News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

pasiune pt infrastrucura

cum e posibil ca AKTOR sa lucreze cum trebuie in Alte tari si in Romania nu?

TibiV

#3511
Prosti sunt sarbii... Ei  inaugureaza ultima secțiune din autostrada Nis - Dimitrivgrad, desi mai sunt multe lucrari in afara caii de rulare.
Trebuia sa rezilieze!

Ce enervant este sa vezi Aktor pe toate gardurile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

#3512
^^ Cred ca explicatia e simpla.
Problema fundamentala nu e Aktor ci "partenerul serios".
Atata timp cat firme ca Bechtel, Aktor, etc., pot sa faca lucrari serioase si in timpul contractat doar in alte tari si nu in Romania, concluzia mea e clara.

@TibiV - nici nu ai idee ce ma enerveaza filmarile de la bulgari si de la sarbi. Cum dracu la ei se poate si la noi nu???
La ei se pot da in circulatie orice bucatica pe care se paote circula, iar restul se finalizeaza sub trafic. Inclusiv situatii cand s-a dat in trafic pe o portiune doar un fir ca sa se poata finaliza restul. Sau chiar, daca iti aduci aminte, la un deal similar cu cel de la Soimus, au facut o deviere in afara autostrazii de vreo cativa km (poate chiar mai putin), doar ca sa se poata circula pe citi mai multi km de autostrada.

Iar noi tinem 21 km PERFECT CIRCULABILI inchisi cu lunile, doar din "ambitie"  :badday:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Dominik

#3513
Un update cu tronsonul nou deschis din A4, acum complet pe Harta Serbiei + Kosovo

You're in Steelers Country

Bulwyn

Cate loturi are portiunea lipsa din A3 in Bulgaria? Si in ce stadiu este fiecare?
Oricum mi se pare ca se misca mult mai bine ca la noi.

cezar-mario2012

 ^ Mai sunt de construit circa 36 de km din A3 Struma și sunt împărțiți așa:
- Lot 3.1.1 Blagoevgrad - Krupnik (fără tunel Zheleznitsa) 13 km din care 6 km sunt în exploatare (bypass Blagoevgrad) și 7 km în execuție(tunel Zheleznitsa - Krupnik);
- Lot 3.1.2 Tunel Zhesitsa are 4 km din care 2 km este doar tunelul, acest lot este și el împărțit în alte trei sub loturi: portal nord, tunel și portal sud, pentru fiecare zonă este alt constructor, acest lot este în lucru;
- Lot 3.2 are 25 km și este împărțit deocamdată doar în două loturi 3.2.1 și 3.2.2 calea de rurale Kresna către Krupnik, lotul 3.2.1 are 13 km și este în faza de evaluare a ofertelor financiare cu am postat anterior, iar lotul 3.2.2 de 12 km este în faza de evaluare tehnică. După finalizare lotului 3.2 Kresna - Krupnik traficul va fi deviat pe aici în ambele sensuri și DN actual I-1 dintre Krupnik și Kresna va intra în reconstrucție și modernizare pentru a se crea calea de rurale a autostrăzi pentru Krupnik către Kresna, acesta implică și corecturi de traseu. Deocamdată nu sunt derulate nicio licitație pentru această parte de traseu.

cezar-mario2012

... de prin Bulgaria:



  ,,The APP LOT 3.2.1 is designated as a contractor for a 13.2 km section of Struma Motorway through the Kresna Gorge - Lot 3.2.1. Chairman of the Board of the Road Infrastructure Agency Georgi Terziyski has signed the decision on the classification of participants in the procedure for the selection of a contractor for the selection of a contractor for the design and construction of a section of the motorway in the section between Kresna and Krupnik. This is the lane in the direction of Kulata - Sofia, which will pass east from the Kresna Gorge on a new route.

The company APP LOT 3.2.1 includes: "GRAMA HOLD" EOOD, "EUROPEAN ROADS" AD, "WATER CONSTRUCTION - BLAGOEVGRAD" AD, "PUTPROEKT" EOOD and "VAHOSTAV-SK" a.s.

Lot 3.2.1 covers the section from km 375 to 389 km and the adjacent road links. It will build 3 tunnels - Simitli / 211 m /, Rakitna / 1 135 m / and Stara Kresna / 1,052 m /. The facilities will be equipped with systems for fire alarm, ventilation, power supply, lighting, traffic management, etc. 10 viaducts with a total length of 3.5 km will be built, as well as 3 overpasses and subways. Access to the route will be ensured through 3 interchanges:

The Poleto road junction at 379 km, which will provide access from the Kulata direction to the villages of Brezhani and Poleto, as well as inclusion in the Sofia highway.

Road junction Mechkul at 384 km, which will provide access from the Kulata direction to the villages Mechkul and Brezhani, as well as inclusion in the motorway towards Sofia.

The Stara Kresna road junction at 387 km, which will provide access from the Kulata direction to the villages of Stara Kresna, Oshtava, as well as to the Sofia highway.

The deadline for the execution of the public procurement is 1556 days and includes the time for design and construction.

The project for the construction of the section of Struma Motorway through the Kresna Gorge is planned to be co-financed by the Cohesion Fund of the European Union and the national budget through the OP Transport and Transport Infrastructure."

  Bulgarii au reușit ca în 8 zile să desemneze constructorul pentru acest lot, acum urmează perioada de contestații. Trei consorții au participat la această licitație, câștigători au fost pe locul doi.

  ,,Three are the open price bids of the admitted candidates in the public procurement procedure for selection of a contractor for design and construction of 13.2 km from the Struma Motorway, in the section between Kresna and Krupnik. This is the carriageway in Kulata – Sofia direction, which will pass east from the Kresna Gorge on a new route.
The entire nearly 24-kilometer section from Kresna to Krupnik is divided into two lots - 3.2.1 and 3.2.2, so that the site can be operated simultaneously. The price bids for Lot 3.2.1 were opened today - from km 375+860 to km 389+100, as well as the adjacent road links.

The open price bids are of:

"GBS-Infrastructurno stroitelstvo" AD - BGN 635 972 625.41 with VAT
Association "GEOPAT STRUMA 3.2.1", consisting of: "Geostroy" AD, "Patstroy-92" AD, "Bias-M" EOOD and "Ilia Burda" EOOD - BGN 504 037 616.93 with VAT
Partnership under the Obligations and Contracts Act "APP LOT 3.2.1", consisting of: "GROMA HOLD" EOOD, "EVROPEISKI PATISHTA" AD, "VODNO STROITELSTVO - BLAGOEVGRAD" AD, "PATPROEKT" EOOD and "VAHOSTAV-SK" a.c. - BGN 599 999 903.90 with VAT
Lot 3.2.1 is 13.2 km long. 3 tunnels will be constructed in the section – Simitli /211 m/, Rakitna /1 135 m/ and Stara Kresna /1 052 m/. The facilities will be equipped with systems for fire alarm, ventilation, power supply, lighting, traffic management, etc. 10 viaducts with a total length of 3.5 km will be constructed, as well as 3 overpasses and underpasses. The access to the alignment will be provided through 3 road junctions:

Poleto road junction at km 379, which will provide access from Kulata direction to the villages of Brezhani and Poleto, as well as a connection to the motorway to Sofia.
Mechkul road junction at km 384, which will provide access from Kulata direction to the villages Mechkul and Brezhani, as well as a connection to the motorway to Sofia.
Stara Kresna road junction at km 387, which will provide access from Kulata direction to the villages of Stara Kresna, Oshtava, as well as a connection to the motorway to Sofia.
The deadline for the execution of the public procurement is 1556 days and includes the time for design and construction.

The work of the Tender Committee examining the technical offers for Lot 3.2.2 is ongoing and the opening of the price bids is forthcoming.

The project for the construction of the section of Struma Motorway through the Kresna Gorge is planned to be co-financed by the Cohesion Fund of the European Union and the national budget through OP "Transport and Transport Infrastructure".

http://www.api.bg/en/prescentar/novini/three-are-open-price-bids-construction-section-struma-motorway-through-kresna-gorge/

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/opredelen-e-izplnitelyat-na-132-km-ot-am-struma-prez-kresnenskoto-defile/

interesantul

Am fost saptamana trecuta rpin HU.
Am circulat pe noul drum expres: M44. Gogule il da ca deschis din Bekescsaba, dar de fapt e deschis de la Kétsoprony.
Scurteaza mult traseul ca si timp.

La retur, am ajuns fără să stiu ca e deschisa (exista) pe M9 momentan un drum expres la profil de autostrada. Momentan numai vreo 12 km de la Sekszard, dar finaul cred ca va fi la Subotica unde va face jonctiunea cu A1 a sârbilor.

La noi... 2h30 min Cluj Oradea
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

voicul

M9 se va lega cu M43 si de acolo ajungi la Subotica:





Powered by API/PUM imgur uploader

pentium10

Presa maghiara a facut un articol destul de bun cu situatia M4 vs A3

noutati:
- 2020 iulie e estimat pt darea in trafic
- au 20 de podete/poduri in totalitate
- partea maghiara are intarzieri la poduri

inclusiv au mentionat ca partea romana asteapta dupa ei, ca impreuna sa asterne stratul de uzura

https://haon.hu/kozelet/helyi-kozelet/hamarosan-osszeer-a-ket-sztrada-3704484/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Ia vezi stire din Serbia,


---Quote (Originally by nikicakica)---
Contract for construction of A5 motorway was signed today with Bechtel-Enka. It is going to cost 745M€. It was announced that section from Pojate (A1) to Koševi (east of Kruševac) (27.83km) will be finished by November 2021, section from Preljina (A2) to Adrani (east of Kraljevo) (30.66km) by the end of 2022 and rest (53.88km) by the end of 2023. Source (https://www.mgsi.gov.rs/en/aktuelnosti/mihajlovic-construction-moravian-corridor-investment-future-serbia-and-its-citizens)

Also, groundbreaking ceremony for construction of Ruma-Šabac motorway and Šabac-Loznica expressway was held today. It was announced that Ruma-Šabac motorway will be finished in 3 years and Šabac-Loznica expressway in 4 years. Source (https://www.mgsi.gov.rs/en/aktuelnosti/works-construction-high-speed-highway-ruma-sabac-loznica-have-begun)
---End Quote---

Deci Rezumat, primul catre Muntenegru/Kosovo, si al doilea catre Bosnia.

Si asta rezulta ca pana in 2023, Serbia va fi legata cu autostrazi cu toate veciniile lor, mai putin Romania.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pasadia

Ca idee: prima stire e scrisa cu picioarele: atat Kosevi cat si Adrani se afla la vest (nu la est) de orasele mentionate.

In plus, interpretarea ta, "legarea cu Muntenegru" e putintel cam falsa - din Adrani distanta aeriana pana la granita e de 90 de km, nu de 50 (cat este mentionata a fi lungimea ultimului sector). Mai mult decat atat, eu am inteles din alte surse ca directia e spre Cacak - Uzice - Visegrad (adica spre Bosnia, dar nu ajunge pana la granita).

Dominik

@pentium10, vezi ca esti in eroare totala, A5 va lega A2 de A1, vezi pe harta cu linie punctata, face parte din Coridorul Moravia si nu are nici o treaba cu Muntenegru !!! Doar A2 va duce spre Muntenegru, dar va mai dura pana vor ajunge la granita, cel putin 5-6 ani.


You're in Steelers Country

laszlo.robert

A fost finalizată si dată în circulație cei 10,5 km din M70 ,pe care s-a lucrat la lărgirea la profil  de autostradă 2x2.Practic M70 se poate parcurge cu viteza de 130 km/h pe toată lungimea ei de 21km  între M7 si granița cu Slovenia. cu asta se realizeaza a cincea legătură de drum de mare viteză între Budapesta și granița cu țările vecine după M1,M7,M5 si M43.Este un sector important mai ales din cauza siguranței publice, unde  în trecut s-au petrecut grave accidente rutiere, soldate cu victime .Din pacate aici si-au pierdut viata si mulți cetățeni români, din cauza vechiului profil alternativ 2x1 cu 2x2.

bogdymol

Vecinii maghiari au planuri foarte mari pentru infrastructura rutiera pentru urmatorii ani. Pana in 2024 vor sa investeasca 9,5 miliarde de Euro in 1200 km de autostrazi si drumuri expres noi sau reabilitari ale celor existente. Cele noi sunt urmatoarele:

Planned upcoming sections (by name):
M0: Northwest (11 - M10) [8,1 km], West (M10 - M1).
M2: Vác - Hont [41,4 km].
M3: Vásárosnamény - Beregdaróc.
M4: Törökszentmiklós (W) - Berettyóújfalu (M35xM4).
M6: Bóly - Ivándárda [20,5 km].
M8: Balatonfőkajár (M7) - Dunaújváros (M6), Dunavecse - Kecskemét (M5), Kecskemét (M5) - Szolnok (M4) [All of them ~117 km].
M9: Kaposvár (E) - Szekszárd (M6).
M10: Üröm / Solymár (M0) - Esztergom.
M34: Vásárosnamény (M3) - Záhony [39,3 km].
M47: Berettyóújfalu (M35xM4) - Szeged (M43) [160 km].
M49: Vaja (M3) - Csenger.
M60: Pécs (SW) - Szigetvár.
M76: Zalaegerszeg (N) - Keszthely-Fenékpuszta [30 km], Körmend (M8) - Zalaegerszeg (N).
M83: Győr (M1) - Pápa.
M85: Fertőrákos - Ausztria [5,3 km].
M86: Csorna (N) - Levél (M15).
M87: Szombathely - Kőszeg.
M100: Esztergom - Bicske (M1).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele