aer. Săptămâna aceasta,  ministrul bulgar de resort se duce in Qatar,  pentru a putea continua discuțiile.

neaguionutu

@cezar-mario2012, harta si pdf-ul le-am luat de pe SSC bulgaresc topicul A2 - Hemus.

cezar-mario2012

#383
Pai acolo sunt discuții,  ca și la noi.  Eu ce am afirmat sunt din surse guvernamentale. Pe forumul lor am intrat și eu,  am mai citit,  știu puțina bulgara, fabuleaza si ei multe. Sigur se lucrează la ei pe patru autostrăzi și au finalitate 2013-2015. Și pun poze în prostie,  dar au și de unde.

tigrel58

Google maps arata noutati interesante prin sudul Ungariei, 12 - 15 km M9 in zona Szekszard si centura ocolitoare Kaposvar.
Poate peste cativa ani se va putea merge de la Nadlac pana in Italia fara a "urca" pana la Budapesta.

laurashgeo

Am traversat ieri Ungaria si mi-a placut mult calitatea autostrazilor lor. Mi-a mai placut si traficul extrem de lejer de pe autostrada, mai ales ca am traversat Germania vineri dupa amiaza. Pe M3 intre Budapesta si Debrecen am mers dimineata la 5 si cred ca ma depasit maxim 10 masini; era pustiu.
Intre M1 si M3 am am traversat Budapesta prin centru(pe la 3 noaptea) si vreau sa va spun ca drumul e groaznic dar o sa mai trec prin Budapesta pentru a o vizita :D La acea ora era plin de lume pe strada si in statiile de tramvai, am avut sentimentul ca sunt in Barcelona!

panda80

M3 intr-adevar e pustiu, insa M1 e cam tot timpul aglomerat in timpul saptamanii (in weekend camioanele nu au voie sa circule in general), in special de la Gyor catre Budapesta. Autostrazile maghiare arata intr-adevar foarte bine.

@tigrel
Pentru Italia nu e nevoie oricum sa mergi pana la Budapesta, poti alege varianta foarte buna prin Serbia-Croatia-Slovenia sau scurtezi prin Ungaria ori pe directia Szeged-Balaton sau Kecskemet-Balaton. Drumuri bune pe ambele variante, in special pe varianta 2, si trafic redus. Cel putin pana nu se termina M0, nu se merita ocolul pana la Budapesta, timpul castigat pe autostrada il pierzi pe M0, sa nu mai vorbim si de consum.

mitsu

Ptr cine va merge pe litoralul bulgaresc de 1 mai sau Paste prin Ruse:

DN -2-ul bulgaresc, intre Ruse si Shumen, e in reabilitare completa, in sensul ca se lateste. Pare ca se lucreza cam pe toata portiunea, dar mergand duminica n-am prins lucrarile in desfasurare, asa ca am mers bine. Drumul pustiu, aproape ca de obicei la bulgari, depasesti linistit, media de parcurs (mergand legal, cu pana in 100 la ora in afara localitatilor) e aproape de 90 km/ora, fata de doar 60-70 la noi, asta ptr ca in general drumurile nu prea trec prin localitati. Inca au intersectii cu restrictie de 60 km/ora. Pe unde se lucreaza restrictia e de 40-50, dar nu o respecta nimeni. Un singur semafor la un pod in lucru. Sunt si portiuni unde s-a ras asfaltul de pe laterale si a ramas doar portiunea din mijloc pe care se poate circula, destul de ingusta (cam 5-6 metri, destul de strans cand treci pe langa un tir, dar cum spuneam, noroc ca-i drumul pustiu, cel putin in zilele libere). Pe alte portiuni s-a ras pe mijloc, dar s-a asfaltat pe laterale.

De latit in general se lateste cam cat DN 2-ul nostru (nu cred ca vor intra 4 benzi), insa cred ca o sa-l faca 2+1 benzi alternativ cu 1+2, mai ales pe urcari . Cel putin asa sper, nu era nicio portiune finalizata, cu marcaj trasat, asa ca se circula fifty/fifty. Peisaj fain, multa verdeata, mult galben (rapita), mult liliac, campuri ingrijite. Imaginea generala - mai buna decat la noi, desi pana acum cativa ani era cam invers.

La centura Shumen parte a Autostrazii Hemus mai au de lucru. Pe autostrada, cateva portiuni cu asfalt prost rau (macinat, pe ambele benzi, unii mergeau pe banda de urganta, mult mai buna :D ), dar per ansablu ok. Evident, aproape pustie.

alecu26

http://www.zf.ro/zf-24/miracolul-croat-700-km-de-autostrada-in-opt-ani-10830183

un pic oftopic

Un articol nu rau...dar nici bun.

700 km in 8 ani nu e mult. (dar e mult daca consideri ca sa facut cu bani de la buget).

Intradevar, respect pentru tunele...dar chestia ca sunt in zona de munte....acum e foarte clar si la ziaristi de doi lei ca e un avnataj (pot toti face comparatia cu ce probleme sunt pe lotul 3 si 4 din Orastie Sibiu).

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Morosanu

#389

Avand in vedere ca sunt, ca si populatie de 5 ori mai putini ca noi, totusi numarul de km e imens. Ia in calcul ca acum 20 de ani au avut si un razboi.....
Politica distruge tot ce atinge.