News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Ce mult imi place imaginea de la 1.15...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Morosanu

#3721
Wow!!! Astia isi inventeaza tunelurile! Noi ca le putem avea, si avem nevoie disperata, fugim de ele ca dracul de tamaie... Of, of!
Politica distruge tot ce atinge.

danpandrea

@bogdymol: va fi o alternativă foarte bună pentru cei care își fac concediile în munți și nu vor să se aglomereze cu cei care merg spre Viena și Bratislava. În plus, M86 te scutește de câteva sate austriece, prin care trebuie să mergi mai domol.

Hercule

Interesant, maghiarii au liniat langa granita (ca sa se oftice vecinii :lol:) in rest sunt departe de a termina.

Nu inteleg ce se executa in cele 3 imagini de mai jos. Pare a fi un strat vechi de asfalt, inclusiv liniat, peste care se pune o panza, apoi niste pamant si imediat asfalt.  ??? Poate cineva sa lamureasca?





Deșteaptă-te române!

ladposta

@Hercule: poate gresesc, dar am citit undeva ca pe unele portiuni ala M4 fostul/existentul 4 este reconfigurat ca o cale de rulare, deci poate este o "reconversie" a fostului drum 4

voicul

M4 e o A total noua intre Berettyóújfalu si granita.



Hercule

Asa stiu si eu ca se construieste de la zero, in schimb pe vederea de sus se vede ca ambele sensuri sunt gata + liniate si se toarna pe deasupra. Posibil sa fie intr-alta zona de pe M4, nu cea de langa granita, stiu ca sunt locuri unde s-a configurat mai demult portiuni asemanatore cu autostrada.

Ce nu mi-e clar e cum astern asfalt peste pamant, pamant care pare ca e pus asa la misto, fara compactare.
Deșteaptă-te române!

miszlik

Astazi am citit pe HAON.HU ca ungurii termina M4 in iulie. Spun insa,ca deschiderea se va face numai cand partea romana va fi gata. In linkul de mai jos gasiti si cateva poze de pe M4
https://haon.hu/galeria/az-m4-es-autopalya-epitese/13

raulbogdan23

^

In galeria foto postata de catre @miszlik se vede foarte bine ce e cu materialul/plasa neagra si pamantul acela.

Cel mai probabil ca sa protejeze bucata care e gata deja, iar pe bucata asfaltata acum astern ultimul strat de asfalt.




Europiu

Și să adăugăm că nici vecinii nu scapă de "optimizările" unor constructori. Seamănă (un pic!) cu ce avem la Oarda :)





Powered by API/PUM imgur uploader
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

laszlo.robert

#3730
Pozele de pe "Haon" sunt puțin amestecate. Unele sunt de pe lotul de lângă granița cu ROMÂNIA,  cîteva  sunt de pe lotul Abony-Cegled unde M4 va fi DX.Mai exact cele două poze de mai sus sunt de pe ultimii 5 km din acest lot (restul este dat în folosință),unde vechiul DN 4 este transformat în M4 .De fapt traficul a fost transferat pe sensul nou construit si se  execută refacerea vechiului sens. Acel material gălbui nu este pământ, mi se pare filer (liant pe bază de ciment și var care intră în componența asfaltului) amestecat cu nisip, pentru a întări și stabiliza guaina (prelata) de bitum așternută pe asfaltul vechi.

cristi5

#3731
^^
Interesant, traiam cu impresia ca in Ungaria se face numai FIDIC rosu. Executia are AC din prima zi (sau ma rog, foarte devreme, ca totul e pregatit)

laszlo.robert

Mai sunt si exceptii: M30 ,trei loturi, Fidic galben.   Mai sunt cele cu PPP ,M6 si M5 parțial unde s-a optimizat în sens invers:vezi  tunelurile de pe M6 ,unde erau numai niște dealuri destul de line.

bogdymol

#3733
Harta actuala cu autostrazile si drumurile expres din Ungaria:
verde - in exploatare
rosu - in constructie
galben - in pregatire (unele sunt aproape de a fi semnate, altele mai dureaza minim un an-doi)



Pun si aici o postare de pe SSC:

Quote from: Nimróad@SSCSince red is U/C, we know about those sections opening.
Yellow is not clear.
Some Yellow permitted, some needs publications. That's why I would separate them.

What we know about completions:
This year (all 2x2) -
June M25: To M3 (14,5 km Exp-way).

July M76: First section (5 km Exp-way). M4: From M35 to RO (26,5 km Mot-way).

August M4: Abony bypass (6 km Exp-way).

December M85: Csorna - Sopron-észak(north) (57,5 km Exp-way).

Next year -
January M44: To Békéscsaba (18 km Exp-way) - Probably they open it end of 2020.

February M80: Szt.gotthárd - Körmend-kelet(east) (29 km Exp-way) - This is only 2x1.

August M30: Full completion (57 km Mot-way).
M44: Lakitelek - Tiszakürt (10 km Exp-way).

2022 -
January M4: Szolnok bypass (26,6 km Exp-way).
M76: To Keszthely (3 km Exp-way).

Others 2023 or more.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

voicul

Vad ca M9 e pauza totala. Pe de alta parte vad ca M8 (cred - cel de sub M0 cu galben) e in plan. Ar salva mult timp in drumul spre Italia sau Croatia